loading...
مرجع دانلود بازی
آخرین ارسال های انجمن
مبین رمضانی بازدید : 398 سه شنبه 09 مهر 1392 نظرات (1)

 بازی Men of War از زیباترین بازی های سبک اکشن/استراتژیکی می باشد که نسخه اولیه این بازی در سال ۲۰۰۹ منتشر شده است حال به تازگی گروه prophet نسخه کامل این بازی رو به همراه تمام اپدیت ها و پشتیبانی از چند زبان دیگه را منتشر کرده است. داستان بازی مربوط به جنگ جهانی دوم است و دارای ۲۳ مأموریت است که به انتخاب خود می توانید در کشورهایی همانند شوروی، آلمان، ایتالیا، روسیه و… این مأموریت ها را به انجام برسانید، باید نیروهای خود را سازماندهی کنید و آموزش و توانایی های لازم را بر اساس توانایی های منحصر بفرد هریک از آنها بیاموزید و روانه میادین جنگ کنید. بازی دارای امکاناتی مانند رانندگی با ماشین و تانک، سلاح سنگین و بیش از ۱۰۰ نیروی نظامی متفاوت مثل تانک، توپ خانه، هواپیما (شامل جنگی، بمب افکن، ترابری)، کشتی های جنگی و قایق از قبیل گشت زن، جنگی و ناو کوچک توپدار است.

مبین رمضانی بازدید : 266 دوشنبه 08 مهر 1392 نظرات (0)

در زمان تاریکی، تنها نیرومندترین قهرمانان می تواند جهان را نجات دهد. ایستادگی کردن در برابر شر تمام شده توسط خودتان در حماسه حالت تکنفره، یا تشکیل یک تیم غیر قابل توقف تا با دوستان خود در یک حالت فوق العاده تعاونی در بازی زیبای Iesabel . سبک بازی بصورت Hack ‘n’ Slash و استراتژی میباشد و بازی توسط Forever Entertainment S.A. ساخته و شرکت Madman Theory برنامه توسعه پذیری آنرا بدست گرفت. بازی تقریبا مشابه به بازی Torchlight 2 میباشد و شخصیت اول بازی Swarms نام دارد که  از هیولا های تشنه به خون است. هیولاهای متفاوتی در این بازی وجود دارند که باید آن ها را نابود کنید, بدون شک وحود آیتم های مختلف و اسکیل های گوناگون در بازی میتواند این بازی را به یک بازی مهیج تبدیل کنند. تصاویر سه بعدی خیره کننده و وجود بسیاری از مکان های منحصر به فرد از ویژگی های این بازی است. شما میتوانید این بازی را تا سقف 7 نفر بصورت آنلاین بازی کنید, هم اکنون میتوانید ورژن جدید این بازی را دریافت کنید.

مبین رمضانی بازدید : 269 دوشنبه 08 مهر 1392 نظرات (1)

در قسمت Campaign می توان از بین نژاد های الف های شب رو، انسان، الف های نجیب زاده، لشگر مردگان و  Orc ها یکی را انتخاب کرد و داستان بازی را پیش برد. البته در صورتی که Orc ها را انتخاب کنید شاهد داستان جداگانه ای خواهید بود که ربطی به داستان اصلی ندارد. همچنین عناصر نقش آفرینی در آن بیش از عناصر یک بازی استراتژی همزمان است. برای Warcraft 3 The Frozen Throne پچ ها و آپدیت های مختلفی ارائه شده و به راحتی می توان بازی را بی نقص خطاب کرد. علاوه بر بخش تک نفره، بخش چند نفره فوق العاده قوی هم در بازی تدارک دیده شده است که بسیار معتاد کننده است. بازی وارکرافت 3 یک پکیج کامل از یک بازی استراتژی، نقش آفرینی و چند نفره است که مانند دیگر بازی های Blizzard، از داستان زیبایی هم بهره می برد. لازم به ذکر است با نصب این نسخه می توانید نسخه Reign of Chaos را نیز تجربه کنید.

