loading...
مرجع دانلود بازی
آخرین ارسال های انجمن
مبین رمضانی بازدید : 254 پنجشنبه 04 مهر 1392 نظرات (0)

Incident On The Farmعنوان بازی سرگرم کننده با سبک فکری و پازل مانندی بوده که با حجم مناسب برای کامپیوتر منتشر شده است. همان طور که اشاره شد، سبک بازی حالتی پازلی داشته و با کنار هم قرار دادن سه میوه می توان برای دست یابی به امتیاز تلاش کرد. داستان اصلی بازی حادثه در مزرعه از موقعی شروع می شود که همسایه مرموزتان به طور ناگهانی دست به اختراع معجون های خطرناکی و کاملا سمی می زند که موجب از بین رفتن محصولات می شود. برای جلوگیری از رخ دادن این فاجعه، بازیکن وظیفه دارد تا محصولات را به موقع و با سرعت بیشتری برداشت کند. هم چنین روش جموع آوری محصولات نیز در میزان موفقیت دخترک دخیل است. در ابتدا نیز فیلم کوتاهی به عنوان آشنایی با داستان بازی خواهید دید.

مبین رمضانی بازدید : 371 چهارشنبه 03 مهر 1392 نظرات (0)

بازی Bully Scholarship درخواستی یکی از دوستان بود.اگر این بازی رو انجام ندادید پیشنهاد میکنم بازیش کنید حتما چون واقعا یه شاهکار از راک استاره(Rockstar).ماجرای بازی از جای شروع میشه که یه بچه ی دبیرستانی شیطون وارد یک کالج (دانشگاه) میشه و اونجا واسش اتفاقاتی میفته که خودتون باید بینید.

مبین رمضانی بازدید : 390 چهارشنبه 03 مهر 1392 نظرات (0)

TimeLines Assault on America بازیی در سبک استراژیکی با موضوع جنگ جهانی دوم می باشد که به تازگی توسط کمپانی Strategy First برای PC منتشر شده است. بازی در سال ۱۹۴۲ و در هنگام خودکشی هیتلر آغاز میشود.وقتی سرویسهای oss دفتر آمریکا از یک جمله غریب الوقوع توسط رایش سوم آلمان با خبر میشود چاره ای جز پاسخگویی و دفاع نیست. آمریکا قصد حمله به آلمان را دارد و نیروهای شوروی نیز وارد جنگ شده اند اما آلمان چالشهایی در پیش روی دارد. در این بازی به دور از دغدغه گرافیک بالا ولی در یک گیم پلی عالی به دنیای هیجان انگیز جنگ جهانی دوم سفر خواهید کرد. محیطی سه بعدی، حضور کشورهای جنگ جهانی دوم و همچنین سلاح های کارآمدی که باعث افزایش قدرت تیم شما و جذابیت بازی خواهد شد.

مبین رمضانی بازدید : 285 چهارشنبه 03 مهر 1392 نظرات (0)

بازی Scribblenauts از عنوانهای جذاب و کودکانه ای است که با خلاقیت و نوآوریهای فراوان روانه بازار شده و که به تازگی نسخه Unmasked A DC Comics Adventure آن توسط کمپانی Warner Bros روانه بازار شده است. دراین بازی که دارای گرافیک خوب و کارتونی می باشد به دیدار شخصیتهای مختلف و محبوب کمیک های معروف DC میروید که به همراه آنها مراحل مختلف و معماهای مختلفی را پشت سر بگذارید تا دنیا را از شر و بدی خالی کرده و نظم و قانون را بازگردانید. در این بازی در شهرهای Gotham City و Metropolis و Atlantis و دیگر شهرهای معروف کمیک های DC قدم میگذارید.

مبین رمضانی بازدید : 225 چهارشنبه 03 مهر 1392 نظرات (0)

 Doctor Who The Eternity Clock نام یکی از بازیهای ماجراجویی و نسبتا کم حجم است که در سال ۲۰۱۲ توسط کمپانی BBC Multimedia برای پلتفرمهای PC, PS3 و Xbox360 عرضه شد و توانست به فروش نسبتا خوبی دست پیدا کند . در بازی Doctor Who The Eternity Clock داستان زمانی از دنیا روایت میشود که افرادی قصد دارند با ساخت ساعتی عجیب و غریب کنترل زمان را در دست بگیرند و دنیا را به سمت نابودی ببرند . اینجاست که شخصیت اصلی بازی باید وارد عمل شود و با انجام ماموریتهای مختلف جلوی هدف شوم آنها بایستد . بازی Doctor Who The Eternity Clock نسبت به حجم کم خود دارای گرافیک خوبی است و محیطهای بازی با جزئیات خوب و چهره کاراکترها طبیعی طراحی شده اند . اگر از علاقمندان به بازیهای ماجراجویی هستید فرصت دانلود بازی زیبای Doctor Who The Eternity Clock را با لینک مستقیم از دی ال گیمز از دست ندهید .

