loading...
مرجع دانلود بازی
آخرین ارسال های انجمن
مبین رمضانی بازدید : 357 دوشنبه 08 مهر 1392 نظرات (0)

بازی کامپیوتر The Inner World دنیای درون یکی از بازی های سبک ماجرایی و کلاسیک است که توسط Studio Fizbin  ساخته شده و توسط Headup Games برای پلتفرم PC به بازار عرضه شده است . در این بازی شما به همراه روبرت و لورا در یک جهان پیچیده به نام Asposien به چالش کشیده خواهید شود و باید مسائل و معماهای پیش روی خود را حل کنید . بازی دارای یک داستان طنز و پر از ماجراجویی و شخصیت های عجیب و غریب  است که باعث می شود در طول بازی شما تجربه کسب کنید .
رابرت یک فرد تازه کار , کنجکاو و دارای قلبی طلایی است که به تنهایی در بزرگترین صومعه باد گیر شهر Asposien زندگی می کند . طی اتفاقاتی دیگر در دنیای Asposien باد نمی وزد . رابرت تصمیم می گیرد به همراه لورا راز ناپدید شدن باد را کشف کند . آیا رابرت موفق خواهد شد و خواهد توانست پرده از اسرار این اسرار بردارد ؟ برای پاسخ به این سوال می توانید این بازی زیبا را دریافت کرده و از بازی لذت ببرید .

مبین رمضانی بازدید : 227 شنبه 06 مهر 1392 نظرات (0)

 Pac Man Championship Edition DX Plus نسخه جدید بازی پک من است که در سال ۲۰۱۳ توسط Namco Bandai Games ساخته و توسط Mine Loader Software برای  پلتفرم PC عرضه شده است . بازی Pac Man یک بازی معروف ارکید سگا است که در بین بازی بازهای ایرانی محبوبیت زیادی دارد و حالا در جدیدترین نسخه آن که با اضافه کردن DLC ، موزیک و گرافیک جدید به بازی و همچنین دستاوردها و مدال ها جدید به آن حال خوای تازه ای پیدا کرده است.

مبین رمضانی بازدید : 320 جمعه 05 مهر 1392 نظرات (0)

The Neverhoodیکی از بازی های پرطرفدار در سبک کلیک و اشاره محسوب می شود و به خاطر داشتن شخصیت ها و گرافیک خمیری, سال ها پیش مورد نظر بازیکنان بسیاری قرار گرفت. در بازی نورهود کاربران در نقش شخصیت Klaymen ظاهر خواهند شد که به نوعی شبه انسان است و ویژگی های منحصر بفرد و قابل توجهی دارد. البته Klaymen در این بازی تنها نبوده و شخصیت های دیگری در طی مراحل بازی به او کمک می کنند. از جمله این افراد مورد اعتماد می توان به Willie اشاره کرد. در بازی نورهود برای رسیدن به هدف خود باید به مقابله با دشمن اصلی خود یعنی Klogg، ساخته ی Hoborg بپردازید. Hoborg در هر یک از مرحله ها برای تسلط تاریکی بر جهان, دست به هر کاری می زند و به دنبال این ماجرا, شخصیت منفی بازی به وجود خواهد آمد.

مبین رمضانی بازدید : 236 جمعه 22 شهریور 1392 نظرات (0)

In Search of Treasures Pirate Story بازی کم حجم و بسیار جذابی بوده که در سال ۲۰۱۳ برای PC منتشر شده است ، در این بازی باید دست به یک ماجراجویی بزرگ زده و برای بدست آوردن گنج های مخفی شده تلاش کنید ، چندین سال پیش کشتی دزد دریای افسانه ای Henry Morgan گرفتار طوفانی سهمگین شد، خدمه ی کشتی برای اینکه از این طوفان وحشی در امان بمانند سعی کردند کشتی را به سمت نزدیکترین جزیره هدایت کنند، اما موفق نشدند ، در آخر مجبور به اقامت روی یک تپه ی دریایی شدند. خدمه ی کشتی تصمیم گرفتند که اندوخته شان را با طناب به دنبال خود بکشند و در این جزیره ی متروکه ی کوچک دفن کنند. و شما پسرک باهوشی در این سفر هستید که به نوعی فرار کرده و سعی می کنید تا گنج را پیدا کرده و از آن خود کنید ، بازی In Search of Treasures Pirate Story را می توانید در ادامه مطلب به صورت رایگان دانلود نمایید …

مبین رمضانی بازدید : 219 چهارشنبه 20 شهریور 1392 نظرات (0)

|اختصاصی دی ال گیمز|

بدون شک برخی از شما بازی بسیار جذاب و سرگرم کننده مونوپولی ( Monopoly ) بر روی صفحه بازی های فکری را به یاد می آورید و با آن بسیار خاطره دارید. این بازی با وجود ساده و نداشتن گرافیک بازی های امروزی بسیار سرگرم کننده است و می تواند شما را ساعت پشت سیستم کامپیوترتان میخکوب کند ! در این بازی شما قادر هستید تا با رقابت با حریفان به کسب در آمد بپردازید و هر یک از مراحل را پشت سر بگذارید. در بازی Monopoly سه سطح زمانی , سرمایه  داری و کارآفرینی وجود دارد که می توانید هر یک را تا حداکثر 4 نفره بازی کنید. نصب این بازی بسیار آسان است و با تمامی ویندوز ها از جمله ویستا و 7 سازگاری دارد.

