loading...
مرجع دانلود بازی
آخرین ارسال های انجمن
مبین رمضانی بازدید : 316 شنبه 06 مهر 1392 نظرات (1)

‫بالاخره انتظارها به سر رسید و نسخه کامل بازی FIFA 14  توسط کمپانی EA برای PSP منتشر شد. یکی از محبوب ترین عنوانهایی که هر ساله در سبک ورزشی عرضه می شود، سری عنوانهای FiFa می باشد. این عنوان همه ساله و در تاریخی تقریبآ معین توسط EA Sports منتشر میگردد. عنوانی که با پیشرفت و اضافه کردن ویژگی های تحسین برانگیز آمده تا این بار واقعیت را برایتان معنا دهد. پس خودتان را آماده کنید زیرا انقلاب فوتبالی به معنای واقعی کلمه با FIFA 14 در راه است. Pro Shot , Teammate Intelligence و Variable Dribble Touches جزو ویژگی های جدیدی هستند که امسال EA در بازاریابی خود برای این عنوان مانور بسیاری بر روی آن داده است. شاید تاثیر گذاری این ویژگی ها ی جدید در مقایسه با گذشته کم تر قابل توجه به نظر برسد اما با این حال شرکت EA امیدوار است که با چنین بروز رسانی هایی بتوانند موفق ترین قسمت در تاریخ فرنچاینز ورزشی FIFA را تا به امروز نشان دهند.

مبین رمضانی بازدید : 294 پنجشنبه 28 شهریور 1392 نظرات (0)

Patapon 2 از آن دسته بازی هایی است که به تنهایی می تواند دلیل خرید یک PSP باشد. این بازی اکشن نوبتی که اساس آن ریتم و موزیک است، جایگاه ویژه ای در بین بازی کننده ها دارد. اگر پاتاپون های Patapon 2 قبلی را بازی کرده باشید می دانید که پاتاپون ها اعضای قبیله شناخته شده ای هستند که پرستش خدایان، هدف زندگی آنهاست. روند بازی همان شکل سابق خود را حفظ کرده است و با زدن دکمه های PSP موجودات کوچک در عین حال بی اعصابی را برای مبارزه با موجودات پلید رهبری می کنید. بعد از انتخاب یکی از قهرمانان پاتاپونی که هر کدام به نیزه، تیر و کمان یا شمشیر و سپر مجهز هستند ۴ مرحله آموزشی، تمام قوانین و دستور بازی را به نحو احسن توضیح می دهد. در ابتدا ۷ دستور پایه مثل حمله، دفاع، آماده باش و… یاد می گیرید که هر کدام را با فشردن به ترتیب خاص دکمه ها می توانید، اجرا کنید مثلا (دایره، دایره ، مثلث، دایره) فرمان حمله را به ارتش تان می دهد. دکمه ها باید با ریتم خاص بازی و بدون تاخیر فشار داده شوند، در غیر این صورت نوبت خود را از دست خواهید داد. می توانید موقعیت حمله را با فشردن همان دکمه ها تکرار کنید یا از فرمان جدیدی برای دور بعدی مبارزه هایتان استفاده کنید.

جهت دانلود بازی و خواندن توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه فرمایید …

مبین رمضانی بازدید : 190 پنجشنبه 14 شهریور 1392 نظرات (3)

|اختصاصی دی ال گیمز |

|دی ال گیمز افتخار دارد اولین بازی را به صورت کامل (از متن گرفته تا عکس و سرور )آماده کرده است |

بازی زیبای پرندگان خشمگین نسخه psp را برای شما کاربران عزیز قرار داده ایم ,در این بازی شما نقش پرندگان خشمگین را دارید که باید با فداکردن خود خوک ها را نابود سازی در این بازی هدف گیری نقش مهمی در پیروزی شما دارد.

مبین رمضانی بازدید : 228 دوشنبه 11 شهریور 1392 نظرات (0)

دانلود بازی Grand Theft Auto Vice City Stories برای PSP

تاریخ انتشار: ۲۰۰۶/۱۱/۰۳
بستر های نرم افزاری مورد نیاز: PSP
نوع بازی: اکشن
نوع: دی وی دی کامل

همه ی گیمر ها با نام بازی GTA آشنایی کامل دارند. سری بازی هایی که توسط Rockstar Games منتشر می شوند و طرفداران زیادی دارند. داستان بازی راوی زندگی شخصی به نام تامی ورستی ایتالیایی در سال ۱۹۸۶ است که تامی پس از آزاد شدن از زندان، به جرم قتل، تصمیم به همکاری مجدد با یک مافیای مواد مخدر می گیرد، اما بازهم خیانت ها به سراغ شخصیت اصلی بازی می آیند تا چالش ها و گره های داستانی بازی رقم بخورد. راوی بازی مستقیما به سراغ سال ۸۶ می رود و کاملا ناگهانی در وسط داستان قرار می گیرید. بی آنکه بدانید تامی برای چه زندان بوده و با دوستان حال حاضرش، چه روابطی در گذشته داشته است.

مبین رمضانی بازدید : 262 چهارشنبه 30 مرداد 1392 نظرات (0)

در این ساعت در سایت گیمز دی ال بازی بسیار زیبا و گرافیکی Gran Turismo را برای شما کاربران عزیز تدارک دیده ایم که امیدواریم مورد توجه شما عزیزان قرار گیرد .  مانند اکثر بازی های اتومبیل رانی شما در ابتدا بازی را با یک ماشین معمولی و با قابلیت های کم آغاز می کنید ، با موفقیت به انجام رساندن هر مسابقه ، شما مقداری پول کسب می کنید. در صورتی که پول کسب شده شما به مقدار لازم رسیده باشد ، قادر خواهید بود تا ماشین بهتری را خریداری کنید . تعداد بسیار زیاد در ماشین ها ، و گرافیک و صدا گذاری بسیار عالی از قابلیت های این بازی می باشند .تصویری از محیط بازی را می توانید در ادامه مطلب مشاهده نمایید .

