loading...
مرجع دانلود بازی
آخرین ارسال های انجمن
مبین رمضانی بازدید : 287 شنبه 26 مرداد 1392 نظرات (0)

Resident Evil 6 نهمین نسخه از داستان اصلی سری بازی های رزیدنت اویل به شمار می رود که توسط Capcom ساخته و منتشر شده است. داستان از جانب چهار شخصیت مشهور این سری و با سبکی خاص و جدا از هم روایت می شود. این چهار نفر شامل Chris Redfield , Leon S. Kennedy , Jake Muller و Ada Wong می شوند که هر کدام یک شخصیت همراه نیز در کنار خود دارند. همه ی این افراد در نسخه ی ششم بازی رزیدنت اویل باید با حمله ی بیو تروریستی بزرگی مبارزه کنند که به تازگی با پخش ویروس C در شهر های مختلف جهان آغاز شده است. ایده ی اصلی شکل گیری بازی در سال 2009 به وجود آمد و یک سال بعد کار ساخت آن زیر نظر تولید کننده ی نسخه چهارم یعنی Hiroyuki Kobayashi به طور رسمی شروع شد. نسخه ششم , بزرگترین تیم ساخت کل بازی های سری Resident Evil را دارد که توانسته اند تغییرات خواسته شده را به خوبی در بازی پیاده کنند.

مبین رمضانی بازدید : 240 سه شنبه 08 مرداد 1392 نظرات (0)

www.dlgames.ir

www.dlgames.ir

سری بازی های Call Of Duty که رقیب جدی سری بازی های Battlefield نیز می باشد، نسخه سوم خود را برای قدرت نمایی بیشتر روانه بازار کرد. ندای وظیفه بار دیگر با نسخه جنگ های مردن پا به عرصه رقابت گذاشته و این خبر بسیار خوبی برای علاقه مندان به سبک اکشن اول شخص است که یک بازی سراسر هیجان و استرس را تجربه خواهند کرد.

مبین رمضانی بازدید : 292 سه شنبه 08 مرداد 1392 نظرات (0)

دانلود بازی Counter Strike Global Offensive برای PS3 با لینک مستقیم

| قابل اجرا بر روی CFW 4.30 - CFW 4.41 |

بازی اکشن و هیجان انگیز Counter Strike Global Offensive که توسط کمپانی Valve Corporation ساخته شده و برای کنسول PlayStation 3 در سال ۲۰۱۲ در شبکه PSN انتشار یافته است ، این بازی برای اولین بار ۱۲ سال پیش معرفی شد و در آگست ۱۹۹۹ بهترین بازی شوتر شناخته شد در سراسر جهان و به جرات میتوان گفت هنوز هم یکی از بهترین و یا پرطرفدارترین بازی شوتر اول شخص در بین گیمر هاست . شرکت Valve اینبار با نسخه جدید یعنی Counter Strike Global Offensive با ظاهری متفاوت وارد شده . در این بازی شما به با شخصیت های جدید ، اسلحه ها ،نقشه ها و امکانات جدید روبرو میشوید ولی همچنان همان جذابیت و گیرایی سابق وجود دارد . نقشه ها (مپ) بازی دوباره بازسازی شده است نقشه های همانند de_dust و غیره به نحوو احسنت با گرافیک و جذابیت جدیدی طراحی شده است ، این بازی را می توانید برای اولین بار میان سایت های ایرانی دانلود نمایید

مبین رمضانی بازدید : 224 دوشنبه 07 مرداد 1392 نظرات (0)

 

Dead Space 3 بازی ای ترسناک در سبک اکشن و سوم شخص است که توانسته به خوبی در بین کاربران جای خود را باز کند. این بازی داستان شخصی است که بر اساس ماموریتی به فضا اعزام می شود و در آنجا یاران خود را از دست می دهد و با موجود فضایی و خونخوار مواجه می شود و مجبور می شود با آنها بجنگد و جان خود را نجات دهد. در Dead Space 3 شما با دشمنان جدیدتری روبرو شده و گفتنی است که وقت کمتری نیز برای نابودی آن ها دارید.
سیستم اسلحه‌ی این بازی نیز تغییر کرده و می‌توان هر یک از اسلحه‌ها را توسط اجزای مختلف ارتقا داد. سیستم کار تیمی هم به شکلی جدید در آمده است.

مبین رمضانی بازدید : 352 دوشنبه 07 مرداد 1392 نظرات (0)

بازی Sniper Ghost Warrior 2 که در سال 2013 توسط شرکت City Interactive ساخته و منتشر گردید. بازی دارای سبک (First-person shooter, tactical shooter) میباشد. و در دو مد Single-player, multiplayer قابل اجرا و بازی میباشد. بازی به مانند گذشته هنوز هم اسلحه اسنایپر دوست و یار همیشگی بازیباز می باشد. هر چیزی که در بازی با آن سر و کار خواهید داشت بر پایه اصول و دنیای واقعی طراحی شده است. سرعت باد و جهت آن، سرعت ضربان قلب، میزات تغییر پذیری گلوله در زمان شلیک و همچنین فاصله هدف جزو مواردیست که برای یک شلیک موفق و شعار اصلی بازی (( یک شلیک ، یک کشته)) رعایت آن ها امری ضروری می باشد. کافیست تا به یکی از این موارد توجه نشود و تیر به خطا برود تا دشمنان مانند مور و ملخ بر سر بازیباز بریزند. تیم سازنده در زمینه تنوع اسلحه هیچ گونه کمبودی برای بازیباز نگذاشته است. داشتن یک زرادخانه کامل از سخت افزار های نظامی مدرن ، اسلحه ، مواد منفجره و پیشرفته ترین ابزار های تاکتیکی شما را به عنوان یک شکارچی کاملا مجهز شده در پیشبرد ماموریت ها قرار خواهد داد.

