loading...
مرجع دانلود بازی
آخرین ارسال های انجمن
مبین رمضانی بازدید : 394 سه شنبه 09 مهر 1392 نظرات (0)

مایکروسافت قبلاً اعلام کرده بود که کنسول اکس باکس وان در روز اول عرضه اش باید یک آپدیت انجام بدهد. هم اکنون اطلاعات جدیدی درباره این آپدیت به دست ما رسیده است

مبین رمضانی بازدید : 236 سه شنبه 09 مهر 1392 نظرات (0)

برای طرفداران سبک مدیریتی Monument Builders 5 Colosseum نامی آشنا و خاطره انگیز است که جدیدترین نسخه این بازی به ساخت آمفی تئاتر تاریخی و بزرگ شهر روم باستان یعنی Colosseum پرداخته است. بازی کنان باید در جریان بازی و به عنوان مدیر ساخت این بنا، مسئولیت سنگینی را برعهده بگیرند و یکی از بهترین ساختمان های قدیمی دنیا را با هوش و مدیریت خود بسازند. در این راه چالش های بسیاری هم سر راه وجود خواهند داشت که بعضی از آن ها پیش بینی نشده است، مانند حمله یک شیر که کاربران مجبور خواهند شد آن را رام کنند! در هر یک از مراحل این بازی باید به قرن 18 میلادی سفر کنید، منابع را مدیریت کنید، وسایل ساخت را تهیه کنید، راه ها را بازسازی کنید و بدین ترتیب شاهد ظهور این آمفی تئاتر بزرگ باشید.

مبین رمضانی بازدید : 738 سه شنبه 09 مهر 1392 نظرات (0)

در F1 2013 شما می‌توانید به جای تمامی رانندگان مشهور نظیر لوئیس همیلتون، سباستین فتل و غیره بازی کنید، همچنین تمامی پیست‌ها و ماشین‌های واقعی مسابقات فرمول یک نیز در بازی وجود خواهد داشت. در ضمن تمامی تغییراتی که در قوانین مسابقات فرمول یک ایجاد شده است نیز در F1 2013 وجود خواهد داشت. F1 2013 دارای بخش جدیدی به نام Classic Mode می‌باشد که توسط  گزارشگر معروف Murray Walker معرفی می‌شود. در این بخش رانندگان مشهور دهه‌ی ۸۰ در کنار رانندگان حال حاضر مسابقه می‌دهند. همچنین ماشین‍ها و پیست‌های قدیمی فرمول یک نیز در این بخش قابل دسترس هستند. Classic Mode را می‌توانید در حالت آنلاین و آفلاین بازی کنید. F1 2013 دارای بخش Young Driver’s Test نیز می‌باشد که نسبت به سال قبل گسترش بسیاری پیدا کرده است. این بخش برای بازیکنان جدیدی است که هنوز به زیر و بم فرمول یک آشنا نیستند. همه‌ی بخش‌های آفلاین بازی نیز با RaceNet هماهنگ هستند تا F1 2013 را رقابتی و اجتماعی‌تر از نسخه‌های پیشین بکند.

مبین رمضانی بازدید : 246 دوشنبه 08 مهر 1392 نظرات (0)

امروز باکس ارت نسخه PlayStation 4 عنوان Destiny رونمایی شد . طراح این بازی در PS Blog خود اصلاعاتی درباره ی کلاس های بازی منتشر کرده است که به Titan, Hunter و Warlock اشاره داشته است . همچنین Sony اعلام کرده است که ۱ اکتبر تریلری از این بازی منتشر خواهد کرد که بعد از انتشار میتوانید در دی ال گیمز مشاهده کنید.

مبین رمضانی بازدید : 223 دوشنبه 08 مهر 1392 نظرات (0)

و اکنون اولین آپدیت بازی محبوب Rayman Legends را برای شما کاربران و بازدیدکنندگان سایت آماده دانلود کرده ایم .  این آپدیت می تواند بسیاری از مشکلات و باگ های بازی را برطرف سازد .

مبین رمضانی بازدید : 266 دوشنبه 08 مهر 1392 نظرات (0)

در زمان تاریکی، تنها نیرومندترین قهرمانان می تواند جهان را نجات دهد. ایستادگی کردن در برابر شر تمام شده توسط خودتان در حماسه حالت تکنفره، یا تشکیل یک تیم غیر قابل توقف تا با دوستان خود در یک حالت فوق العاده تعاونی در بازی زیبای Iesabel . سبک بازی بصورت Hack ‘n’ Slash و استراتژی میباشد و بازی توسط Forever Entertainment S.A. ساخته و شرکت Madman Theory برنامه توسعه پذیری آنرا بدست گرفت. بازی تقریبا مشابه به بازی Torchlight 2 میباشد و شخصیت اول بازی Swarms نام دارد که  از هیولا های تشنه به خون است. هیولاهای متفاوتی در این بازی وجود دارند که باید آن ها را نابود کنید, بدون شک وحود آیتم های مختلف و اسکیل های گوناگون در بازی میتواند این بازی را به یک بازی مهیج تبدیل کنند. تصاویر سه بعدی خیره کننده و وجود بسیاری از مکان های منحصر به فرد از ویژگی های این بازی است. شما میتوانید این بازی را تا سقف 7 نفر بصورت آنلاین بازی کنید, هم اکنون میتوانید ورژن جدید این بازی را دریافت کنید.

