loading...
مرجع دانلود بازی
آخرین ارسال های انجمن
مبین رمضانی بازدید : 401 یکشنبه 06 مرداد 1392 نظرات (0)

دانلود بازی Metro : LastLight برای کامپیوتر

دانلود بازی Metro : LastLight برای کامپیوتر

نسخه بلک باکس به همراه تمام آپدیت ها و DLC 

نام بازی: Metro: Last Light
سبک: Action
سازنده: ۴A Games
ناشر: Deep Silver
تاریخ انتشار: ۱۴ May 2013
زبان: English

سال ۲۰۳۴ است . داستان بعد از اتفاقات بازی Metro ۲۰۳۳(نسخه قبلی بازی) اتفاق می افتد . زمانی که روسیه و مسکو کاملا به وسیله بمب های شیمیایی به ویرانه ای تبدیل شده و همه به تونل های مترو پناه آورده اند . شما در بازی نقش فردی به نام آرتیوم را بر عهده دارید با گروهی به پاکسازی شهر و تونل های مترو مشغول میشوید و مردم را نجات می دهید . ولی در این میان تنها نیستید و گروه های خرابکار بسیاری در مقابل شما قرار می گیرد . امید همه مردم به شما و گروهتان است . این بازی یکی از عمیق ترین و زیبا ترین داستان را بین بازی ها دارد و در میانه های بازی شما خودتان را در بازی احساس خواهید کرد . شما در این بازی بر خلاف بازی های مشابه دیگر با سبک نوعی از جنگ روبرو میشوید . فضای آخرالزمانی بازی که شما حتی با ماسک اکسیژن به سختی تنفس می کنید ممکن است درگیری و جنگ های شما در این بازی ساعت ها به طول بینجامد . گرافیک و جلوه های بصری این بازی نیز به جرات میتوان گفت بهترین است در حال حاضر و نور پردازی و جزئیات به شکل باور نکردنی در بازی کار شده است . صدا گذاری و افکت های بازی نیز بدون شک یکی از بهترین ها انتخاب شده و همه این جزئیات به خلق بازی بی نظیری هم چون مترو منتهی شده . هم اکنون این بازی زیبا را به همراه پیش نمایش هایی از آن برای شما در ادامه آماده کرده ایم.

مبین رمضانی بازدید : 355 یکشنبه 06 مرداد 1392 نظرات (0)

توضیحات: همواره بازی های شبیه سازی طرفداران زیادی داشته است، بازی هایی مانند شبیه ساز هواپیما یا اسکانیا یا تانک و غیره .اما اینبار شبیه ساز جدیدی برای شما در نظر گرفته ایم. آیا تا به حال آرزوی کنترل یک قطار واقعی را داشته اید.؟ آیا شما مسافرت به مکان ها زیبا و نگاه کردن مناظر از کابین قطار را دوست دارید ؟ در این صورت ZDSimulator بهترین گزینه برای انجام اینکار خواهد بود. شما به عنوان راننده قطار های مختلفی مانند قطار های سنگین و سریع السیر را خواهید راند.  ریل های بین روسیه و اوکراین را دقیقا به شکل واقعی مشاهده کنید.

مبین رمضانی بازدید : 246 یکشنبه 06 مرداد 1392 نظرات (0)

توضیحات:  از گذشته تا حالا داستان های حماسی از طرفداران زیادی برخوردار بوده و شرکت Walt Disney با دانستن این موضوع دست به ساخت بازی حماسی زده است. Brave نام جدیدترین بازی سوم شخص این شرکت می باشد. قبل از ساخت این بازی انیمیشن Brave نیز وارد بازارها شده بود. و از استقبال کم نظیری نیز مواجه  شد. به همین دلیل Walt Disney تصمیم گرفت تا بازی Brave را بسازد. بازی Brave چند ماه پیش برای کنسول های XBOX،Will،PSP ساخته شده بود.اما برای کنسول های دستی هنوز منشر نشده بود. تا چندی قبل که نسخه ی معتبر این بازی برای کنسول های دستی منتشر گردید. همان گونه که گفتیم داستان بازی مانند انیمیشن آن است. و شما در نقش دختری شجاع با مو های قرمز به نام Merida هستید که وارد سرزمین رویایی شده و در آن جا با حیوانات شرور و دیو ها به مبارزه می پردازد.

