loading...
مرجع دانلود بازی
آخرین ارسال های انجمن
مبین رمضانی بازدید : 223 دوشنبه 08 مهر 1392 نظرات (0)

و اکنون اولین آپدیت بازی محبوب Rayman Legends را برای شما کاربران و بازدیدکنندگان سایت آماده دانلود کرده ایم .  این آپدیت می تواند بسیاری از مشکلات و باگ های بازی را برطرف سازد .

مبین رمضانی بازدید : 273 یکشنبه 07 مهر 1392 نظرات (0)

PESEdit 2014 Patch نام پچ معتبر و معروفی است که هر چند ماه یکبار برای بازی پر طرفدار PES 2014 منتشر می شود که در آن نغییرات ایجاد شده در فوتبال و همچنین ضعف های این بازی را برطرف می کند ، چند سالی است که با ارائه نسخه های مختلف این گروه آبدیت های متعددی را در طول یکسال به کاربرانش به صورت رایگان عرضه می کند تا نقاط ضعف این بازی محبوب را تا حدود زیادی پوشش دهد ، برای نمونه تغییراتی که در سیستم ساختاری تیم ها داده می شود یا آخرین نقل و انتقالات و یا تکمیل نام تیم ها به درستی و چهره ها از جمله مواردی هستند که گروه PES Edit آن ها را مورد ویرایش خود قرار می دهد. ورزشگاه های جدید اضافه می شوند و نام بازیکنان در تمامی کشورها به صورت صحیح درج می شود ، حتی بازیکنان قدیمی مانند مارادونا یا پله و یا زیدان به واسطه تغییرات ارائه شده از سوی این گروه با چهره های اصلی قدم به زمین ورزشگاه می گذارند. دانلود PESEdit 2014 را می توانید در ادامه مطلب انجام دهید.

مبین رمضانی بازدید : 315 یکشنبه 31 شهریور 1392 نظرات (0)

PESEdit 2014 نام پچ معتبر و معروفی است که هر چند ماه یکبار برای بازی پر طرفدار PES 2014 منتشر می شود که در آن نغییرات ایجاد شده در فوتبال و همچنین ضعف های این بازی را برطرف می کند ، چند سالی است که با ارائه نسخه های مختلف این گروه آبدیت های متعددی را در طول یکسال به کاربرانش به صورت رایگان عرضه می کند تا نقاط ضعف این بازی محبوب را تا حدود زیادی پوشش دهد ، برای نمونه تغییراتی که در سیستم ساختاری تیم ها داده می شود یا آخرین نقل و انتقالات و یا تکمیل نام تیم ها به درستی و چهره ها از جمله مواردی هستند که گروه PES Edit آن ها را مورد ویرایش خود قرار می دهد. ورزشگاه های جدید اضافه می شوند و نام بازیکنان در تمامی کشورها به صورت صحیح درج می شود ، حتی بازیکنان قدیمی مانند مارادونا یا پله و یا زیدان به واسطه تغییرات ارائه شده از سوی این گروه با چهره های اصلی قدم به زمین ورزشگاه می گذارند
مبین رمضانی بازدید : 224 جمعه 29 شهریور 1392 نظرات (0)

اکنون چهارمین آپدیت بازی Saints Row IV منتشر شد و توسط معتبرین تیم کرک یعنی ریلودد کرک شد . DLC جدید این بازی که GATV نام داشت نیز با نصب این آپدیت نصب خواهد شد .

برای نصب این آپدیت نیازی به نصب آپدیت های قبلی نیست .

مبین رمضانی بازدید : 220 جمعه 15 شهریور 1392 نظرات (0)

یکی از سوژه هایی که در دنیای بازی های کامپیوتری ترویج پیدا کرده، سرقت های گروهی و یا فردی از مکان های مختلف بوده است. در عناوین سرشناسی مانند GTA نیز سرقت ها نقش مهمی را ایفا می کردند و در روند و پیشبرد بازی موثر بودند، اما در کمتر بازی ای دیده شده که سرقت محوریت اصلی را داشته باشد.پرداخت 2 از آن دسته بازی هایی است که دیدگاهی اینچنینی دارد و کمپانی 505 Games همانند نسخه اول، انتشار این بازی را بر عهده دارد.

