loading...
مرجع دانلود بازی
آخرین ارسال های انجمن
مبین رمضانی بازدید : 399 سه شنبه 09 مهر 1392 نظرات (1)

 بازی Men of War از زیباترین بازی های سبک اکشن/استراتژیکی می باشد که نسخه اولیه این بازی در سال ۲۰۰۹ منتشر شده است حال به تازگی گروه prophet نسخه کامل این بازی رو به همراه تمام اپدیت ها و پشتیبانی از چند زبان دیگه را منتشر کرده است. داستان بازی مربوط به جنگ جهانی دوم است و دارای ۲۳ مأموریت است که به انتخاب خود می توانید در کشورهایی همانند شوروی، آلمان، ایتالیا، روسیه و… این مأموریت ها را به انجام برسانید، باید نیروهای خود را سازماندهی کنید و آموزش و توانایی های لازم را بر اساس توانایی های منحصر بفرد هریک از آنها بیاموزید و روانه میادین جنگ کنید. بازی دارای امکاناتی مانند رانندگی با ماشین و تانک، سلاح سنگین و بیش از ۱۰۰ نیروی نظامی متفاوت مثل تانک، توپ خانه، هواپیما (شامل جنگی، بمب افکن، ترابری)، کشتی های جنگی و قایق از قبیل گشت زن، جنگی و ناو کوچک توپدار است.

مبین رمضانی بازدید : 357 دوشنبه 08 مهر 1392 نظرات (3)

سرانجام انتظارها به پایان رسید و پس از مدت ها نسخه بتا بازی جذاب و پر هیجان Battlefield 4 برای کامپیوتر منتشر شد . در این چند سال اخیر مجموعه بازی های میدان نبرد Battlefield  سر و صدای زیادی کرده اند. کمتر از یک هفته دیگر نسخه بتای بازی با عنوان Battlefield 4 که بیشتر از ۲ سال رویآن کار شده است عرضه می شود . نسخه نهایی بازی ۲۹ اکتبر ( ۷ آبان ) منتشر می شود . نسخه بتای این بازی محاصره شانگهای نام دارد . شما در یک محیط شهری کاملا متراکم  با پیاده نظام کامل و مبارزه با فضایی ترکیب شده استشما بیت آسمان خراش ها با هلیکوپتربصورت زیکزاگ در حال پرواز هستید و با دشمن درست در مرکز شهر درگیر می شوید . گیم پلی بازی متعادل می باشد و نسبت به بازخورد بازیکن قابل تغییر است .

مبین رمضانی بازدید : 400 دوشنبه 08 مهر 1392 نظرات (0)

QuestRun یک بازی جدید در سبک RPG و نقش آفرینی است که در سال ۲۰۱۳ توسط Cuve Games برای  پلتفرم PC عرضه شده است . شما باید در بازی QuestRun شخصیت های قهرمان خود را بسازید و با دشمنان خود به مبارزه بپردازید. تلاش کنید در بازی از قهرمان های مختلف و انواع مختلف استراتژی استفاده کنید تا بازی برای شما لذت بخش باشد. در بازی آیتم های زیادی برای بکارگیری و برای نابودی دشمنانتان وجو دارد برای مثلا ۳ تا ۶ حیوان مختلف در مبارزه با دشمنان شما را در طول بازی یاری میکنند.

شما باید در بازی با نابود کردن دشمنانتان سکه ها را جمع آوری کنید تا بتوانید آیتمی را خریداری و آزاد کنید. بازی با حجم کمی که دارد دارای گرافیک کارتونی و انیمیشنی زیبایی است که میتواند شما را ساعت ها جذب بازی کند. هم اکنون میتوانید بازی QuestRun را به طور مستقیم و رایگان از سایت ما دریافت نمایید.

مبین رمضانی بازدید : 372 یکشنبه 07 مهر 1392 نظرات (0)

این بار با یک افسانه ی فوق العاده خیالی رو به رو هستید. کاملا مشخص است که این بازی ساخته و پرداخته ی ذهن یک آدم خلاق بوده واگر مثبت اندیش باشیم می توانیم بگوییم نویسنده در این بازی به جد توانسته داستان بازی را به گونه ای روایت کند که کمتر کسی بتواند آن را درک کند ! این سرزمین دارای یک دنیای باستانی و مرموز پر از جنگل های با شکوه، مرداب های مبهم، غارهای عمیق و ویرانه های باستانی است…

مبین رمضانی بازدید : 221 شنبه 06 مهر 1392 نظرات (0)

پنجمین نسخه از سری بازی های Ghost Recon با نام کامل Ghost Recon Future Soldier در سال 2010 عرضه شد. این نسخه همان طور که از اسمش پیداست، جنگ های مدرن و استفاده از تکنولوژی های آینده نگرانه را در جنگ ها به تصویر می کشد. داستان اصلی بازی سرباز آینده از سال 2024 میلادی شروع می شود؛ جایی که چهار نفر از اعضای حرفه ای گروه Ghost به کشور نیکاراگوئه فرستاده می شوند تا جلوی خرید و فروش اسلحه را در منطقه بگیرند. اما انفجار بمبی کارگزاری شده باعث کشته شدن آن ها می شود و گروهی متشکل از چهار نفر دیگر برای بررسی صحنه فرستاده می شوند. بازیکنان در نقش یکی از این چهار نفر بازی را شروع می کنند و داستان را ادامه می دهند. اساس گیم پلی بازی سوم شخص تاکتیکی است که تمرکزش روی کاور گیری و شلیک از پشت موانع طبیعی است.

