loading...
مرجع دانلود بازی
آخرین ارسال های انجمن
مبین رمضانی بازدید : 42797 دوشنبه 01 مهر 1392 نظرات (0)

Cut the Rope سومین نسخه از سری بازی های پرطرفدار است طناب را ببر که توسط استودیوی نه چندان معروف و روسی ZeptoLab ساخته شده است. در این بازی فکری، پازل ها بر اساس قوانین فیزیکی طراحی شده اند و هدف این است که با بریدن طناب ها، آب نبات را به دهان موجود سبز رنگ بیاندازید. این موجود که Om Nom نام دارد در نسخه Time Travel طی اتفاقاتی در زمان جا به جا می شود و با اجداد خود دیدار می کند. به همین دلیل به جای رساندن یک آب نبات به Om Nom، در این نسخه باید آب نبات دوم را هم به یکی از اجداد او برسانید تا مرحله کامل شود. یکی از چیزهایی که به ارزش های نسخه اول افزود این بود که بعد از هر چند مرحله، مکانیزم جدیدی وارد گیم پلی می شد.

مبین رمضانی بازدید : 196 یکشنبه 17 شهریور 1392 نظرات (0)

در Battle Beach که در سبک بازی محبوب Clash of Clans ساخته شده است ترکیبی از ژانر های مختلف را شاهد هستیم. از شهر سازی گرفته تا Tower Defense (دفاع از قلعه) و مبارزات همزمان با دیگر افراد آنلاین، همگی در این بازی وجود دارند. داستان از جایی شروع می شود که بعد از وقوع یک حادثه بزرگ و وخیم زندگی انسان ها به خرابی کشیده می شود. در این بین تنها جایی که بازماندگان می توانند در آن زنده بمانند جزایر گرمسیری و دور افتاده است. این بازیکنان و دیگر افراد هستند که باید نیروهای تاریکی را به عقب رانده و دوباره قانون و ثبات را به دنیا باز گردانند. این کار با به وجود آوردن گروهی متحد و ساختن پایگاه آغاز می شود و با تربیت سربازان و حمله به دشمنان ادامه می یابد.

مبین رمضانی بازدید : 224 شنبه 09 شهریور 1392 نظرات (0)

در بازی زیبا و پرطرفدار Temple Run: Brave شما یک تندیس طلایی را برداشته اید و با این کارتان ارواح زندانی که در معبد بوده اند آزاد شده اند. حال شما باید با تمام نیروی خود با آنها بجنگید و فرار کنید.

مبین رمضانی بازدید : 224 دوشنبه 04 شهریور 1392 نظرات (0)

 

پس از انتشار موفقیت آمیز انیمیشن من نفرت انگیز یا همان Despicable Me برای افزایش محبوبیت شخصیت ها و کاراکتر های بامزهی این شاهکار, اپلیکشنی مخصوص برای سیستم عامل اندروید منتشر شد. پایه و اساس این بازی از Subway Surfers الهام گرفته ولی سبکی متفاوت با این بازی پرطرفدار دارد. برای اتمام هر یک از مراحل بازی Despicable Me Minions Rush میبایست به وروجک های زرد رنگ کمک کنید تا با جمع آوری موز های قرار گرفته در مکان های مختلف, امتیاز کسب کنند و به مراحل بالا تر و در عین حال جذاب تر دست یابند. البته کاراکتر های مختلف دیگری در بازی من نفرت انگیز به کار برده شده که بسیاری از افراد با آن ها آشنایی دارند و همین امر موجب شده تا کاربر, موقع بازی بدون هیچ اشتباهی برای رسیدن به هدف تلاش کند.

مبین رمضانی بازدید : 330 جمعه 01 شهریور 1392 نظرات (0)

نسخه ی جدید بازی آسفالت Asphalt 8: Airborne نسخه هوابرد یا همان آسفالت 8 که دارای 47 ماشین جدید و لوکس شامل وگاتی ویرون، لامبورگینی، فراری، پاگانی زوندا و ... می باشد. که شما میتوانید علاوه بر مسابقه در خیابان ها با پرش از روی سکو ها،می بایست در هوا نیز توانایی های خود را به چالش بکشید. نسخه هوابرد از جهات مختلف سرعت، گرافیک و GamePlay یکی از بهترین بازی هایی بوده که تا به حال برای گوشی های تلفن همراه و تبلت ها عرضه شده است.

