loading...
مرجع دانلود بازی
آخرین ارسال های انجمن
مبین رمضانی بازدید : 292 شنبه 30 شهریور 1392 نظرات (0)

Driver San Francisco یکی از بازی های ماشین سواری جذاب سال 2011 بود که سبک خاصی داشت. به نوعی که می توان گفت، دنیای باز سری بازی های GTA را با بازی های ماشین سواری معمول مانند Need For Speed ترکیب کرده بود؛ به طوری که در بازی درایور مانند GTA، بازیکنان مجبور هستند برای پیش برد داستان، به علامت های روی نقشه بروند و از افراد مربوطه ماموریت های مختلفی بگیرند. اما تفاوت اصلی اینجا بوده که شخصیت اصلی بازی نمی تواند از ماشین پیاده شود و بدین ترتیب تمام سیستم های به کار رفته در بازی هم بر پایه همین اساس بنا شده اند. به همین دلیل برای اینکه کاربران مجبور نباشند برای گرفتن ماموریت در آن طرف نقشه مسافت زیادی را طی کنند، یک قابلیت ویژه به بازی اضافه شد که با نام Shift شناخته می شود.

مبین رمضانی بازدید : 176 جمعه 29 شهریور 1392 نظرات (0)

آماده‌ی نبردی سنگین باشید که تنها در بازی Hot Wheels قابل تجربه است! به گروه تیم رانندگان حرفه ای Hot Wheels ملحق شوید تا برای بدست آوردن عنوان "بهترین راننده‌ی دنیا" با یکدیگر به رقابت بپردازد. رانندگان به چهار تیم تقسیم می‌شوند که هر تیم قوانین مختص خود را داراست: تیم بسیار سریع (سبز)، بیداد‌گران (قرمز)، تکنولوژی برتر (آبی) و قدرتمند (زرد). در رویدادهای هراس‌انگیز همراه با چهار تیم حرفه ای Hot Wheels در سرتاسر دنیا باشید. برای اولین بار، طرفداران این بازی می‌توانند در فضایی آنلاین، رقابت بین تیم‌های مختلف را تجربه کرده و در مهد تولد Hot Wheels به رقابت بپردازند. تیم خود را انتخاب کرده، راننده‌ی خود را برگزینید و به سوی هدف خود بروید!

مبین رمضانی بازدید : 236 چهارشنبه 27 شهریور 1392 نظرات (0)

Plant Firefighter Simulator 2014 نسخه جدید بازی شبیه سازی بسیار زیبا و دیدنی است که توسط شرکت Rondomedia برای PC در سال ۲۰۱۳ منتشر شده است ، بازی همان طور که از اسم آن پیداست شبیه ساز شغل آتش نشانی است و وظیفه شما در این بازی مقابله با آتش سوزی است که در منازل و مغازه ها و یا اماکن عمومی به وجود آمده است. بازی آتش نشانان شما را به عمق فاجعه و آتش می برد تا علاوه بر سرگرمی به سختی ها و خطرات این شغل پی ببرید. شما در یک تیم باتجربه آتش نشانی عضو هستید و باید با تیم خود در کمترین زمان در محل وقوع آتش حاضرشوید و به مردم کمک کنید و علاوه بر مهار آتش آنها را از چنگ آتش بیرون بکشید. در بازی از ابزارهای واقعی لازم برای یک آتش نشان استفاده شده است ، بازی Plant Firefighter Simulator 2014 را می توانید در ادامه مطلب دانلود نمایید

مبین رمضانی بازدید : 281 شنبه 23 شهریور 1392 نظرات (0)

Real World Racing بازی مسابقه ای و فوق العاده زیبایی که توسط کمپانی Playstos برای PC در سال ۲۰۱۳ ساخته شده و انتشار یافته است ، این بازی سبک چندان جدیدی برای ارائه ندارد اما اگر به دنبال یک عنوان ماشین سولری کم حجم با هیجان بسیار بالا هستید این بازی قطعا یکی از بهترین هاست ، دوربین بازی به صورت از بالا به پایین بوده و شما در بازی باید مشغول مسابقه با رقبای خود باشید ، این بازی به شما اجازه ی مسابقه در بزرگترین شهرهای جهان را می دهد و از مناظر زیبایی که در آن ساخته شده نیز می توانید لذت ببرید ، لندن، پاریس، برلین، رم شهرهایی است که مسابقات در آن انجام می شود ، بازی Real World Racing را می توانید هم اکنون در ادامه مطلب با لینک مستقیم دانلود نمایید …
مبین رمضانی بازدید : 253 دوشنبه 11 شهریور 1392 نظرات (0)

بازی Pet Racer دارای شخصیت های جالب و محیط جذابی است که امکان حضور در مسابقات ماشین سواری جنگل و شرکت در آن ها بعنوان کاراکتری با ویژگی های منحصربفرد را برای شما فراهم نموده است. بازی دارای مراحل مختلفی است و هربار بازیکن قادر به انتخاب شخصیت دلخواه خود خواهد بود. در طول مسیر پاداش هایی برای شرکت کنندگان قرار داده شده است که به وسیله آن ها می توانند باعث کند شدن سرعت رقبای خود شوند.

مبین رمضانی بازدید : 204 جمعه 08 شهریور 1392 نظرات (0)

بازی Mad Riders  با استفاده از موتورهای چهارچرخ به مسابقه بپردازید و در این مسیر می توانید در هنگام پرش از حرکات نمایش استفاده کنید تا هیجان بازی را دو چندان شود . شما می توانید در ۴۵ مسیر مختلف و در مکان های عجیب و غریب بهمسابقه بپردازید و افزایش سرعت و مهارت ، کلید پیروزی در تمامی مسابقات است . این امکان را خواهید داشت تا وسیله نقلیه خود را شخصی سازی کنید تا از مسابقه با آن نهایت لذت را ببرید .

