loading...
مرجع دانلود بازی
آخرین ارسال های انجمن
مبین رمضانی بازدید : 244 دوشنبه 01 مهر 1392 نظرات (0)

بازی GTA V که به یکی از پرفروشترین بازی های تاریخ تبدیل شده است صدر جدول پرفروشترین بازیهای هفته در بریتانیا را نیز از آن خود کرد و PES 2014 نیز رده دوم را به خود اختصاص داد . جدول کامل پرفروشترین بازی های بریتنیا را در ادامه مطلب مشاهده نمایید .

مبین رمضانی بازدید : 244 دوشنبه 01 مهر 1392 نظرات (0)

بازی Foul Play توسط Devolver Digital برای PC منتشر شده است که کمپانی Mediatonic آن را توسعه داده است. سبک بازی اکشن و ماجرایی میباشد و شما کنترل یک شکارچی بنام Baron Dashforth را بر عهده دارید، بازی در تئاتر برگزار میشود و شما باید دشمنان را نابود کنید. در این بازی که دارای گرافیک کارتونی بوده شما باید برای حفظ نجات جان خود بکوشید. دشمنان به صورت گروهی آمده و شما باید آن ها را نابود کنید، از طرفی صدای تماشاچیان هم به گوش میرسد. شخصی به اسم Scampwick که دوست شما میباشد در گاهی اوقات به کمک شما میاید ولی نمیتوان برای همیشه روی وی حساب باز کرد. بازی بیشتر جنبه سرگرمی و فان را داشته و هدف پرکردن اوقات فراغت است.

مبین رمضانی بازدید : 287 دوشنبه 01 مهر 1392 نظرات (0)

بازی Marlow Briggs در سبک اکشن می باشد که توسط کمپانی ZootFly برای XBOX 360 ساخته شده است، در این بازی شما هدایت کسی به اسم مارلو رو برعهده دارید، قهرمان داستان مارلو هرگز از هیچ دردسر و خطری دوری نمیکند اما حالا او با چالش بزرگی رو به رو است. بعد از سانحه سقوط هواپیما در آمریکای مرکزی او در معابد Mayan باید با دشمنان جدید خود مبارزه کند. بازی اکشن و گیم پلی سینمایی دارد و دوربین بازی به صورت سوم شخص و از بالا است و همچنین برای ساخت بازی و شخصیت پردازی از فیلم های معروف، قهرمانان کتاب های داستانی و بازی های اکشن الهام گرفته شده است. گرافیک بازی نسبت به حجم کم بازی خیلی خوب از کار درآمده است.

جهت دانلود بازی و خواندن توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه فرمایید …

مبین رمضانی بازدید : 312 دوشنبه 01 مهر 1392 نظرات (0)

احتمالا شما هم زمانی که دیسک اول جهان آزاد جدید راک استار یعنی Grand Theft Auto V را داخل کنسول قرار دادید و بازی را شروع کردید اولین نکته ای که مد نظرتان بود نقشه ی بسیار بزرگ و بی همتای بازی بود. فقط چند دقیقه کافیست تا در دنیای لوس سانتوس GTA غرق شوید. بعد از انجام بیش از 40 ساعت از بازی هشت نکته ی طلایی را برای کسانی که تازه قصد شروع بازی را دارند آماده کردم که در ادامه به بررسی آن ها می پردازیم.

درباره GTA ,
مبین رمضانی بازدید : 42806 دوشنبه 01 مهر 1392 نظرات (0)

Cut the Rope سومین نسخه از سری بازی های پرطرفدار است طناب را ببر که توسط استودیوی نه چندان معروف و روسی ZeptoLab ساخته شده است. در این بازی فکری، پازل ها بر اساس قوانین فیزیکی طراحی شده اند و هدف این است که با بریدن طناب ها، آب نبات را به دهان موجود سبز رنگ بیاندازید. این موجود که Om Nom نام دارد در نسخه Time Travel طی اتفاقاتی در زمان جا به جا می شود و با اجداد خود دیدار می کند. به همین دلیل به جای رساندن یک آب نبات به Om Nom، در این نسخه باید آب نبات دوم را هم به یکی از اجداد او برسانید تا مرحله کامل شود. یکی از چیزهایی که به ارزش های نسخه اول افزود این بود که بعد از هر چند مرحله، مکانیزم جدیدی وارد گیم پلی می شد.