مبین رمضانی بازدید : 342 دوشنبه 07 مرداد 1392 نظرات (0)

 

بازی Grand Theft Auto IV در سال 2008 توسط شرکت Rockstar North در سبک (Action-adventure, open world) ساخته شد و شرکت Rockstar Games آن را منتشر کرد. داستان بازی Grand Theft Auto IV در زمان کنونی یعنی در سال ۲۰۰۷ و در Liberty City به وقوع می پیوندد . شهری که شبیه سازی شده از شهر نیویورک آمریکاست . قهرمان این نسخه Niko Bellic نام دارد . او فردی اهل اروپای شرقی می باشد و در کشور خود در کار قاچاق انسان بوده است اما او دیگر از این کار خسته شده است و قصد دارد تا زندگی تازه ای را آغاز کند و این در حالی بود که Roman ، پسر عموی Niko نیز که در Liberty City زندگی می کرد با فرستادن E-mail های متعدد از او دعوت می کرد که به آنجا برود . Roman به Niko می گفت که در Liberty City من به همه ی خواسته ها و آرزوهایم رسیده ام و اکنون ۱۵ ماشین اسپرت و دو زن و ثروت فراوانی دارم . Niko هم که قصد داشت تا زندگی جدیدی را شروع کند و گذشت ی سیاهش را از یاد ببرد به امید گفته های Roman به Liberty City سفر کرد و در آنجا Roman را یافت و فهمید که Roman یک راننده تاکسی ساده بیش نیست و در محله ی نسبتآ فقیر نشین Broker زندگی می کند

مبین رمضانی بازدید : 246 یکشنبه 06 مرداد 1392 نظرات (0)

توضیحات:  از گذشته تا حالا داستان های حماسی از طرفداران زیادی برخوردار بوده و شرکت Walt Disney با دانستن این موضوع دست به ساخت بازی حماسی زده است. Brave نام جدیدترین بازی سوم شخص این شرکت می باشد. قبل از ساخت این بازی انیمیشن Brave نیز وارد بازارها شده بود. و از استقبال کم نظیری نیز مواجه  شد. به همین دلیل Walt Disney تصمیم گرفت تا بازی Brave را بسازد. بازی Brave چند ماه پیش برای کنسول های XBOX،Will،PSP ساخته شده بود.اما برای کنسول های دستی هنوز منشر نشده بود. تا چندی قبل که نسخه ی معتبر این بازی برای کنسول های دستی منتشر گردید. همان گونه که گفتیم داستان بازی مانند انیمیشن آن است. و شما در نقش دختری شجاع با مو های قرمز به نام Merida هستید که وارد سرزمین رویایی شده و در آن جا با حیوانات شرور و دیو ها به مبارزه می پردازد.

مبین رمضانی بازدید : 769 یکشنبه 06 مرداد 1392 نظرات (0)

نسخه دوم از بازی زیبای اکشن اول شخص هولناک و مهیج سال ۲۰۰۷ که در اولین سال عرضه خود بسیار خوش درخشید و توانست به یکی از زیباترین بازی های سال ۲۰۰۷ مبدل شود .داستان این نسخه نیز وقایع چرنوبیل و بمب های اتمی کاشته شده در آن منطقه را بازگو می کند ولی این بار با گرافیکی بالاتر و زیباتر و داستانی به مراتب مهیج تر !داستان بازی یک گوشزد برای بشریت است تا از مراقب پیشرفت های تکنولوژی و عواقب جبران ناپذیز استفاده سو از فن آوری های نوین است . داستانبازی در سال ۲۰۱۱ میلادی یک سال پس از نسخه پیشین بازی در حال رویداد است .شما در نقش سربازی در گروه S.T.A.L.K.E.R باید مسیر خود را برای رسید به اهداف گروه پیدا کنید و خطرات لحظه ای این بازی به مبارزه بپردازید .
سازنده : کمپانی GSC Game World
ناشر : کمپانی Deep Silver
تاریخ انتشار :  September 15, 2008

درباره ما
اولین مرجع دانلود بازی و تریلر و کد تقلب بازی ها در بین سایت های ایرانی برای ارائه نظرات خود با ما تماس بگیرید ramezanimobin@gmail.com
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    آیا مایل به ادامه کار سایت هستید؟
    شرکت های بزرگ سازنده بازی

    آمار سایت
  • کل مطالب : 812
  • کل نظرات : 72
  • افراد آنلاین : 4
  • تعداد اعضا : 638
  • آی پی امروز : 72
  • آی پی دیروز : 124
  • بازدید امروز : 133
  • باردید دیروز : 1,431
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 732
  • بازدید هفته : 2,386
  • بازدید ماه : 2,051
  • بازدید سال : 39,674
  • بازدید کلی : 444,990
  • به زودی

    8 مهر

    NBA 2K14

    8 مهر

    Flashback

    8 مهر

    Arma Tactics

    9 مهر

    Air Conflicts Vietnam

    نرم افزار های مورد نیاز