مبین رمضانی بازدید : 267 سه شنبه 29 مرداد 1392 نظرات (0)

بازی کنید تا اسرار گمشده ی Claire را که در تاریکی های سایه ی پنهانی در بین اشیاء مختلف پیدا کنید. معماهای گوناگون را حل نمایید تا راه شما به مرحله های بعد بازی باز شود. اشیاء متروک و مرموز را کشف کنید تا نیروی ابدی شما افزونی یابد و با این نیرو بتوانید راه خود را پیشی بگیرید. شب بر روی بالکن بالا می رود ، شما آماده اید ؟ قدم در وادی ترس و معما گذاشته و Claire را همراهی کنید. شما از هم اکنون می توانید این بازی فکری و زیبا را به صورت رایگان و با لینک مستقیم از وبسایت ما برای کنسول PSP خود دریافت نمایید.

مبین رمضانی بازدید : 186 سه شنبه 29 مرداد 1392 نظرات (0)

| دانلود در یک پارت ۹۲۳٫۴۳ مگابایتی با لینک مستقیم از سرور سایت |

این بار در سایت گیمز دی ال ، بازی بسیار زیبا و فوق العاده جذاب TNA Impact: Cross the Line ، مخصوص کنسول بازی PSP را برای شما کاربران عزیز تدارک دیده ایم که مطمئنا می تواند نظر شما را به خود جلب کند . سبک این بازی ، اکشن – مبارزه ای می باشد . شما باید در مبارزه های مختلف حریفان خود را شکست دهید تا قهرمان شوید . تصاویری از محیط این بازی که دارای گرافیک بسیار عالی می باشد را می توانید در ادامه مطلب مشاهده نمایید .

مبین رمضانی بازدید : 301 دوشنبه 28 مرداد 1392 نظرات (0)

بازی فوق العاده زیبا و جذاب Fifa 13 که توسط کمپانی مطرح و قدرتمند Electronic Arts ساخته شده و برای کنسول قابل حمل PSP در سال ۲۰۱۲ منتشر شده است ، یکی از بالاترین هوش های مصنوعی ساخته شده در بازی های ورزشی، در FIFA Soccer 13 به کار رفته است. حمله هوشمندانه تیم ها به بازیکنان امکان آنالیز فضا، تلاش بیشتر و هوشمندانه تر برای شکست خط دفاعی را داده تا بتوانند به  صورت همزمان به دو بازیکن فکر کنند. بازیکنان هم اکنون می توانند از هوش خود برای ساخت یا تغییر شکل دادن حملات برای بدست آوردن موقعیت های بهتر استفاده کنند و با دویدن تمامی مدافعان را جا گذاشته و کانالی برای رسیدن یا پاس دادن به هم تیمی خود پیدا کنند و همچنین جایگیری خوبی برای خود داشته باشند تا بتوانند حملات بهتری را ترتیب دهند.

مبین رمضانی بازدید : 1589 دوشنبه 28 مرداد 1392 نظرات (0)

بازی گرافیکی و زیبای فوتبال خیابانی با فرمت ISO برای دارندگان کنسول پی اس پی PSP

PSP Game Name: Fifa Street 2 PSP USA

Region: us
Language: us
Patched / Fixed: Yes
Tested on CFW: All CFW

مبین رمضانی بازدید : 417 یکشنبه 13 مرداد 1392 نظرات (0)

سری بازی های Harvest Moon یکی از پرطرفدار ترین و خاطره انگیز ترین بازی های کشاورزیبوده که از کنسول Play Station 1 وارد عرصه ی بازی های مزرعه داری شد. در بازی هاروست مون علاوه بر این که به مدیریت یک مزرعه و کشاورزی می پردازید , با زندگی روستایی همراه با افراد این روستا آشنا خواهید شد. در ابتدای این بازی , با سرمایه ی اندکی که در دست دارید , به کاشت انواع محصولات از جمله گیاهان و درختچه ها مشغول می شوید و پس از مدت کوتاهی , این سرمایه چندین برابر خواهد شد. پس از کسب درآمد قابل توجه , می توانید خانواده تشکیل دهید و فرد مورد نظر را برای ازدواج از میان دختران روستایی انتخاب کنید. Harvest Moon Hero Leaf Valley نسخه ی سرگرم کننده و گرافیکی از این شاهکار بوده که برای کنسول PSP عرضه شده است.

تعداد صفحات : 2

درباره ما
اولین مرجع دانلود بازی و تریلر و کد تقلب بازی ها در بین سایت های ایرانی برای ارائه نظرات خود با ما تماس بگیرید ramezanimobin@gmail.com
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    آیا مایل به ادامه کار سایت هستید؟
    شرکت های بزرگ سازنده بازی

    آمار سایت
  • کل مطالب : 812
  • کل نظرات : 72
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 638
  • آی پی امروز : 110
  • آی پی دیروز : 98
  • بازدید امروز : 1,397
  • باردید دیروز : 210
  • گوگل امروز : 732
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 2,219
  • بازدید ماه : 1,884
  • بازدید سال : 39,507
  • بازدید کلی : 444,823
  • به زودی

    8 مهر

    NBA 2K14

    8 مهر

    Flashback

    8 مهر

    Arma Tactics

    9 مهر

    Air Conflicts Vietnam

    نرم افزار های مورد نیاز