loading...
مرجع دانلود بازی
آخرین ارسال های انجمن
مبین رمضانی بازدید : 213 پنجشنبه 04 مهر 1392 نظرات (0)

بازی Gangster Granny یک بازی ساده و سرگرم‌کننده است که در آن شما در نقش یک مادربزرگ عصبانی او را در راه فرار از زندان کمک می‌کنید! در این حین هرکس بخواهد جلوی مادربزرگ را برای دستبرد زدن به بزرگترین بانک شهر بگیرد باید از سر راه برداشته شود! در بازی اسلحه‌های گوناگونی وجود دارد که با انجام دادن بازی همه‌ی آن‌ها قابل دسترسی خواهند بود. در کل ۹ مرحله نیز در بازی وجود دارد که البته به‌خاطر سبک خاصی که این بازی دارد می‌توانید بارها و بارها بدون اینکه خسته شوید آن‌ها را بازی کنید. لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این بازی به iOS 6.0 و بالاتر نیاز دارید.

مبین رمضانی بازدید : 247 یکشنبه 31 شهریور 1392 نظرات (0)

اپل در کنفرانس معرفی آیفون ها نسخه جدید بازی Infinity Blade را به همراه iPhone 5S معرفی کرد. این بازی همیشه یکی از پرچم دارهای اپ استور بوده که در هیچ سیستم عامل دیگری منتشر نشده است. این نسخه با چیپ ۶۴ بیتی iPhone 5S هماهنگ بوده و تجربه ی کاملا متفاوتی از بازی با موبایل را به شما هدیه می کند. داستان بازی ادامه داستان Infinity Blade II می باشد. گفته می شود در بازی امکان تعویض شخصیت دارید. یعنی می توانید از بین دو شخصیت یکی مذکر(Siris) و دیگری مونث(ISA) یکی را به دلخواه انتخاب کنید. در این نسخه شاهد دشمن های جدیدی چون اژدها و... هستیم.

مبین رمضانی بازدید : 198 جمعه 29 شهریور 1392 نظرات (0)

کمتر کسی است که سری بازی‌های Angry Birds را نشناسد. حالا نسخه‌ی دوم Angry Birds Star Wars با قابلیت‌های جدید نیز منتشر شده است. اتفاق بزرگی که در این نسخه افتاده است این است که به‌شما اجازه می‌دهد برای اولین بار در نقش خوک‌ها بازی را انجام دهید و یا در نقش کاراکترهای معروف جنگ ستارگان همچون Darth Vader ظاهر شوید! در بازی بیش از ۳۰ کاراکتر برای بازی کردن قرار داده شده است. می‌توانید مراحلی را در نقش خوک‌ها بازی کنید و جاهایی را نیز در نقش پرندگان خشمگین بازی کنید. لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این بازی به iOS 4.3 و بالاتر نیاز دارید.

مبین رمضانی بازدید : 270 چهارشنبه 27 شهریور 1392 نظرات (0)

همه‌ی ما بازی محبوب فیفا را می‌شناسیم. یکی از بهترین و قدیمی‌ترین بازی‌های فوتبال در جهان. بالاخره نسخه‌ی ۱۴ این بازی برای آیفون و آیپد ارائه شد و می‌توانید آن را دانلود کنید. این بازی که به تیم‌های و بازیکن‌های لایسنس شده‌اش شهرت دارد در این نسخه ۳۳ لیگ، بیش از ۶۰۰ تیم و بیش از ۱۶۰۰۰ بازیکن را در خود جای داده است. همچنین ۳۴ استادیوم معروف جهان نیز در بازی گنجانده شده‌اند. در نسخه‌ی جدید گرافیک بازی و گیم‌پلی تغییراتی داشته‌اند تا تجربه‌ی کاربر از بازی بهتر شود. مثل نسخه‌ی قبلی قابلیت بازی آنلاین با دوستان نیز در این نسخه وجود دارد که می توانید دوست خود را به بازی دعوت کنید یا بگذارید خود بازی یک رقیب برای شما پیدا کند و با یکدیگر به بازی بپردازید. لطفاً توجه داشته باشید به‌علت حجم بالای این بازی نیاز به حدود ۱.۳ گیگابایت فضای خالی در آیفون یا آیپد خود دارید. همچنین برای اجرای بازی به iOS 5.0 و بالاتر نیاز دارید. این بازی بر روی iPhone 4s و بالاتر، iPod Touch 4 و بالاتر و iPad 2 و بالاتر قابل اجرا است.