مبین رمضانی بازدید : 266 یکشنبه 06 مرداد 1392 نظرات (0)

R.I.P.D.: The Game عنوان یک بازی سوم شخص اکشن می باشد که براساس فیلمی با همین نام ساخته شده است . داستان درباره ی پلیسی است که کشته میشود و بعد از مرگ روحش به سازمان پلیس های مرده میپیوندد و با همکاری روح های پلیس این سازمان در صدد هست که قاتل خود را که یک فرد زنده است پیدا کند. شرکت سازنده یعنی Old School سعی کرده تا داستان اصلی فیلم را در بازی نیز اجرا کند تا دشمنان ، سلاح ها ، افکت ها و بخش های طنز فیلم ، در بازی نیز وجود داشته باشند . در بخش Co-op می توانید به صورت دو نفره و آنلاین بازی را ادامه دهید .

مبین رمضانی بازدید : 559 یکشنبه 06 مرداد 1392 نظرات (1)

Civilization V: Brave New World دومین بسته ی توسعه یافته برای بازی Civilization V است و برای آن ۹ تمدن جدید ( Casimir سوم از لهستان ، Pedro دوم از برزیل ، Ashurbanipal از قوم آشور ، Shaka از تمدن Zulus ، ماریا از پرتغال ، Gajah Mada از اندونزی ، احمدالمنصور از مراکش ، Enrico Dandolo از ونیز ، Pocatello از شوشون ) ، ۸ عجایب جدید (  Parthenon ،  Broadway ، تئاتر Globe ، ایستگاه بین المللی فضایی ، The Motherland Calls ،  Uffizi ، the Red Fort و Prora ) ، دو سناریوی مجزا ( جنگ داخلی آمریکا ، آزاد سازی آفریقا ) و همچنین بخش های جدیدی همچون بهبود روابط دیپلماتیک ، باستان شناسی ، گردشگری و … اضافه گردیده است که گیم پلی بازی را بیش از پیش جذاب می کند. از جمله نکات مثبتی که در نقد و بررسی سایت گیم اسپات در مورد بازی درج شده بود می توان به متعادل شدن گیم پلی ، وجود مکانیک های جدید و همچنین سناریو های جذاب بازی اشاره کرد . تنها نکته ی منفی این بازی طبق نظر منتقد گیم اسپات وجود نداشتن بخش هایی از بازی که در بسته ی قبلی اضافه شده بود ، می باشد .

مبین رمضانی بازدید : 769 یکشنبه 06 مرداد 1392 نظرات (0)

نسخه دوم از بازی زیبای اکشن اول شخص هولناک و مهیج سال ۲۰۰۷ که در اولین سال عرضه خود بسیار خوش درخشید و توانست به یکی از زیباترین بازی های سال ۲۰۰۷ مبدل شود .داستان این نسخه نیز وقایع چرنوبیل و بمب های اتمی کاشته شده در آن منطقه را بازگو می کند ولی این بار با گرافیکی بالاتر و زیباتر و داستانی به مراتب مهیج تر !داستان بازی یک گوشزد برای بشریت است تا از مراقب پیشرفت های تکنولوژی و عواقب جبران ناپذیز استفاده سو از فن آوری های نوین است . داستانبازی در سال ۲۰۱۱ میلادی یک سال پس از نسخه پیشین بازی در حال رویداد است .شما در نقش سربازی در گروه S.T.A.L.K.E.R باید مسیر خود را برای رسید به اهداف گروه پیدا کنید و خطرات لحظه ای این بازی به مبارزه بپردازید .
سازنده : کمپانی GSC Game World
ناشر : کمپانی Deep Silver
تاریخ انتشار :  September 15, 2008

مبین رمضانی بازدید : 272 یکشنبه 06 مرداد 1392 نظرات (0)

بازی NASCAR The Game 2013 اولین عنوان از سری بازی های این شرکت بر روی کامپیوتر می باشد که شامل تمامی رانندگان، تیم ها و جاده های رسیمی مسابقات جهانی ناسکار می باشد. وارد معتبرترین دنیای ماشین سواری ناسکار شوید و با قوی ترین دوستان خود در سرتاسر دنیا به رقابت ماشین سواری حرفه ای در فضایی با کیفیت خارق العاده بپردازید. در رسیدن به جایزه های مسابقات ناسکار تلاش کنید و برای اولین بار به عنوان قهرمان مسابقات سرعت جهانی شناخته شوید، شتاب و ترس اکشن را در پشت چرخ های ماشین های Gen 6 تجربه کنید. یکی از ویژگی های این نسخه از بازی ناسکار، داشتن آپدیت های مختلف در حین رسیدن به مسابقات جهانی می باشد که در جهت جذاب کردن بازی برای گیمرها تدارک دیده شده است.

