loading...
مرجع دانلود بازی
آخرین ارسال های انجمن
مبین رمضانی بازدید : 236 سه شنبه 09 مهر 1392 نظرات (0)

برای طرفداران سبک مدیریتی Monument Builders 5 Colosseum نامی آشنا و خاطره انگیز است که جدیدترین نسخه این بازی به ساخت آمفی تئاتر تاریخی و بزرگ شهر روم باستان یعنی Colosseum پرداخته است. بازی کنان باید در جریان بازی و به عنوان مدیر ساخت این بنا، مسئولیت سنگینی را برعهده بگیرند و یکی از بهترین ساختمان های قدیمی دنیا را با هوش و مدیریت خود بسازند. در این راه چالش های بسیاری هم سر راه وجود خواهند داشت که بعضی از آن ها پیش بینی نشده است، مانند حمله یک شیر که کاربران مجبور خواهند شد آن را رام کنند! در هر یک از مراحل این بازی باید به قرن 18 میلادی سفر کنید، منابع را مدیریت کنید، وسایل ساخت را تهیه کنید، راه ها را بازسازی کنید و بدین ترتیب شاهد ظهور این آمفی تئاتر بزرگ باشید.

مبین رمضانی بازدید : 341 شنبه 06 مهر 1392 نظرات (0)

One Finger Death Punch  یک بازی کم حجم جدید در سبک اکشن است که در سال ۲۰۱۳ برای  پلتفرم کامپیوتر عرضه شده است . همیشه فیلم های رزمی چینی و کنگ فو از طرفداران زیادی برخوردار بوده و امروز یک بازی زیبا در همین سبک سیاق برایتان آماده کرده ایم که امیدواریم از آن لذت ببرید. بازی One Finger Death Punch یکی از محبوترین بازی های آنلاین کنسول XBOX است که طرفداران زیادی را به خود جلب کرده بود و حالا این بازی برای کامپیوتر نیز منتشر شده است. این بازی به صورت دوبعدی و بیشتر شبیه بازی معرف Shank است که خیلی ها اعتقاد دارند که یک بازی اعتیادآور است.

مبین رمضانی بازدید : 254 پنجشنبه 04 مهر 1392 نظرات (0)

Incident On The Farmعنوان بازی سرگرم کننده با سبک فکری و پازل مانندی بوده که با حجم مناسب برای کامپیوتر منتشر شده است. همان طور که اشاره شد، سبک بازی حالتی پازلی داشته و با کنار هم قرار دادن سه میوه می توان برای دست یابی به امتیاز تلاش کرد. داستان اصلی بازی حادثه در مزرعه از موقعی شروع می شود که همسایه مرموزتان به طور ناگهانی دست به اختراع معجون های خطرناکی و کاملا سمی می زند که موجب از بین رفتن محصولات می شود. برای جلوگیری از رخ دادن این فاجعه، بازیکن وظیفه دارد تا محصولات را به موقع و با سرعت بیشتری برداشت کند. هم چنین روش جموع آوری محصولات نیز در میزان موفقیت دخترک دخیل است. در ابتدا نیز فیلم کوتاهی به عنوان آشنایی با داستان بازی خواهید دید.

مبین رمضانی بازدید : 179 جمعه 29 شهریور 1392 نظرات (0)

Angvik بازی کم حجم و بسیار جذابی است که برای PC در سال ۲۰۱۳ منتشر شده و سایت پی سی دی آن را برای دانلود قرار داده است ، بازی داستان یک قلعه را روایت می کند که توسط عده ای اوباش به تصرف گرفته شده است ، هیچکس توانایی بازپس گیری این قلعه را ندارد تا اینکه یک قهرمان تصمیم می گیرد برای نابودی آنها دست به کار شود ، او یک سفر خطرناک و البته ماجراجویانه را آغاز می کند البته در طی این سفر شما تنها نخواهید بود بلکه در حین مبارزه پرندگان و دیگر اقلام به کمک شما خواهند آمد ، بازی دارای گرافیک کارتونی و دوست داشتنی به همراه یک گیم پلی هیجان انگیز است که می توانید آن را در ادامه مطلب دانلود نمایید …

مبین رمضانی بازدید : 204 جمعه 29 شهریور 1392 نظرات (4)

به تازگی شروع کردیم به زدن بازی های قدیمی تا زمینه برای قرار دادن بازی های جدید مهیا گردد . در این پست قصد داریم بازی بسیار زیبا و فوق العاده مکس پین ۳ را برای دانلود قرار دهیم . نسخه ای که در این مطلب قرار گرفته است نسخه کاملا سالم و تست شده می باشد . به شما پیشنهاد میکنم این بازی بسیار عالی و فوق العاده رو تجربه کنید ! این بازی نسبتا حجم کمی داره که حدود ۶۰۰ مگابایتی میشه . جهت دانلود این بازی به ادامه مطلب رجوع کنید ...