مبین رمضانی بازدید : 432 پنجشنبه 31 مرداد 1392 نظرات (0)

با بازی خطر را در نزدیکی خود نابود کنید تا بار دیگر حیات در زمین ادامه یابد. موجودات اهریمنی و نابودگر این بار دست به کار شدند تا زمین را به نابودی بکشانند، پس از اینکه آنان حیات را بطور جزئی در زمین به نابودی کشاندند پسری با نام Will Smith که از این حوادث جان سالم به در برده خود را برای جنگی نابرابر و حساس آماده می کند و با پای خودش به دام مرگ نزدیک می شود، چیزی که در او باعث ایجاد قدرت شده است چیزی نیست بجز خود باوری و حس علاقه نسبت به زندگی افراد. داستان این بازی بر اساس فیلمی ساخته شده که اکثر شما آنرا قبلا دیده اید.

مبین رمضانی بازدید : 224 پنجشنبه 31 مرداد 1392 نظرات (0)

در بازی Can Knockdown باید استعداد خود را در هدف‌گیری مورد چالش قرار دهید! در این بازی باید بتوانید جعبه‌ها و قوطی‌ها را که هربار در جایی گوناگون و در شرایطی خاص قرار دارند را با توپی که در اختیار دارید مورد اصابت قرار دهید و ت جایی که می‌توانید رکورد خود را افزایش دهید. بازی ۳D است و دارای لوکیشن‌های گوناگونی برای انجام بازی است. لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این بازی به اندروید ۴.۰ و بالاتر نیاز دارید.

مبین رمضانی بازدید : 307 دوشنبه 28 مرداد 1392 نظرات (0)
  

یکی از اعتیاد‌ آور‌ترین و هیجان‌ انگیزترین بازی‌های رانندگی که بر اساس فیزیک ساخته شده را تجربه کنید. نیوتن بیل را بشناسید، جوان عاشق بالا رفتن از تپه. اشتیاقش او را به جا‌هایی می‌ کشاند که تا به حال هیچ راننده‌ ای در آن‌ جا نبوده است. با کمی توجه به قوانین فیزیک، متوجه می‌شوید که نیوتن هیچ‌گاه از حرکت باز‌ نمی‌ ایستد تا بلند ترین تپه‌ها را تا ماه فتح کند!

مبین رمضانی بازدید : 262 دوشنبه 28 مرداد 1392 نظرات (0)

از جمله بازی هایی که بسیاری از افراد خاطرات شیرینی از آن در گذشته داشته اند , بازی فوق العاده جذاب ریولت یا همان Re-Volt می باشد. این بازی با وجود سادگی و گرافیک نرمالی که داشت , یکی از شاهاکار های Play Station 1 محسوب شده که در سال 1999 توسط شرکت Acclaim Entertainment طراحی شده است. پس از ارائه ی اولین نسخه از این بازی برای PS1 , هزاران نسخه از آن در سر تا سر جهان به فروش رسید که همین موضوع , موجب ساخت زودرس نسخه های PC و Nintendo 64 آن نیز شد. حال نیز پس از گسترش سیستم عامل های جدیدی از جمله اندروید و آی او اس , سازنده ی بازی به کمک کمپانی دیگری نسخه ای جدید به نام Re-Volt Classic با کیفیت HD عرضه کرده است.

مبین رمضانی بازدید : 322 چهارشنبه 23 مرداد 1392 نظرات (0)

سوار شدن بر یک اتومبیل پرسرعت و ویراژ دادن در خیابان های شلوغ و پررفت و آمد شهر چه هیجانی را به دنبال دارد؟ اگر مایلید تا شما نیز این هیجان را تجربه کنید پس در بازی زیبای Dolmus Driver شرکت نمایید و تمامی هیجان هایتان در رانندگی را خالی کنید. شما راننده یک اتومبیل زرد رنگ خواهید بود که باید با نهایت سرعت در خیابان های شهر حرکت کنید بدون اینکه کوچکترین آسیبی به مردم و حتی اتومبیلتان برسانید. پلیس ها در کمین هستند تا با کوچکترین خطایی شما را در چنگال قانون اسیر کنند اما باید سریعتر از آن باشید که به در محاصره پلیس درآیید.

تعداد صفحات : 2

درباره ما
اولین مرجع دانلود بازی و تریلر و کد تقلب بازی ها در بین سایت های ایرانی برای ارائه نظرات خود با ما تماس بگیرید ramezanimobin@gmail.com
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    آیا مایل به ادامه کار سایت هستید؟
    شرکت های بزرگ سازنده بازی

    آمار سایت
  • کل مطالب : 812
  • کل نظرات : 72
  • افراد آنلاین : 5
  • تعداد اعضا : 638
  • آی پی امروز : 116
  • آی پی دیروز : 98
  • بازدید امروز : 1,414
  • باردید دیروز : 210
  • گوگل امروز : 732
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 2,236
  • بازدید ماه : 1,901
  • بازدید سال : 39,524
  • بازدید کلی : 444,840
  • به زودی

    8 مهر

    NBA 2K14

    8 مهر

    Flashback

    8 مهر

    Arma Tactics

    9 مهر

    Air Conflicts Vietnam

    نرم افزار های مورد نیاز