loading...
مرجع دانلود بازی
آخرین ارسال های انجمن
مبین رمضانی بازدید : 278 جمعه 29 شهریور 1392 نظرات (0)

Resistance نام یکی از بازیهای پرطرفدار و انحصاری سونی است که تاکنون چندین نسخه مختلف از آن برای کنسولهای مختلف سونی منتشر شده است و جزو یکی از بازیهای محبوب این کنسول به حساب می آید . Resistance Burning Skies نام جدیدترین نسخه سری بازیهای رسیستنس میباشد که به صورت انحصاری برای کنسول PS Vita منتشر شده و در سال ۲۰۱۲ عرضه شده است . در Resistance Burning Skies داستان فردی با نام Tom Reilly که یک مامور آتشنشان است روایت میشود که در شرایط بحرانی حمله Chimera به آمریکا وارد داستان میشود . او که همسر و فرزندش برای در اان ماندن از خطر به کمپین مراقبت از آوراه های جنگی فرستاده شده تصمیم میگرد برای یافتن همسر و فرزندش به کمپین برود و با افراد Chimera به مبارزه بپردازد . گیم پلی بازی در Resistance Burning Skies سعی کرده سبک کلاسیک و اول شخص رسیستنس را حفظ کند و تفاوت زیادی با نسخه های قبل ندارد . اسلحه های متنوعی در بازی Resistance Burning Skies گنجانده شده که با پیشروی در بازی قابلیت آپدیت برای آنها وجود خواهد داشت . اگر از علاقمندان به بازیهای اکشن اول شخص هستید فرصت دانلود بازی زیبای Resistance Burning Skies را با لینک مستقیم از دی ال گیمز از دست ندهید .

مبین رمضانی بازدید : 234 پنجشنبه 28 شهریور 1392 نظرات (0)

Gravity Rush نام یکی از محبوبترین بازی ها انحصاری کنسول PS Vita است که توسط کمپانی قدرتمند سونی ساخته و عرضه شده است. بازی Gravity Rush یکی از بازی ها جذاب کنسول پی اس ویتا است که توسط خالق Silent Hill یعنی Keiichiro Toyama ساخته شده است. Gravity Rush داستان دختری را روایت میکند که از آسمان در شهری شلوغ و غریب سقوط میکند و هنگامی به هوش می آید که هیچ چیزاز گذشته به خاطر ندارد و تنها گربه ای عجیب و غریب در کنارش است . با پیشروی در بازی Gravity Rush متوجه میشوید که این گربه به شما قدرت کنترل جاذبه را اعطا میکند و همه خلاقیت و نوآوری موجود در گیم پلی بازی , در کنترل جاذبه خلاصه میشود که جذابیت خاصی به Gravity Rush بخشیده است . در بازی Gravity Rush اکثر اوقات در بازی ناچار به معلقبودن در هوا هستید و برای نابد کردن دشمنان باید سعی کنید با کنترل جاذبه وسایل مختلف مانند بشکه های سنگین را به سمت آنها پرتاب نمایید . از دیگر ویژگیهای بازی Gravity Rush میتوان به گرافیک هنری و طراحی زیبای محیطهای بازی اشاره کرد که به زیبایی هر چه تمامتر شکل گرفته و بازی را لذت بخش کرده است . اگر از علاقمندان به بازیهای ماجراجویی هستید فرصت دانلود بازی زیبای Gravity Rush را با لینک مستقیم از دی ال گیمز از دست ندهید .

مبین رمضانی بازدید : 401 پنجشنبه 28 شهریور 1392 نظرات (0)

Rayman Origins نام یکی از محبوبترین سری بازیهای کارتونی و شاد Rayman است که نسخه های مختلفی برای پلتفرمهای مختلف انتشار یافته است و در سال ۲۰۱۲ نسخه Origins آن که میتوان آنرا بهترین نسخه از لحاظ گرافیکی و گیم پلی دانست روانه بازار شد . این سری از بازی ها در حدود پانزده سال است که به دست طراح فرانسوی یعنی Michel Ancel خلق شده است و جز اولین و پر طرفدارترین بازی ها شرکت قدرتمند یوبی سافت بود که در کنفرانس E3 معرفی شده است . در بازی Rayman Origins شما میتوانید از بین Rayman، Globox و Teensies که کاراکترهای بازی هستند که شما با پیشرفت کردن در بازی می توانید لباس های مختلفی برای این شخصیت های با نمک انتخاب کنید. همچنین با پیشروی کردن در بازی میتوانید بر روی دیوار ها حرکت کنید و همچنن میتوانید شنا و پرواز کنید. در مواقعی از بازی میتوانید سایز شخصیت مورد نظر را کوچک کنید و از پشته ها سواری بگیرید. بدون شک عامل موفقیت بازی Rayman Origins استفاده از موتور گرافیکی UbiArt Framework است که میتوانید انیمیشن هایی با کیفیت عالی درست کند. از نکات مثبت بازی Rayman Origins میتوان به انیمیشن عالی، موسیقی متن بی نظیر، جذابیت انکار ناپذیر، بخش Co-op بسیار مفرح و طراحی زیبای شخصت های بازی اشاره کرد. پس اگر شما هم از علاقمندان به سری بازی های ریمن هستید هم اکنون میتوانید بازی زیبایRayman Origins را به طور مستقیم از سایت دی ال گیمز دریافت نمایید.