مبین رمضانی بازدید : 252 جمعه 29 شهریور 1392 نظرات (0)

Amelie’s Cafe Halloween از جمله بازی هایی است که در سبک مدیریت زمان ساخته شده است اما با یک تفاوت بزرگ. معمولاً این گونه بازی ها مانند Dinner Dash که در آن ها مسئولیت یک رستوران یا هر چیز دیگر را برعهده می گیرید، به گونه ای طراحی می شوند که به مذاق دختر خانم ها و بچه های کوچک خوش بیایند. بازی های مختلفی این چنینی با فضا و تم های بسیاری دیده ایم اما چیزی که این بازی را متفاوت می کند فضای Halloween مانند آن است. در حقیقت Halloween اسم جشنی است که همه ساله در چنین روز هایی برقرار می شود و در آن همه افراد لباس های ترسناک و عجیب و غریب می پوشند. تابستان به اتمام رسیده و شب ها تاریک تر از هر زمان دیگری هستند.

مبین رمضانی بازدید : 235 چهارشنبه 27 شهریور 1392 نظرات (0)

|اختصاصی دی ال گیمز|

در بازی Great Adventures Lost in Mountains باید به کمک هوش خود دنیا را از فاجعه بزرگی که احتمال دارد به وقوع بپیوندد، نجات دهید. داستان بازی ماجراجویان کوهستان از این قرار است که یک مخترع معروف و بزرگ بدون دلیل و به طرز مرموزی ناپدید می شود و هیچ اثری از او نمی ماند. اما چیزی که قضیه را نگران کننده تر می کند این است که آخرین کشف او نیز گم شده و اگر به دست خلاف کار ها بیوفتد، ممکن است نتایج غیر قابل جبرانی در پی داشته باشد. خوشبختانه این دانشمند توانسته قبل از ناپدید شده یک تماس کوتاه با دخترش برقرار کنند. کاربران در طول بازی ماجراجویان کوهستان، نقش این دختر را بر عهده خواهند داشت و باید با گیم پلی اشاره و کلیک و به سبک بازی های ماجراجویی پرده از راز های پیش آمده بر دارند.

مبین رمضانی بازدید : 167 دوشنبه 25 شهریور 1392 نظرات (0)

یکی دیگر از بازی های مدیریت زمان بازی Monument Builders Notre-Dame de Paris است که فضای آن مربوط به دوران Middle Age می شود. در این دوران که از زمان سقوط امپراتوری روم غربی در قرن چهار و پنجم شروع شد و تا قرن پانزدهم و رنسانس ادامه یافت، شاهد ساخت کلیسای معروف Notre Dame de Paris بودیم. ساخت این کلیسا که موضوع اصلی این بازی است، حدود 200 سال به طول انجامیده و یکی از بهترین نمونه های معماری آن دوران به شمار می رود. مشابه دیگر بازی های مدیریت زمان مانند Dinner Dash که در آن کاربران باید مسئولیت اداره یک رستوران را برعهده بگیرند، در بازی معماران یا Monument Builders وظیفه اصلی، نظارت بر روند ساخت و مدیریت این کلیسای مهم است.

مبین رمضانی بازدید : 223 یکشنبه 24 شهریور 1392 نظرات (0)

|اختصاصی دی ال گیمز|

NetPachisi بازی است كه بر اساس منچ ایرانی ها نوشته شده است و در محیط های شبكه ای (LAN) قابلیت اجرا دارد. بعد از مشخص شدن تعداد بازیكنان، افراد شروع به ریختن تاس كرده و با آوردن عدد شش می توانند یك مهره را داخل بازی بیاورند. بازیكن با آوردن عدد شش می تواند یكبار دیگر تاس بریزد. اولین فردی كه تمام مهره های خود را به جایگاه مشخص شده ببرد فاتح بازی است.(البته اینو همتون میدونید)

مبین رمضانی بازدید : 239 یکشنبه 24 شهریور 1392 نظرات (0)

نسخه HD این بازی را برای pc  آماده کرده ایم . این بازی کم حجم که حدود ۷۵ مگابایت حجم دارد توسط بنده تست شده و سالم می باشد . به شما پیشنهاد می شود این بازی رو از دست ندهید . جهت دانلود این بازی به صورت لینک مستقیم به ادامه مطلب رجوع کنید …

تعداد صفحات : 6

درباره ما
اولین مرجع دانلود بازی و تریلر و کد تقلب بازی ها در بین سایت های ایرانی برای ارائه نظرات خود با ما تماس بگیرید ramezanimobin@gmail.com
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    آیا مایل به ادامه کار سایت هستید؟
    شرکت های بزرگ سازنده بازی

    آمار سایت
  • کل مطالب : 812
  • کل نظرات : 72
  • افراد آنلاین : 5
  • تعداد اعضا : 638
  • آی پی امروز : 90
  • آی پی دیروز : 124
  • بازدید امروز : 186
  • باردید دیروز : 1,431
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 732
  • بازدید هفته : 2,439
  • بازدید ماه : 2,104
  • بازدید سال : 39,727
  • بازدید کلی : 445,043
  • به زودی

    8 مهر

    NBA 2K14

    8 مهر

    Flashback

    8 مهر

    Arma Tactics

    9 مهر

    Air Conflicts Vietnam

    نرم افزار های مورد نیاز