مبین رمضانی بازدید : 220 یکشنبه 31 شهریور 1392 نظرات (0)

شرکت ۲KGames که ناشر سری باز های NBA2K می باشد و امسال می خواهد با عنوان بعدی NBA که نام  NBA2K14 می باشد خود را با این بازی به بالا بکشد و حال تریلر جدیدی از این عنوان منتشر شده است که در ادامه می توانید مشاهده کنید.

مبین رمضانی بازدید : 230 یکشنبه 31 شهریور 1392 نظرات (0)

|اختصاصی دی ال گیمز|

بی شک همه خودرو های مرسدس بنز را میشناسید و میدانید که چقدر پر طرفدار هستند و واقعا هم از زیبایی خاصی برخوردار هستند. حال ما خودروی مرسدس بنز CLA 250 را برای بازی GTA IV آماده کرده ایم تا این لذت به بازی شما نیز حس شود ! این خودرو بر خلاف عکس هایی که سازنده آن منتشر کرده از گرافیک بسیار بالا و خوبی برخوردار است و جزییات آن بی نظیر طراحی و برای بازی تبدیل شده اند. اما به دلیل سیستم پایین سازنده این خودرو تصاویر کمی غلط انداز هستند. اما حتی در این حالت هم خودرو واقعا عالی است. علاوه بر این ها این اتومبیل دارای تمپلیت می باشد و قابلیت پینت جاب پذیری دارد و بنابر این شما نیز میتوانید خود برای این خودرو پینت جاب طراحی کنید.

مبین رمضانی بازدید : 315 یکشنبه 31 شهریور 1392 نظرات (0)

PESEdit 2014 نام پچ معتبر و معروفی است که هر چند ماه یکبار برای بازی پر طرفدار PES 2014 منتشر می شود که در آن نغییرات ایجاد شده در فوتبال و همچنین ضعف های این بازی را برطرف می کند ، چند سالی است که با ارائه نسخه های مختلف این گروه آبدیت های متعددی را در طول یکسال به کاربرانش به صورت رایگان عرضه می کند تا نقاط ضعف این بازی محبوب را تا حدود زیادی پوشش دهد ، برای نمونه تغییراتی که در سیستم ساختاری تیم ها داده می شود یا آخرین نقل و انتقالات و یا تکمیل نام تیم ها به درستی و چهره ها از جمله مواردی هستند که گروه PES Edit آن ها را مورد ویرایش خود قرار می دهد. ورزشگاه های جدید اضافه می شوند و نام بازیکنان در تمامی کشورها به صورت صحیح درج می شود ، حتی بازیکنان قدیمی مانند مارادونا یا پله و یا زیدان به واسطه تغییرات ارائه شده از سوی این گروه با چهره های اصلی قدم به زمین ورزشگاه می گذارند

تعداد صفحات : 82

درباره ما
اولین مرجع دانلود بازی و تریلر و کد تقلب بازی ها در بین سایت های ایرانی برای ارائه نظرات خود با ما تماس بگیرید ramezanimobin@gmail.com
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    آیا مایل به ادامه کار سایت هستید؟
    شرکت های بزرگ سازنده بازی

    آمار سایت
  • کل مطالب : 812
  • کل نظرات : 72
  • افراد آنلاین : 8
  • تعداد اعضا : 638
  • آی پی امروز : 87
  • آی پی دیروز : 124
  • بازدید امروز : 182
  • باردید دیروز : 1,431
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 732
  • بازدید هفته : 2,435
  • بازدید ماه : 2,100
  • بازدید سال : 39,723
  • بازدید کلی : 445,039
  • به زودی

    8 مهر

    NBA 2K14

    8 مهر

    Flashback

    8 مهر

    Arma Tactics

    9 مهر

    Air Conflicts Vietnam

    نرم افزار های مورد نیاز