مبین رمضانی بازدید : 201 شنبه 06 مهر 1392 نظرات (1)

بازی Rise of Venice یکی دیگر از بازی های استراتژیک است که توسط کمپانی Kalypso Media برای PC منتشر شده است. ونیز در اوج قدرت خود در زمان رنسانس به سر می برد و جز شهرهای زیبای آن زمان تلقی می شود . ونیز به رکن اصلی و مرکز فرهنگی اروپا مشهور است و مهمترین معاملات بین اروپای غربی و شهرهای حاشیه دریای مدیترانه از طریق این شهر اتفاق می افتد. داستان بازی از آنجا شروع می شود که شما به عنوان یک مرد جوان در حال تلاش برای رسیدن به قدرت، ثروت و موفقیت هستید و قصد ساختن یک امپراطوری تجاری بزرگ در سرتا سر طرابلس، رم، اسکندریه، قسطنطنیه و بسیاری از شهرهای دیگر را دارید .

مبین رمضانی بازدید : 390 چهارشنبه 03 مهر 1392 نظرات (0)

TimeLines Assault on America بازیی در سبک استراژیکی با موضوع جنگ جهانی دوم می باشد که به تازگی توسط کمپانی Strategy First برای PC منتشر شده است. بازی در سال ۱۹۴۲ و در هنگام خودکشی هیتلر آغاز میشود.وقتی سرویسهای oss دفتر آمریکا از یک جمله غریب الوقوع توسط رایش سوم آلمان با خبر میشود چاره ای جز پاسخگویی و دفاع نیست. آمریکا قصد حمله به آلمان را دارد و نیروهای شوروی نیز وارد جنگ شده اند اما آلمان چالشهایی در پیش روی دارد. در این بازی به دور از دغدغه گرافیک بالا ولی در یک گیم پلی عالی به دنیای هیجان انگیز جنگ جهانی دوم سفر خواهید کرد. محیطی سه بعدی، حضور کشورهای جنگ جهانی دوم و همچنین سلاح های کارآمدی که باعث افزایش قدرت تیم شما و جذابیت بازی خواهد شد.

مبین رمضانی بازدید : 291 چهارشنبه 27 شهریور 1392 نظرات (0)

Sudden Strike Crimea یک بازی کم حجم در سبک اکشن استراتژیک است که برای پلتفرم کامپیوتر عرضه شده است. خودتان را در جنگ جهانی پیدا کنید. در بازی Sudden Strike Crimea شما نقش یک فرمانده نظا می و گروه زره ای را بر عهده دارید و شهر شما به دست دشمن اشغال میشود و شما باید سعی بکنید که زنده بمانید. شما در این بازی  با انواع وسایل جنگی از جمله تانک سروکار دارید.

بازی Sudden Strike Crimea دارای ۵۰ ماموریت در ۵۰ واحد جدید و در ۳ سطح دشواری است. همچنین بازی داری گرافیک خوبی برخودار است که شما میتوانید زمستان و تابستان را به خوبی در بازی احساس کنید. پس اگر از علاقه مندان به بازی هایی در سبک استراتژیک اکشن هستید هم اکنون میتوانید بازی Sudden Strike Crimea را به طور مستقیم و رایگان از سایت دی ال گیمز دریافت نمایید.

مبین رمضانی بازدید : 165 شنبه 23 شهریور 1392 نظرات (0)

بازی زیبای آرکلش : میراث با نام لاتین Aarklash Legacy یک بازی فوق العاده زیبا و حماسی در سبک استراتژی است که به تازگی (سپتامبر) ۲۰۱۳ توسط Bohemia Interactive ساخت و توسعه یافته است. همانطور که از اسم بازی مشخص است بازی در سرزمین های آرکلش به قوع میپیوندد و در اول بازی آرکلش ورود شما را خوش آمد میگوید.۴ شخصیت متفاوت با قدرت های متفاوت تحت فرمان شما هستند که برای پایان تاریکی ها به سرزمین Alahan میروند و در آنجا با دشمنانی که بصورت پیاپی و گروهی آماده مبارزه هستند روبه رو میشوید.برای شکست کافیست از نیروهیا هیرو خود بخوبی بهره ببرید و از قدرت های آن ها دریغ نکنید,موجودات را شکست داده و از آیتم ها برای افزایش خود خود شکست دهید.این جنگ تا مدتی ادامه داشته و شما طبق نجوایی به عالمی دیگر میروید, حال برای هم برای نجات جا خود و سرافرازی آرکلش و هم حفظ برپایی آلاهان تلاش کنید , این حرکت سازنده بر روی بازی علاوه بر پیچیده تر کردن بازی میتوانید گیم پلی را بسیار جذاب تر کند.بازی دارای گرافیک فوق العاده بوده و گیم پلی بازی با بهره گیری از داستان حماسی بازی روند خوبی را در پیش روی گیمر قرار میدهد و بدون شک میتواند نظر هر گیمری را بخود جلب کند.همچنین در کل بازی ۸ شخصیت (هیرو) وجود دارد که شما در زمان جنگ و درگیری های مداومی که با آن ها روبه رو خواهید شما بایست ۴ شخصیت مورد نظر را پیکآپ کنید.