مبین رمضانی بازدید : 341 شنبه 06 مهر 1392 نظرات (0)

One Finger Death Punch  یک بازی کم حجم جدید در سبک اکشن است که در سال ۲۰۱۳ برای  پلتفرم کامپیوتر عرضه شده است . همیشه فیلم های رزمی چینی و کنگ فو از طرفداران زیادی برخوردار بوده و امروز یک بازی زیبا در همین سبک سیاق برایتان آماده کرده ایم که امیدواریم از آن لذت ببرید. بازی One Finger Death Punch یکی از محبوترین بازی های آنلاین کنسول XBOX است که طرفداران زیادی را به خود جلب کرده بود و حالا این بازی برای کامپیوتر نیز منتشر شده است. این بازی به صورت دوبعدی و بیشتر شبیه بازی معرف Shank است که خیلی ها اعتقاد دارند که یک بازی اعتیادآور است.

مبین رمضانی بازدید : 250 جمعه 05 مهر 1392 نظرات (0)

بازیShadow Warrior که مدتی پیش برای کنسول های نسل بعدی رونمایی شده بود به تازگی نسخه PC این بازی توسط کمپانی Devolver Digital منتشر شده است. این عنوان توسط استدیو Flying Wild Hog ساخته شده است. این بازی بسیار زیبا و با گرافیکی بی نظیر طراحی شده است، در بازی Shadow Warrior شما باید برای زنده ماندن تمامی هیولاها و دشمنان خودتان را از بین ببرید در غیر این صورت آنها شما را نابود خواهند کرد. همچنین از ویژگی های این بازی میتوان به تنوع اسلحه ها، صحنه های سینماتیک و صدا گذاری زیبا اشاره کرد.

مبین رمضانی بازدید : 289 پنجشنبه 04 مهر 1392 نظرات (0)

بازی Day One Garrys Incident یک عنوان شوتر و ماجراجویی می باشد که توسط کمپانی Wild Games Studio به طور انحصاری برای PC ساخته شده است همچنین این بازی برای ساخت خود از موتور گرافیکی قدرتمند بهره گرفته است. به گفته ی سازنده ی این عنوان ، شما در محیط های ترسناکی قرار خواهید گرفت و با جایگیری در محیط های تاریخی ، به جستجوی راجب تمدن های مربوط به آن محیط خواهید پرداخت و درک خود را برای همیشه نسبت به جهان تغییر خواهید داد. داستان بازی درباره گری (Gary) یک پدر خوب و خانواده دار است و تنها به فکر زندگی و آینده ی خانواده اش است. او طی یک پرواز با یک هواپیمای تفریحی بر فراز آسمان های جنگل آمازون ، خانواده اش را از دست می دهد. در اینجا تنها هدف او ، نجات یافتن از این جنگل مرموز و خوفناک است.

مبین رمضانی بازدید : 371 چهارشنبه 03 مهر 1392 نظرات (0)

بازی Bully Scholarship درخواستی یکی از دوستان بود.اگر این بازی رو انجام ندادید پیشنهاد میکنم بازیش کنید حتما چون واقعا یه شاهکار از راک استاره(Rockstar).ماجرای بازی از جای شروع میشه که یه بچه ی دبیرستانی شیطون وارد یک کالج (دانشگاه) میشه و اونجا واسش اتفاقاتی میفته که خودتون باید بینید.

مبین رمضانی بازدید : 175 چهارشنبه 03 مهر 1392 نظرات (0)

این بازی یک بازی اکشن بوده و بازی گیم پلی خوبی را رونمایی میکند.در این بازی شما باید با ارتش بیگانه مبارزه کنید و آن ها را نابود کنید. بازی در ۱۴ مرحله متفاوت به وقوع میپیوندد و درگیری بر سرنجات حفظ سرزمین خودتان است. ۱۰ نوع سلاح مختلف در این بازی طراحی شده است که بسیار پیشرفته هستند و هرکدام دارای ویژگی های خاصی هستند. سازنده بازی بخوبی توانسته یک بازی اکشن را با داستان تکراری رونمایی کند چراکه بازی هایی در این سبک برای نجات سزرمین های مختلف بسیار هستند و تنها چیزی که میتواند آن ها را از همدیگر متمایز کند درگیری های مهیج و نهایت اکشن بودن یک بازی است. در این بازی شما با ۲۱ نوع دشمن مختلف مواجه میشود, طیف گسترده ای از دشمنان به عنوان پیاده نظام، رزمندگان، پرواز هواپیماهای بدون سرنشین، عنکبوت و … میتواند مورد توجه قرار گیرد. همچنین ۸ باس برای نابودی وجود دارد که بدون شک چالش برانگیزترین قسمت بازی میتواند همین قسمت باشد. موتورگرافیکی بازی بسیار فوق العاده طراحی شده و بازی از افکت ها و نورپردازی و رندر کردن خوبی بهره میبرد.

تعداد صفحات : 16

درباره ما
اولین مرجع دانلود بازی و تریلر و کد تقلب بازی ها در بین سایت های ایرانی برای ارائه نظرات خود با ما تماس بگیرید ramezanimobin@gmail.com
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    آیا مایل به ادامه کار سایت هستید؟
    شرکت های بزرگ سازنده بازی

    آمار سایت
  • کل مطالب : 812
  • کل نظرات : 72
  • افراد آنلاین : 5
  • تعداد اعضا : 638
  • آی پی امروز : 50
  • آی پی دیروز : 124
  • بازدید امروز : 94
  • باردید دیروز : 1,431
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 732
  • بازدید هفته : 2,347
  • بازدید ماه : 2,012
  • بازدید سال : 39,635
  • بازدید کلی : 444,951
  • به زودی

    8 مهر

    NBA 2K14

    8 مهر

    Flashback

    8 مهر

    Arma Tactics

    9 مهر

    Air Conflicts Vietnam

    نرم افزار های مورد نیاز