مبین رمضانی بازدید : 258 چهارشنبه 13 شهریور 1392 نظرات (0)

دانلود بازی Plants vs Zombies 2 برای آیفون ، آیپاد و آیپد

به همراه نسخه کامل شامل تمامی اپیزودها و قسمت های قفل بازی

Plants vs Zombies 2 ۱.۲.۲۳۷۷۴۱ امروز بازی Plants vs Zombies 2 را برای آیفون ، آیپاد و آیپد آماده کرده ایم که امیدواریم از آن لذت ببرید. سرانجام نسخه دوم بازی زیبای گیاهان در مقابل زامبی ها برای سیستم عامل iOS توسط شرکت معروف Popcap منتشر شد. بازی Plants Vs Zombies 2 شما را به سفر در زمان های گذشته و آینده و همچنین تجربه ی در مناطقی همچون غرب وحشی و مصر و عصر دزدان دریایی دعوت می کند. گیمرها در این عنوان همچنین قادر خواهند بود تا در بین بازی به خرید آیتم ها و اشیا مورد نیاز خود از Crazy Dave نیز بپردازند.شما باید در بازی گیاهان علیه زامبی ها ۲ با قرار دادن گیاهان در جای مناسب از پیشروی و تجاوز زامبی ها جلو گیری کنید. سالم نگه داشتن باغ در بهترین حالت دفاعی در برابر گروه کثیری از زامبی ها از وظایف اصلی شما است که باید به خوبی آن را انجام دهید.

مبین رمضانی بازدید : 224 شنبه 09 شهریور 1392 نظرات (0)

در بازی زیبا و پرطرفدار Temple Run: Brave شما یک تندیس طلایی را برداشته اید و با این کارتان ارواح زندانی که در معبد بوده اند آزاد شده اند. حال شما باید با تمام نیروی خود با آنها بجنگید و فرار کنید.

مبین رمضانی بازدید : 266 یکشنبه 03 شهریور 1392 نظرات (0)

بازی Doodle Fit 2 یک بازی فکری و سرگرم‌کننده است برای آن‌هایی که به حل کردن پازل علاقه‌مند هستند. این بازی که طرفداران زیادی هم دارد در هر مرحله به شما تعدادی اشکال مختلف خواهد داد که باید آن‌ها را در کنار هم در یک فضای مشخص قرار دهید، شما باید از همه‌ی اشکالِ در دسترستان استفاده کنید و همه‌ی قسمت‌های فضای مشخص شده را پر کنید. گاهی اوقات نیز چندین راه حل مختلف برای انجام برخی مراحل وجود دارد. این بازی دارای ۲۰۰ مرحله است و ۳ حالت متفاوت برای بازی کردن در اختیار شما قرار می‌دهد. همچنین می‌توانید مراحل خودتان را نیز بسازید و با دیگران به‌اشتراک بگذارید. یکی دیگر از قابلیت‌های جالب این برنامه قابلیت بازی به‌صورت آنلاین با دیگران است که این قسمت نیز از دو بخش بازی‌های خصوصی و عمومی تشکیل شده است. لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این بازی به iOS 4.3 و بالاتر نیاز دارید.

مبین رمضانی بازدید : 331 جمعه 01 شهریور 1392 نظرات (0)

نسخه ی جدید بازی آسفالت Asphalt 8: Airborne نسخه هوابرد یا همان آسفالت 8 که دارای 47 ماشین جدید و لوکس شامل وگاتی ویرون، لامبورگینی، فراری، پاگانی زوندا و ... می باشد. که شما میتوانید علاوه بر مسابقه در خیابان ها با پرش از روی سکو ها،می بایست در هوا نیز توانایی های خود را به چالش بکشید. نسخه هوابرد از جهات مختلف سرعت، گرافیک و GamePlay یکی از بهترین بازی هایی بوده که تا به حال برای گوشی های تلفن همراه و تبلت ها عرضه شده است.

مبین رمضانی بازدید : 432 پنجشنبه 31 مرداد 1392 نظرات (0)

با بازی خطر را در نزدیکی خود نابود کنید تا بار دیگر حیات در زمین ادامه یابد. موجودات اهریمنی و نابودگر این بار دست به کار شدند تا زمین را به نابودی بکشانند، پس از اینکه آنان حیات را بطور جزئی در زمین به نابودی کشاندند پسری با نام Will Smith که از این حوادث جان سالم به در برده خود را برای جنگی نابرابر و حساس آماده می کند و با پای خودش به دام مرگ نزدیک می شود، چیزی که در او باعث ایجاد قدرت شده است چیزی نیست بجز خود باوری و حس علاقه نسبت به زندگی افراد. داستان این بازی بر اساس فیلمی ساخته شده که اکثر شما آنرا قبلا دیده اید.

تعداد صفحات : 2

درباره ما
اولین مرجع دانلود بازی و تریلر و کد تقلب بازی ها در بین سایت های ایرانی برای ارائه نظرات خود با ما تماس بگیرید ramezanimobin@gmail.com
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    آیا مایل به ادامه کار سایت هستید؟
    شرکت های بزرگ سازنده بازی

    آمار سایت
  • کل مطالب : 812
  • کل نظرات : 72
  • افراد آنلاین : 6
  • تعداد اعضا : 638
  • آی پی امروز : 110
  • آی پی دیروز : 124
  • بازدید امروز : 243
  • باردید دیروز : 1,431
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 732
  • بازدید هفته : 2,496
  • بازدید ماه : 2,161
  • بازدید سال : 39,784
  • بازدید کلی : 445,100
  • به زودی

    8 مهر

    NBA 2K14

    8 مهر

    Flashback

    8 مهر

    Arma Tactics

    9 مهر

    Air Conflicts Vietnam

    نرم افزار های مورد نیاز