مبین رمضانی بازدید : 244 پنجشنبه 21 شهریور 1392 نظرات (0)

|اختصاصی دی ال گیم|

پمپ بنزین یا Gas Station نام یک بازی ایرانی است که توسط آقای میلاد خاکپور ساخته شده است . در بازی پمپ بنزین مسئولیت اداره ی یک پمپ بنزین به شما داده خواهد شد.

مبین رمضانی بازدید : 234 سه شنبه 19 شهریور 1392 نظرات (0)

Royal Envoy Campaign for the Crown بازی بسیار زیبا و جذاب که توسط شرکت BigFishGames برای PC منتشر شده است ، شخصی سیاه پوش به کاخ نفوذ کرده است ، این غریبه با به چالش کشیدن تاج و تخت ، پادشاه را برای پادشاهی مناسب نمی دانست و خواهان برکناری او بود . او خود را پادشاهی لایق تر می دانست . از این رو شما توسط شاه به عنوان نماینده انتخاب شده اید تا با کمک به پادشاه ، باعث پیروزی او در انتخابات شوید و از حقیقت و عدالت کشور دفاع نمایید . بازی Royal Envoy Campaign for the Crown Collectors Edition را می توانید در ادامه مطلب دانلود نمایید …

مبین رمضانی بازدید : 241 جمعه 15 شهریور 1392 نظرات (0)

Hidden World یک بازی سرگرم کننده در سبک مدیریتی است که درست مانند اسمش دنیای مخفی زندگی کاربرانی که آن را تهیه کنند، خواهد بود زیرا حال باید دغدغه مدیریت زمان و منابع Catherine، شخصیت اول بازی را نیز داشته باشند. Catherine دختری جوان و زیبا رویی است که قصد دارد سفری به سرزمین پهناور و با طبیعت بکر Shangri La داشته باشد و با شاهزاده این منطقه دیدار کند. او که منتظر درختان بزرگ با شکوفه های گل است وقتی به این منطقه میرسد تا در جشنواره گل شرکت کند، از چیزی که می بیند شوکه می شود؛ تنها چیزی که چشم می بیند بیایان و خرابه های یخ زده هستند. جادوگری خبیث و زشت به نام Snow Fox (روباه برفی) جادوی شیطانی خود را به سمت این منطقه فرستاده و این بهشت رنگین را نابود کرده است.

تعداد صفحات : 5

درباره ما
اولین مرجع دانلود بازی و تریلر و کد تقلب بازی ها در بین سایت های ایرانی برای ارائه نظرات خود با ما تماس بگیرید ramezanimobin@gmail.com
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    آیا مایل به ادامه کار سایت هستید؟
    شرکت های بزرگ سازنده بازی

    آمار سایت
  • کل مطالب : 812
  • کل نظرات : 72
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 638
  • آی پی امروز : 83
  • آی پی دیروز : 98
  • بازدید امروز : 1,354
  • باردید دیروز : 210
  • گوگل امروز : 732
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 2,176
  • بازدید ماه : 1,841
  • بازدید سال : 39,464
  • بازدید کلی : 444,780
  • به زودی

    8 مهر

    NBA 2K14

    8 مهر

    Flashback

    8 مهر

    Arma Tactics

    9 مهر

    Air Conflicts Vietnam

    نرم افزار های مورد نیاز