مبین رمضانی بازدید : 377 چهارشنبه 27 شهریور 1392 نظرات (0)

Unit 13 نام یکی از بازیهای انحصاری کنسول PS Vita است که توسط کمپاانی قدرتمند Zipper Interactive که عنوانهایی همانند Socom و Mag را درکارنامه خود دارد عرضه شده و یکی از اولین اکشنهای سو شخصاین کنسول محسوب میشود . در بازی Unit 13 داستان گروهی نظامی و آفریقایی محسوب میشود که برای جدال با جنگ سالاران آفریقایی که به فکر کشت و کشتار هستند ساخته شده اند روایت میشود و شما در غالب فرمانده این گروه باید سعی کنید از ماموریتهای مختلفی که به شما محول میشود سر بلند بیرون بیایی و آنها را یکی پس از دیگری پشت سر بگذارید . در بازی Unit 13 بیش از ۳۰ ماموریت مختلف وجود خواهد داشت که در دسته های مختلفی قرار میگیرند و برای به پایان رساندن آنها باید از استراتژیهای مختلفی استفاده نمایید . گرافیک بازی Unit 13 در سطح نسبتا خوبی قرار دارد و سیستم تیر اندازی و کاورگیری بازی روان و خوب به نظر میرسد . اگر از علاقمندان به بازیهای اکشن تیراندازی و سوم شخص هستید فرصت دانلود بازی زیبای Unit 13 را با لینک مستقیم از دی ال گیمز از دست ندهید .

مبین رمضانی بازدید : 239 چهارشنبه 27 شهریور 1392 نظرات (0)

Little Deviants نام یکی از بازیهای انحصاری کنسول PS Vita است که توسط کمپانی قدرتمند Sony Computer Entertainment ساخته و منتشر شده است و به وسیله ی این بازی ویژگی‌های منحصر به فرد کنسول  پی اس ویتا به نمایش گذاشته میشود. بازی Little Deviants یک بازی شاد و مفرح است که از حالت کلاسیک کنسول های دستی بیرون آمده و قابلیت های پی اس وینا را به رخ همه میکشد. در بازی مینی گیم هایی وجود دارد که بر قابلت اصلی کسنول یعنی سنسور آن تیکه کرده است. داستان بازی Little Deviants درباره ی موجودات بامزه ای به نام Deviant است که به سیاره ی زمین سفره کرده اند و حالا سفینه آن ها خراب شده و باید شما به این موجودات بامزه برای جمع آوری تکه های سفینه کمک کنید. گیم پلی بازی Little Deviants به صورتی نیست که شما با دکمه ها بازی کنید بلکه تمام بازی مبتنی بر سنسورهای کنسول پی اس ویتا است.به عنوان مثال بعضی موقع ها باید انگشت خود را به پشت کنسول کشیده و با برآمده کردن زمین Deviant را به حرکت در آورده و امتیاز جم کنید، گاهی وقت ها لازم است با چپ و راست کردن کنسول دویانت‌ چترباز را از داخل حلقه‌های موجود عبور داده و او را به سلامتی به زمین فرود آورده و گاهی نیز می‌بایست با تماس پشت کنسول ربات‌های بدجنس را از پنجره به بیرون پرتاب کنید. درکل بازی … شامل ۱۶ بازی مختلف است که فرم‌های مختلف آن‌ها ۳۰ مرحله بازی را تشکیل می‌دهد. هم اکنون میتوانید بازی Little Deviants را به طور مستقیم از سایت دی ال گیمز دریافت نمایید.