 

مبین رمضانی بازدید : 245 یکشنبه 06 مرداد 1392 نظرات (0)

بازی The Raven یک بازی ماجراجویی می باشد که داستان آن مربوط به فردی است در سال ۱۹۶۰ میلادی که در طی داستان با دو نماد از کلاغ سیاه و کلاغ سفید در گیر می باشد. کلاغ سیاه نشان و نماد پلیدی می باشد که این فرد در مار خود یعنی تجارت کالا ها این را مشاهده می کنید. این فرد از کشور سوییس به مصر می رود تا از مجسمه ابولهول دیدن کند و با کلاغ سفید که نشان خوبی و زیبایی می باشد از یاقوت بنفش افسانه ای محافظت کند ! داستان این بازی بر پایه ی انیمیشنی در این باره است که شرکت Nordic Games Publishing به خوبی توانسه این بازی را بسازد. این بازی یک بازی اول شخص داستانی و ماجراحویی می باشد

The Raven Legacy of a Master Thief PC-RELOADED

 

The Raven pc cover دانلود بازی The Raven Legacy of a Master Thief برای PC

 

مبین رمضانی بازدید : 301 یکشنبه 06 مرداد 1392 نظرات (0)

Odd Planet Episode یک بازی ماجراجویی و فکری می باشد که از بازی های هم سبک خود یعنی Limbo و Oddworld الهام گرفته است . به دخترکی کوچک کمک کنید تا از سیاره ی بیگانگان جان سالم به در ببرد . در طی مراجل بازی او احساسات و افکار خود را با شما در میان می گذارد . محیط های جذاب و دیدنی از سایر ویژگی این بازی می باشند که در ادامه می توانید تصاویری از محیط بازی به همراه لینک دانلود را مشاهده نمایید .

 

Odd Planet Episode دانلود بازی فکری و کم حجم Odd Planet Episode 1 v1.2

مبین رمضانی بازدید : 356 یکشنبه 06 مرداد 1392 نظرات (1)

سری بازی های Farm Frenzy یکی از محبوب ترین و اعتیاد آور ترین بازی هایی است که تا کنون در سبک مزرعه داری ولی به شیوه ای متفاوت توسط شرکت معروف بازی سازی Alawar ساخته شده است. در این نسخه از بازی شما به کشور بسیار زیبا و سرسبز به نام ماداگاسکار ( Madagascar ) سفر می کنید و در آن جا شروع به مزرعه داری و مراقبیت از حیوانات و کسب در آمد می کنید. از جمله امکانات افزوده شده در این نسخه می توان به دو مده شدن آن ( Endless و Career ) , تغییر شکل حیوانات ، بهبود یافتن گرافیک ، بیشتر شدن مراحل ( ۹۰ مرحله ) و… اشاره کرد

 

Farm Frenzy 4 دانلود بازی محبوب مدیریت مزرعه Farm Frenzy 4

تعداد صفحات : 82

درباره ما
اولین مرجع دانلود بازی و تریلر و کد تقلب بازی ها در بین سایت های ایرانی برای ارائه نظرات خود با ما تماس بگیرید ramezanimobin@gmail.com
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    آیا مایل به ادامه کار سایت هستید؟
    شرکت های بزرگ سازنده بازی

    آمار سایت
  • کل مطالب : 812
  • کل نظرات : 72
  • افراد آنلاین : 5
  • تعداد اعضا : 638
  • آی پی امروز : 73
  • آی پی دیروز : 124
  • بازدید امروز : 134
  • باردید دیروز : 1,431
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 732
  • بازدید هفته : 2,387
  • بازدید ماه : 2,052
  • بازدید سال : 39,675
  • بازدید کلی : 444,991
  • به زودی

    8 مهر

    NBA 2K14

    8 مهر

    Flashback

    8 مهر

    Arma Tactics

    9 مهر

    Air Conflicts Vietnam

    نرم افزار های مورد نیاز