مبین رمضانی بازدید : 211 یکشنبه 03 شهریور 1392 نظرات (0)

بازی ای که به هدف ایجاد برترین واقع گرایی در بازی های شبیه سازی در ژانر کامیون ها قدم برداشته است! بازی جدید Formula Truck 2013 تمامی ۲۶ نوع مختلف کامیون که در فصل ۲۰۱۳ این مسابقات به رقابت پرداختند را همراه با ۱۴ جاده ی مسابقه ی مختلف و ۱۸ ظاهر متفاوت برای آن ها به همراه دارد. بازی شبیه سازی مسابقات کامیون سواری ۲۰۱۳ به بهترین نحو در ترکیب جلوه های صوتی و تصویری همراه با مدل رانندگی حرفه ای در جهت ایجاد تجربه ای بی نظیر در رانندگی پرداخته است. علاوه بر رانندگی در سطوح سختی مختلفی که برای بازی تعبیه شده است، گیمرها قابلیت سازمان دهی کامیون های شخصی خود را در جهت دسترسی به بهترین عملکرد در مسابقات نیز دارا می باشند.

مبین رمضانی بازدید : 1075 پنجشنبه 31 مرداد 1392 نظرات (0)

بازی City Car Driving یک بازی شبیه ساز رانندگی در شهر های بزرگ و پرترافیک است که در شما احساس واقعی رانندگی در چنین شرایطی را به وجود می آورد. بازی توسط شرکت Multisoft در سال 2012 ساخته و روانه بازار گردیده است. بازیمیبایست تمام قوانین مربوط به رانندگی در شهر را رعایت کنید. بسته حاوی ماشینهای اضافی داخل پوشه CARS قرارداده شده است.

مبین رمضانی بازدید : 223 یکشنبه 27 مرداد 1392 نظرات (0)

توضیحات:  اگر شما نیز یکی از گیمر های چند ساله ی اخیر باشید بدون شک شاهکار بسیار جذاب شرکت Microsoft را که Midtown Madness نام گرفته , به یاد دارید. این بازی که توسط Microsoft Game Studios ساخته شد پس از انتشار آن با استقبال بی نظیری از طرفداران بازی های ورزشی و ماشین سواری روبرو شد که همین امر موجب ساخت نسخه های بعدی این اثر خارق العاده طی چند سال شد. اگر چه اولین نسخه از Midtown Madness گرافیک و حجم بسیار بالایی مانند بازی های امروزی نداشته ولی به جرات می توان گفت که جذابیتش بیشتر از آن ها بوده و خاطرات بسیاری از افراد را زنده می کند. هم چنین روند بازی در خیابان ها و اتوبان ها جریان داشته و با رد کردن هر یک از مراحل قادر به بازی کردن قفل ماشین های جدید خواهید بود. سیستم خاص و پیشرفته ای برای اجرای این بازی لازم نبوده و بر روی تمامی ویندوز ها از قبیل ویندوز ۷ و Vista قابل نصب و اجرا می باشد.

مبین رمضانی بازدید : 284 شنبه 26 مرداد 1392 نظرات (0)

دانلود بازی Euro Truck Simulator 2 برای کامپیوتر

دانلود بازی شبیه ساز رانندگی با کامیون

 

Euro Truck Simulator 2 یک بازی جدید در سبک شبیه ساز رانندگی با کامیون است که در سال ۲۰۱۳ توسط شرکت SCS Software ساخته و برای  پلتفرم PC عرضه شده است .بازی Euro Truck Simulator 2 یک بازی بسیار زیبا و عالی است که برای شبیه سازی کامیون باربری ساخته شده و شما میتوانید تجربه ی باورنکردی با کامیونها را داشته باشید و از رانندگی با آن لذت ببرید .

در بازی Euro Truck Simulator 2 این امکان به شما دارید که همراه ماشینهای سنگین به رانندگی در جاده های بسیار وسیع میان شهرهای مختلف کشورهای اروپایی مانند رم تا برلین تا مادردی و تا پراگ بپردازید و تجربه بیش از چند صد مایل همراه با ماشینهای سنگین بدست آورید .در این سفرها با وجود محدودیت زمانی و فشاری که وجود دارد  استقامت ، مهارت و سرعت شما سنجیده و افزایش می یابد. پس اگر شما خود را یک راننده حرفه ای میدانید مهارت های خود را در بازی Euro Truck Simulator 2 به چالش بکشید . هم اکنون میتوانید بازی Euro Truck Simulator 2 را به صورت مستقیم و رایگان از   دی ال گیمز دریافت نمایید.

تعداد صفحات : 2

درباره ما
اولین مرجع دانلود بازی و تریلر و کد تقلب بازی ها در بین سایت های ایرانی برای ارائه نظرات خود با ما تماس بگیرید ramezanimobin@gmail.com
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    آیا مایل به ادامه کار سایت هستید؟
    شرکت های بزرگ سازنده بازی

    آمار سایت
  • کل مطالب : 812
  • کل نظرات : 72
  • افراد آنلاین : 7
  • تعداد اعضا : 638
  • آی پی امروز : 54
  • آی پی دیروز : 124
  • بازدید امروز : 99
  • باردید دیروز : 1,431
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 732
  • بازدید هفته : 2,352
  • بازدید ماه : 2,017
  • بازدید سال : 39,640
  • بازدید کلی : 444,956
  • به زودی

    8 مهر

    NBA 2K14

    8 مهر

    Flashback

    8 مهر

    Arma Tactics

    9 مهر

    Air Conflicts Vietnam

    نرم افزار های مورد نیاز