مبین رمضانی بازدید : 327 چهارشنبه 27 شهریور 1392 نظرات (0)

Escape Plan یکی از بازیهای انحصاری کنسول PS Vita در سبک ماجراجویی است. توسط کمپانی قدرتمند Sony Computer Entertainment ساخته و منتشر شده است. Escape Plan برای به نمایش گذاشتن امکانات فوق العاده PS Vita ساخته شده و سونی تمام سعی خود را کرده تا با خلاقیت و نوآوری فراوان در گیم پلی و سبک بازی , امکانات کنسول جدیدش را برای دارندگان این کنسول به نمایش در آورد .  Escape Plan داستان دو زندانی با مزه که یکی چاق و دیگری لاغر است را روایت میکند که به فکر فرار از زندانی هستند که در آن گرفتار شده اند . اما جدایی از این زندان آسان به نظر نمیرسد و برای پشت سر گذاشتن مراحل باید از پس حل معماهای متفاوتی بر بیاید . Escape Plan دارای طراحی و گرافیک هنری بسیار زیباست و همه محیط با رنگ سیاه و سفید به نمایش در آمده اند . اما جزئیات محیط برای استفاده از وسایل مختلف و حل معماهای متفاوت عالیست و خوب طراحی شده است . از ویژگیهای منحصر به فرد بازی Escape Plan میتوان به سازگاری فوق العاده آن با حسگرهای PS Vita اشاره کرد که جذابیت بازی را دو چندان کرده است و برای حل معماهای بازی ناچار به استفاده از سنسورهای حرکتی و سنسورهای پشتی PS Vita هستید . اگر از علاقمندان به بازیهای معمایی هستید فرصت دانلود بازی زیبای Escape Plan را با لینک مستقیم از دی ال گیمز از دست ندهید .

مبین رمضانی بازدید : 604 چهارشنبه 27 شهریور 1392 نظرات (0)

|اختصاصی دی ال گیمز|

Mortal Kombat نام یکی از محبوبترین سری بازیهای مبارزه ای است که سالهاست برای پلتفرمهای مختلف در حال انتشار است و در سال ۲۰۱۲ آخرین نسخه آن که میتوان آنرا بهترین نسخه از لحاظ گرافیکی و گیم پلی دانست روانه بازار شد . در Mortal Kombat جدید , مورتال کامبت از شکست نسخه های قبلی خود درس گرفته و سعی کرده بازی را به حالت کلاسیک و دوست داشتنی آن بازگرداند . در این Mortal Kombat همه کاراکترهای محبوب سری بازیهای مورتال کامبت حضور دارند و بازی دارای بخش Story Mode است که در آن میتوانید با کاراکترهای مختلف به مبارزه بپردازید و خط داستانی بازی را همراه با فراز و نشیبهای داستانی طی کنید . در این نسخه از Mortal Kombat که برای کنسول دستی PS Vita هم عرضه شده شاهد زمینهای مبارزه متنوع همراه با جزئیات بالا هستیم که در این میان زمینهای مبارزه قبلی و کلاسیک هم حضور دارند که البته از لجاظ گرافیکی فرق بسیاری با نسخه های قبلی دارند . هنور هم وجود Finishingهای مختلف یکی از نقاط قوت سری بازیهای Mortal Kombat محسووب میشود و در این بازی هم میتوانید تعداد بسیاری از آنها را بر روی حریف اجرا نمایید .  حرکات و کمبوهای طراحی شده برای کاراکترها بسیار متنوع است و اگر از بازیبازهای حرفه ای بازیهای مبارزه ای نباشید برای یادگیری آنها نیاز به تمرین زیادی خواهید داشت . اگر از علاقمندان به بازیهای مبارزه ای هستید فرصت دانلود بازی زیبای Mortal Kombat را با لینک مستقیم از دی ال گیمز از دست ندهید .

تعداد صفحات : 2

درباره ما
اولین مرجع دانلود بازی و تریلر و کد تقلب بازی ها در بین سایت های ایرانی برای ارائه نظرات خود با ما تماس بگیرید ramezanimobin@gmail.com
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    آیا مایل به ادامه کار سایت هستید؟
    شرکت های بزرگ سازنده بازی

    آمار سایت
  • کل مطالب : 812
  • کل نظرات : 72
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 638
  • آی پی امروز : 99
  • آی پی دیروز : 98
  • بازدید امروز : 1,378
  • باردید دیروز : 210
  • گوگل امروز : 732
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 2,200
  • بازدید ماه : 1,865
  • بازدید سال : 39,488
  • بازدید کلی : 444,804
  • به زودی

    8 مهر

    NBA 2K14

    8 مهر

    Flashback

    8 مهر

    Arma Tactics

    9 مهر

    Air Conflicts Vietnam

    نرم افزار های مورد نیاز