loading...
مرجع دانلود بازی
آخرین ارسال های انجمن
مبین رمضانی بازدید : 357 دوشنبه 08 مهر 1392 نظرات (0)

بازی کامپیوتر The Inner World دنیای درون یکی از بازی های سبک ماجرایی و کلاسیک است که توسط Studio Fizbin  ساخته شده و توسط Headup Games برای پلتفرم PC به بازار عرضه شده است . در این بازی شما به همراه روبرت و لورا در یک جهان پیچیده به نام Asposien به چالش کشیده خواهید شود و باید مسائل و معماهای پیش روی خود را حل کنید . بازی دارای یک داستان طنز و پر از ماجراجویی و شخصیت های عجیب و غریب  است که باعث می شود در طول بازی شما تجربه کسب کنید .
رابرت یک فرد تازه کار , کنجکاو و دارای قلبی طلایی است که به تنهایی در بزرگترین صومعه باد گیر شهر Asposien زندگی می کند . طی اتفاقاتی دیگر در دنیای Asposien باد نمی وزد . رابرت تصمیم می گیرد به همراه لورا راز ناپدید شدن باد را کشف کند . آیا رابرت موفق خواهد شد و خواهد توانست پرده از اسرار این اسرار بردارد ؟ برای پاسخ به این سوال می توانید این بازی زیبا را دریافت کرده و از بازی لذت ببرید .

مبین رمضانی بازدید : 400 دوشنبه 08 مهر 1392 نظرات (0)

QuestRun یک بازی جدید در سبک RPG و نقش آفرینی است که در سال ۲۰۱۳ توسط Cuve Games برای  پلتفرم PC عرضه شده است . شما باید در بازی QuestRun شخصیت های قهرمان خود را بسازید و با دشمنان خود به مبارزه بپردازید. تلاش کنید در بازی از قهرمان های مختلف و انواع مختلف استراتژی استفاده کنید تا بازی برای شما لذت بخش باشد. در بازی آیتم های زیادی برای بکارگیری و برای نابودی دشمنانتان وجو دارد برای مثلا ۳ تا ۶ حیوان مختلف در مبارزه با دشمنان شما را در طول بازی یاری میکنند.

شما باید در بازی با نابود کردن دشمنانتان سکه ها را جمع آوری کنید تا بتوانید آیتمی را خریداری و آزاد کنید. بازی با حجم کمی که دارد دارای گرافیک کارتونی و انیمیشنی زیبایی است که میتواند شما را ساعت ها جذب بازی کند. هم اکنون میتوانید بازی QuestRun را به طور مستقیم و رایگان از سایت ما دریافت نمایید.

مبین رمضانی بازدید : 342 یکشنبه 07 مهر 1392 نظرات (0)

Dogfight 1942 یک بازی شبیه ساز هدایت هوانبردهای جنگی می باشد که در زمان جنگ جهانی دومی در انواع ماموریت های خطرناک از آن ها استفاده می شد. شما می بایست سکان هدایت این هواپیماها را برعهده بگیرید و مراحل بازی را به سلامت پست سر بگذارید. هدف هایی که شما می بایست نابود کنید ممکن است برروی هوا ، آب و یا در زمین باشند. همه هواپیما ها در مدل های معتبر و با توجه به مبارزه های جنگی مربوط به جنگ جهانی دوم طراحی شده اند تا بازی به واقعیت نزدیک تر باشد. این نسخه که جدیدا منتشر شده شامل تمام DLC های منتشر شده برای این بازی می باشد.

مبین رمضانی بازدید : 294 یکشنبه 07 مهر 1392 نظرات (0)

Valdis Story Abyssal City یک بازی جدید در سبک  اکشن ماجرایی است که در سال ۲۰۱۳  توسط Endless Fluff Games برای  پلتفرم کامپیوترعرضه شده است. داستان بازی Valdis Story Abyssal City درباره ی دو الهه است و به بیش از چهل سال قبل بر میگردد الهه ای به نام Valids توسط دخترش به نام Myrgato که الهه ی تاریکی بود کشته میشود. در این بین خواهر Myrgato یعنی Alagath که الهه نور است رو به رویش قرار میگیرد و از همان موقع جنگ بین این دو آغاز میشود. این الهه ها برای تامین انرژی خود از روح انسانها استفاده میکنند. الهه تاریکی این روح هایی که بدست آورده را به شیاطینی بد ذات و الهه ی نور از روح هایی که بدست آورده را فرشته تبدیل میکرد.

مبین رمضانی بازدید : 372 یکشنبه 07 مهر 1392 نظرات (0)

این بار با یک افسانه ی فوق العاده خیالی رو به رو هستید. کاملا مشخص است که این بازی ساخته و پرداخته ی ذهن یک آدم خلاق بوده واگر مثبت اندیش باشیم می توانیم بگوییم نویسنده در این بازی به جد توانسته داستان بازی را به گونه ای روایت کند که کمتر کسی بتواند آن را درک کند ! این سرزمین دارای یک دنیای باستانی و مرموز پر از جنگل های با شکوه، مرداب های مبهم، غارهای عمیق و ویرانه های باستانی است…

مبین رمضانی بازدید : 320 جمعه 05 مهر 1392 نظرات (0)

The Neverhoodیکی از بازی های پرطرفدار در سبک کلیک و اشاره محسوب می شود و به خاطر داشتن شخصیت ها و گرافیک خمیری, سال ها پیش مورد نظر بازیکنان بسیاری قرار گرفت. در بازی نورهود کاربران در نقش شخصیت Klaymen ظاهر خواهند شد که به نوعی شبه انسان است و ویژگی های منحصر بفرد و قابل توجهی دارد. البته Klaymen در این بازی تنها نبوده و شخصیت های دیگری در طی مراحل بازی به او کمک می کنند. از جمله این افراد مورد اعتماد می توان به Willie اشاره کرد. در بازی نورهود برای رسیدن به هدف خود باید به مقابله با دشمن اصلی خود یعنی Klogg، ساخته ی Hoborg بپردازید. Hoborg در هر یک از مرحله ها برای تسلط تاریکی بر جهان, دست به هر کاری می زند و به دنبال این ماجرا, شخصیت منفی بازی به وجود خواهد آمد.