مبین رمضانی بازدید : 357 دوشنبه 08 مهر 1392 نظرات (0)

بازی کامپیوتر The Inner World دنیای درون یکی از بازی های سبک ماجرایی و کلاسیک است که توسط Studio Fizbin  ساخته شده و توسط Headup Games برای پلتفرم PC به بازار عرضه شده است . در این بازی شما به همراه روبرت و لورا در یک جهان پیچیده به نام Asposien به چالش کشیده خواهید شود و باید مسائل و معماهای پیش روی خود را حل کنید . بازی دارای یک داستان طنز و پر از ماجراجویی و شخصیت های عجیب و غریب  است که باعث می شود در طول بازی شما تجربه کسب کنید .
رابرت یک فرد تازه کار , کنجکاو و دارای قلبی طلایی است که به تنهایی در بزرگترین صومعه باد گیر شهر Asposien زندگی می کند . طی اتفاقاتی دیگر در دنیای Asposien باد نمی وزد . رابرت تصمیم می گیرد به همراه لورا راز ناپدید شدن باد را کشف کند . آیا رابرت موفق خواهد شد و خواهد توانست پرده از اسرار این اسرار بردارد ؟ برای پاسخ به این سوال می توانید این بازی زیبا را دریافت کرده و از بازی لذت ببرید .

مبین رمضانی بازدید : 357 دوشنبه 08 مهر 1392 نظرات (3)

سرانجام انتظارها به پایان رسید و پس از مدت ها نسخه بتا بازی جذاب و پر هیجان Battlefield 4 برای کامپیوتر منتشر شد . در این چند سال اخیر مجموعه بازی های میدان نبرد Battlefield  سر و صدای زیادی کرده اند. کمتر از یک هفته دیگر نسخه بتای بازی با عنوان Battlefield 4 که بیشتر از ۲ سال رویآن کار شده است عرضه می شود . نسخه نهایی بازی ۲۹ اکتبر ( ۷ آبان ) منتشر می شود . نسخه بتای این بازی محاصره شانگهای نام دارد . شما در یک محیط شهری کاملا متراکم  با پیاده نظام کامل و مبارزه با فضایی ترکیب شده استشما بیت آسمان خراش ها با هلیکوپتربصورت زیکزاگ در حال پرواز هستید و با دشمن درست در مرکز شهر درگیر می شوید . گیم پلی بازی متعادل می باشد و نسبت به بازخورد بازیکن قابل تغییر است .

مبین رمضانی بازدید : 269 دوشنبه 08 مهر 1392 نظرات (0)

زمان شکل گیری گروه یاکوزا برمی گردد به سال ۱۶۹۳، زمانی که ژاپن به یک اتحاد داخلی دست یافت. در آن زمان سیاست های نادرست باعث شد تا عده زیادی در شرایط بدی برای ادامه زندگی قرار گیرند. این افراد که به نوعی قشر محروم جامعه آن زمان ژاپن بودند، بیشتر از سامورایی ها و افراد جنگجو تشکیل می شدند. شرایط آن زمان سبب پایه گذاری گروهی به نام یاکوزا شد. گروه یاکوزا امروزه دیگر در ژاپن فعالیت نمی کند و در سرتاسر دنیا پراکنده شده است. سابقه این گروه خلافکار و شهرت بسیار زیاد آن باعث شد تا کمپانی Sega دست به ساخت بازی ای به نام Yakuza بزند و در آن بخشی از دنیای این گروه خلافکار را به نمایش در آورد. داستان نسخه سوم این بازی برخلاف دو نسخه قبلی که توسط هاسه سیشو (Hase Seishu) نوشته شده بود، به وسیله آقای ماسایوشی یوکویاما (Masayoshi Yokoyama) نوشته شده است. اما این مسئله باعث نشده است که داستان بازی در نسخه های قبلی جدا باشد. داستان نسخه سوم کاملا با نسخه های قبلی ارتباط دارد.

مبین رمضانی بازدید : 403 دوشنبه 08 مهر 1392 نظرات (0)

Call of Duty یکی از سری بازیهای فراموش نشدنی است که در سبک اکشن اول شخص میباشد و کمتر بازیبازی است که آن را نشناسد و یا حداقل یکی از نسخه های آنرا تجربه نکرده باشد . امروز تصمیم گرفتیم بازی Call of Duty Modern Warfare 3 که عنوان سال ۲۰۱۱ این بازی است را با لینک مستقیم برای دانلود قرار دهیم . داستان بازی Call of Duty Modern Warfare 3 دنباله رو نسخه قبلی است و جنگ آمریکا با روسیه را در خاک آمریکا روایت میکند که بسیاری از فرماندهان درگیر این جنگ میشوند و ماموریتهای مختلفی به شما سپرده میشود .

تعداد صفحات : 82

درباره ما
اولین مرجع دانلود بازی و تریلر و کد تقلب بازی ها در بین سایت های ایرانی برای ارائه نظرات خود با ما تماس بگیرید ramezanimobin@gmail.com
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    آیا مایل به ادامه کار سایت هستید؟
    شرکت های بزرگ سازنده بازی

    آمار سایت
  • کل مطالب : 812
  • کل نظرات : 72
  • افراد آنلاین : 6
  • تعداد اعضا : 638
  • آی پی امروز : 42
  • آی پی دیروز : 124
  • بازدید امروز : 78
  • باردید دیروز : 1,431
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 732
  • بازدید هفته : 2,331
  • بازدید ماه : 1,996
  • بازدید سال : 39,619
  • بازدید کلی : 444,935
  • به زودی

    8 مهر

    NBA 2K14

    8 مهر

    Flashback

    8 مهر

    Arma Tactics

    9 مهر

    Air Conflicts Vietnam

    نرم افزار های مورد نیاز