مبین رمضانی بازدید : 239 سه شنبه 12 شهریور 1392 نظرات (0)

EDGE بازی بسیار زیبا و جذابی است که توسط شرکت Two Tribes برای PC در سال ۲۰۱۳ ساخته و منتشر شده است ، بازی EDGE از عنوانهای معمایی و پلاتفرمر محسوب می شود که برنده جایزه شده و با خلاقیت فراوان طراحی شده است و گیم پلی بسیار عالی و روانی دارد .در نسخه جدید این بازی بیش از ۴۰ مرحله مختلف به بازی اضافه شده است و حدود ۱۰۰ مرحله هم به صورت اورجینال در بازی وجود دارد . از دیگر ویژگیهای بازی موزیک کلاسیک و ۸ بیتی آن است که گیمر را به یاد بازیهای کنسولهای قدیمی می اندازد . این بازی را می توانید هم اکنون از سایت گیمز دی ال دانلود نمایید

مبین رمضانی بازدید : 240 دوشنبه 11 شهریور 1392 نظرات (0)

بازی بسیار زیبا و جذاب Sea of Lies Mutiny of the Heart Collectors Edition که توسط شرکت معروف BigFishGames برای PC در سال ۲۰۱۳ ساخته و متشر شده است ، این بازی بر اساس یک داستان واقعی ساخته شده که در آن یک گنج به سرقت رفته و این شما هستید که باید برای پیدا کردن آن دست به کار شوید ، بازی دارای مراحل بسیار زیبا و سرگرم کننده ای بوده که قطعا از آن لذت خواهید برد ، سبک بازی Hidden Object می باشد که می توانید در ادامه مطلب دانلود نمایید

مبین رمضانی بازدید : 287 یکشنبه 10 شهریور 1392 نظرات (0)

بازی The Raven یک بازی ماجراجویی می باشد که داستان آن مربوط به فردی است در سال ۱۹۶۰ میلادی که در طی داستان با دو نماد از کلاغ سیاه و کلاغ سفید در گیر می باشد. کلاغ سیاه نشان و نماد پلیدی می باشد که این فرد در مار خود یعنی تجارت کالا ها این را مشاهده می کنید. این فرد از کشور سوییس به مصر می رود تا از مجسمه ابولهول دیدن کند و با کلاغ سفید که نشان خوبی و زیبایی می باشد از یاقوت بنفش افسانه ای محافظت کند ! داستان این بازی بر پایه ی انیمیشنی در این باره است که شرکت Nordic Games Publishing به خوبی توانسه این بازی را بسازد. این بازی یک بازی اول شخص داستانی و ماجراحویی می باشد. روایت دوم بازی معروف The Raven عرضه شد. نام نسخه ی دوم این بازی داستانی، Ancestry of Lies می باشد که می توانید برای مشاهده ی تصاویری از محیط این نسخه و لینک های دانلود به ادامه مطلب مراجعه نمایید.

مبین رمضانی بازدید : 232 شنبه 09 شهریور 1392 نظرات (0)

Memoria عنوان جدید بازی زیبایی است که در سال ۲۰۱۳ توسط Daedalic Entertainment ساخت و عرضه شده است.سبک بازی ماجرایی و RPG بوده و داستان بازی کاملا حماسی و تخیلی میباشد.در اینکه بازی‌های حماسی این روزها بخوبی توانستند نظر گیمرها را بخود جلب کنند شکی نیست.بازی Memoria یکی از بازی‌های حماسی با داستان خلق شده ای است که سازنده آن وقت زیادی برای آن صرف کرده است.شخصیت اول داستان Sadja نام دارد که به شاهزاده جنوبی و قهرمان تاریخ معروف است.جنگ ماگس، مبارزه در وسط یک بیابان غیرقابل سکونت یکی از بزرگترین پیروزهای وی به شما می‌آید.پرنده شکارچی * گرن * تقریبا ۴۵۰ سال پس از جنگ بزرگ زندگی می‌کندو عشق ابدی وی که Nuri نام دارد به یک کلاغ توسط نفرین شیطانی تبدیل شده است.گرن خواستار بازگردانی نور به حالت انسانی خودش است و برای انجام این عمل  به کمک تاجر Fahi که یک شخص کاملا مرموز است نیاز دارد چراکه او دارای قدرت جادویی است.فاهی برای انجام این کار نیاز به حل یک مسئله بزرگ دارد که این مسئله از طرفی به Sadja مربوط میشود و باعث درگیری‌هایی در بین آن‌ها میشود….

مبین رمضانی بازدید : 313 سه شنبه 29 مرداد 1392 نظرات (0)

Slingshot Puzzle یک بازی کم حجم جدید در سبک فکری است که در سال ۲۰۱۳ توسط شرکت Alawar Entertainment ساخته و برای  پلتفرم PC عرضه شده است . در بازی Slingshot Puzzle شما باید با شلیک گوی طلایی رنگ آن را از میان موانع های موجود در هر مرحله عبور دهید و در حین این کار جوایز موجود را جمع آوری کنید و آن را به داخل هدف بیاندازید .

تعداد صفحات : 3

درباره ما
اولین مرجع دانلود بازی و تریلر و کد تقلب بازی ها در بین سایت های ایرانی برای ارائه نظرات خود با ما تماس بگیرید ramezanimobin@gmail.com
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    آیا مایل به ادامه کار سایت هستید؟
    شرکت های بزرگ سازنده بازی

    آمار سایت
  • کل مطالب : 812
  • کل نظرات : 72
  • افراد آنلاین : 4
  • تعداد اعضا : 638
  • آی پی امروز : 107
  • آی پی دیروز : 124
  • بازدید امروز : 235
  • باردید دیروز : 1,431
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 732
  • بازدید هفته : 2,488
  • بازدید ماه : 2,153
  • بازدید سال : 39,776
  • بازدید کلی : 445,092
  • به زودی

    8 مهر

    NBA 2K14

    8 مهر

    Flashback

    8 مهر

    Arma Tactics

    9 مهر

    Air Conflicts Vietnam

    نرم افزار های مورد نیاز