مبین رمضانی بازدید : 289 پنجشنبه 04 مهر 1392 نظرات (0)

بازی Day One Garrys Incident یک عنوان شوتر و ماجراجویی می باشد که توسط کمپانی Wild Games Studio به طور انحصاری برای PC ساخته شده است همچنین این بازی برای ساخت خود از موتور گرافیکی قدرتمند بهره گرفته است. به گفته ی سازنده ی این عنوان ، شما در محیط های ترسناکی قرار خواهید گرفت و با جایگیری در محیط های تاریخی ، به جستجوی راجب تمدن های مربوط به آن محیط خواهید پرداخت و درک خود را برای همیشه نسبت به جهان تغییر خواهید داد. داستان بازی درباره گری (Gary) یک پدر خوب و خانواده دار است و تنها به فکر زندگی و آینده ی خانواده اش است. او طی یک پرواز با یک هواپیمای تفریحی بر فراز آسمان های جنگل آمازون ، خانواده اش را از دست می دهد. در اینجا تنها هدف او ، نجات یافتن از این جنگل مرموز و خوفناک است.

مبین رمضانی بازدید : 371 چهارشنبه 03 مهر 1392 نظرات (0)

بازی Bully Scholarship درخواستی یکی از دوستان بود.اگر این بازی رو انجام ندادید پیشنهاد میکنم بازیش کنید حتما چون واقعا یه شاهکار از راک استاره(Rockstar).ماجرای بازی از جای شروع میشه که یه بچه ی دبیرستانی شیطون وارد یک کالج (دانشگاه) میشه و اونجا واسش اتفاقاتی میفته که خودتون باید بینید.

مبین رمضانی بازدید : 285 چهارشنبه 03 مهر 1392 نظرات (0)

بازی Scribblenauts از عنوانهای جذاب و کودکانه ای است که با خلاقیت و نوآوریهای فراوان روانه بازار شده و که به تازگی نسخه Unmasked A DC Comics Adventure آن توسط کمپانی Warner Bros روانه بازار شده است. دراین بازی که دارای گرافیک خوب و کارتونی می باشد به دیدار شخصیتهای مختلف و محبوب کمیک های معروف DC میروید که به همراه آنها مراحل مختلف و معماهای مختلفی را پشت سر بگذارید تا دنیا را از شر و بدی خالی کرده و نظم و قانون را بازگردانید. در این بازی در شهرهای Gotham City و Metropolis و Atlantis و دیگر شهرهای معروف کمیک های DC قدم میگذارید.

مبین رمضانی بازدید : 219 سه شنبه 02 مهر 1392 نظرات (0)

FEZ یک بازی جدید در سبک ماجرایی پلتفرمر است که در سال ۲۰۱۳ توسط استودیو بازیسازی Polytron Corporation ساخته و توسط شرکت Trapdoor  برای پلتفرم کامپیوتر عرضه شده است. داستان بازی FEZ درباره ی شخصیتی به نام گومز است که این شخصیت حالت دو بعدی دارد و در دنیای دو بعدی زندگی میکند و طی سفری ماجراجویه به مکانی سه بعدی سفر میکند.حالا او در برخورد با اشیا و ساختارهای سه بعدی با تعاریف جدیدی رو به رو می شود و در طی بازی شما را با معماهای دشواری مواجه می کند. شما باید در این جهان سه بعدی هیجان انگیز به کاوش بپردازید ، معماها و پازل ها را حل کرده ، گنجینه های پنهان را پیدا کنید.شما باید کاری کنید که گومز به درک درستی از این جهان برسد و برای رسیدن به این حقایق نیازمند به جست و جو و بررسی دارید. هم اکنون می توانید بازی FEZ را به طور مستقیم و رایگان از سایت دی ال گیمز دریافت نمایید.

تعداد صفحات : 7

درباره ما
اولین مرجع دانلود بازی و تریلر و کد تقلب بازی ها در بین سایت های ایرانی برای ارائه نظرات خود با ما تماس بگیرید ramezanimobin@gmail.com
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    آیا مایل به ادامه کار سایت هستید؟
    شرکت های بزرگ سازنده بازی

    آمار سایت
  • کل مطالب : 812
  • کل نظرات : 72
  • افراد آنلاین : 4
  • تعداد اعضا : 638
  • آی پی امروز : 85
  • آی پی دیروز : 124
  • بازدید امروز : 172
  • باردید دیروز : 1,431
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 732
  • بازدید هفته : 2,425
  • بازدید ماه : 2,090
  • بازدید سال : 39,713
  • بازدید کلی : 445,029
  • به زودی

    8 مهر

    NBA 2K14

    8 مهر

    Flashback

    8 مهر

    Arma Tactics

    9 مهر

    Air Conflicts Vietnam

    نرم افزار های مورد نیاز