مبین رمضانی بازدید : 217 پنجشنبه 14 شهریور 1392 نظرات (0)

پچ جدید بازی Pes 2013 توسط گروه PESEdit منتشر شده که با نصب این پچ از قابلیت های جدیدی در بازی پیس ۲۰۱۳ خود بهره مند خواهید شد . گروه PESEdit نام رسمی ترین و معتبرترین گروه در ارائه پچ های بازی محبوب Pro Evolution Soccer یا به عبارت خلاصه PES می باشد. هر ساله همراه با آمدن نسخه های جدید این بازی ، این گروه نیز دست به ارائه پچ هایی در جهت تکمیل و بهبود شرایط و کاهش هرچه بیشتر نقاط ضعف بازی می پردازند. این پچ ها زمان مشخصی ندارند و ممکن است در یک هفته ۲ پچ و یا در ۳ماه حتی یک پچ هم عرضه نشوند. اکنون این گروه ، آخرین و جدیدترین پچ خود که ورژن ۶٫۰ می باشد را برای بازی PES 2013 عرضه کرده اند. در ادامه مطلب می توانید تغییرات صورت گرفته را مشاهده نمایید و این پچ را به صورت کاملا رایگان از وبسایت دی ال گیمز دریافت نمایید.

مبین رمضانی بازدید : 932 شنبه 09 شهریور 1392 نظرات (0)

دانلود پچ لیگ برتر ایران برای بازی Pro Evolution Soccer 2013

امروز در سایت پی سی دی پچ لیگ برتر ایران را برای بازی محبوب Pro Evolution Soccer 2013 قرار داده ایم که با نصب آن بر روی این بازی می توانید لیگ برتر ایران سال ۹۳-۱۳۹۲ را در اختیار داشته باشید ، این پچ دارای ویژگی های بسیار زیادی است که از جمله می توان به موارد زیر اشاره نمود :

مبین رمضانی بازدید : 264 شنبه 26 مرداد 1392 نظرات (0)

فکر کنم تا به امروز تعداد افرادی که از من درخواست تبدیل ماشین به IV رو کرده بودند از مرز 300 نفر هم گذشته باشه! مطمئنا کسانی که مدتی برای این بازی ماشین های مختلفی دانلود و نصب کرده اند به این فکر افتاده اند که چطور می تونن خودشون ماشین مورد علاقه شان را برای این بازی تبدیل کنند؟ به همین خاطر دوست عزیزمون علی دیبا یک آموزش تصویری کامل برای این کار آماده کرده اند که در آن تمام مراحل لازم برای تبدیل و آموزش کار با Zmodeler گفته شده. این آموزش در چند بخش تهیه شده که می توانید هر بخش را به صورت جداگانه دانلود کنید. همینطور در ادامه مطلب می تونید مشاهده کنید که در هر بخش چه چیزهای آموزش داده خواهد شد.

درباره ما
اولین مرجع دانلود بازی و تریلر و کد تقلب بازی ها در بین سایت های ایرانی برای ارائه نظرات خود با ما تماس بگیرید ramezanimobin@gmail.com
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    آیا مایل به ادامه کار سایت هستید؟
    شرکت های بزرگ سازنده بازی

    آمار سایت
  • کل مطالب : 812
  • کل نظرات : 72
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 638
  • آی پی امروز : 69
  • آی پی دیروز : 98
  • بازدید امروز : 1,337
  • باردید دیروز : 210
  • گوگل امروز : 732
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 2,159
  • بازدید ماه : 1,824
  • بازدید سال : 39,447
  • بازدید کلی : 444,763
  • به زودی

    8 مهر

    NBA 2K14

    8 مهر

    Flashback

    8 مهر

    Arma Tactics

    9 مهر

    Air Conflicts Vietnam

    نرم افزار های مورد نیاز