مبین رمضانی بازدید : 257 چهارشنبه 03 مهر 1392 نظرات (1)

بازی فوق العاده جذاب و تاثیرگذارBeyond Two Souls که توسط استودیو فرانسوی Quantic Dream ساخته شده و به صورت انحصاری برای کنسول PlayStation 3 توسط Sony منتشر شده است ، یکی از مورد انتظارترین عناوین انحصاری PS3 نیز عرضه شد و انتظار می رود این بازی جزو موفق ترین بازی های تاریخ این کنسول قرار بگیرد ، پس از موفقیت تحسین بر انگیز The Last of Us این بازی نیز سعی می کند با ارائه ای سبک جدیدی از بازی های اکشن گیمرهای این کنسول را شگفت زده کند ، هرچند وقتی نام استاد David Cage را می شنویم نیازی به تعریف و تمجید نیست کارگردان ، نویسنده و تهیه کننده معروفی که عناوین متعددی را کارگردانی کرده که سرآمد آن عنوان ماندگار Heavy Rain است و همین بس که این بازی نیز می توان ضمین کرد که عنوانی موفق خواهد بود ، Beyond Two Souls داستان یک دختر جوان به نام جودی با هنرنمایی Ellen Page را روایت می کند که دارای نیرویی غیر قابل کنترل و نفرین شده است ، بازی ۱۵ سال از زندگی این دختر یعنی ۸ تا ۲۳ سالگی را به تصویر می کشد و گیمر را با جزئی ترین لحظات زندگی وی آشنا می کند ، Ellen Page زندگی پر فراز و نشیبی دارد مدتی بی خانمان است و نمی تواند روحی که او را تسخیر کرده کنترل کند سپس تصمیم می گیرد به خدمت ارتش درآمده و از این نیرو برای کشتار دشمنان استفاده کند ، گیم پلی بازی بسیار عالی ، روان و هیجان انگیز طراحی شده و تمامی حرکات و دموهای بین بازی به صورت Motion Capture فیلم برداری شده که گیمر را غرق در خود خواهد کرد ، Beyond Two Souls قطعا یکی از برترین ها خواهد بود حال اینکه این بازی چقدر می تواند همانند Heavy Rain موفقیت کسب کند باید به آن زمان داد و دید چه پیش خواهد آمد ، بازی Beyond Two Souls را می توانید به صورت رایگان از سایت دی ال گیمز دانلود نمایید …
مبین رمضانی بازدید : 175 چهارشنبه 03 مهر 1392 نظرات (0)

این بازی یک بازی اکشن بوده و بازی گیم پلی خوبی را رونمایی میکند.در این بازی شما باید با ارتش بیگانه مبارزه کنید و آن ها را نابود کنید. بازی در ۱۴ مرحله متفاوت به وقوع میپیوندد و درگیری بر سرنجات حفظ سرزمین خودتان است. ۱۰ نوع سلاح مختلف در این بازی طراحی شده است که بسیار پیشرفته هستند و هرکدام دارای ویژگی های خاصی هستند. سازنده بازی بخوبی توانسته یک بازی اکشن را با داستان تکراری رونمایی کند چراکه بازی هایی در این سبک برای نجات سزرمین های مختلف بسیار هستند و تنها چیزی که میتواند آن ها را از همدیگر متمایز کند درگیری های مهیج و نهایت اکشن بودن یک بازی است. در این بازی شما با ۲۱ نوع دشمن مختلف مواجه میشود, طیف گسترده ای از دشمنان به عنوان پیاده نظام، رزمندگان، پرواز هواپیماهای بدون سرنشین، عنکبوت و … میتواند مورد توجه قرار گیرد. همچنین ۸ باس برای نابودی وجود دارد که بدون شک چالش برانگیزترین قسمت بازی میتواند همین قسمت باشد. موتورگرافیکی بازی بسیار فوق العاده طراحی شده و بازی از افکت ها و نورپردازی و رندر کردن خوبی بهره میبرد.

مبین رمضانی بازدید : 295 سه شنبه 02 مهر 1392 نظرات (0)

و باز تریلری دیگر از گیم پلی بازی Watch Dogs که در نمایشگاه TGS 2013 توسط سونی به نمایش گذاشته شده است و شما می توانید این تریلر 11 دقیقه ای را با سه کیفیت متفاوت در ادامه مطلب  دانلود نمایید .

تعداد صفحات : 82

درباره ما
اولین مرجع دانلود بازی و تریلر و کد تقلب بازی ها در بین سایت های ایرانی برای ارائه نظرات خود با ما تماس بگیرید ramezanimobin@gmail.com
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    آیا مایل به ادامه کار سایت هستید؟
    شرکت های بزرگ سازنده بازی

    آمار سایت
  • کل مطالب : 812
  • کل نظرات : 72
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 638
  • آی پی امروز : 89
  • آی پی دیروز : 98
  • بازدید امروز : 1,362
  • باردید دیروز : 210
  • گوگل امروز : 732
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 2,184
  • بازدید ماه : 1,849
  • بازدید سال : 39,472
  • بازدید کلی : 444,788
  • به زودی

    8 مهر

    NBA 2K14

    8 مهر

    Flashback

    8 مهر

    Arma Tactics

    9 مهر

    Air Conflicts Vietnam

    نرم افزار های مورد نیاز