loading...
مرجع دانلود بازی
آخرین ارسال های انجمن
مبین رمضانی بازدید : 311 جمعه 05 مهر 1392 نظرات (0)

بازی آرماگدون یک بازی شوتر اول شخص است که از ابتدای شهریور ماه سال ۹۰ با موتور یونیتی در حال ساخت می باشد. این بازی توسط شرکت ایرانا به مدیریت پیمان یعقوبی و توسط ۲۳ نفر در حال ساخت است. 

مبین رمضانی بازدید : 320 جمعه 05 مهر 1392 نظرات (0)

The Neverhoodیکی از بازی های پرطرفدار در سبک کلیک و اشاره محسوب می شود و به خاطر داشتن شخصیت ها و گرافیک خمیری, سال ها پیش مورد نظر بازیکنان بسیاری قرار گرفت. در بازی نورهود کاربران در نقش شخصیت Klaymen ظاهر خواهند شد که به نوعی شبه انسان است و ویژگی های منحصر بفرد و قابل توجهی دارد. البته Klaymen در این بازی تنها نبوده و شخصیت های دیگری در طی مراحل بازی به او کمک می کنند. از جمله این افراد مورد اعتماد می توان به Willie اشاره کرد. در بازی نورهود برای رسیدن به هدف خود باید به مقابله با دشمن اصلی خود یعنی Klogg، ساخته ی Hoborg بپردازید. Hoborg در هر یک از مرحله ها برای تسلط تاریکی بر جهان, دست به هر کاری می زند و به دنبال این ماجرا, شخصیت منفی بازی به وجود خواهد آمد.

مبین رمضانی بازدید : 229 پنجشنبه 04 مهر 1392 نظرات (0)

شرکت ۲K فهرست کامل کشتی کج کاران بازی WWE 2K14 را اعلام کرد. و برای بعضی از کاراکتر های معروف هم شخصیت حال هم شخصیت رسلمنیا قبلی را ساخت. که در این لیست آن شخصیت ها را میتوانید با پسوند Retro مشاهده کنید.

مبین رمضانی بازدید : 191 پنجشنبه 04 مهر 1392 نظرات (0)

یکی از زیبا ترین و محبوب ترین خودرو های BMW مطمئنا سری M5 آن است. اکنون ما این خودروی زیبا را به به بازی شما خواهیم آورد. همانطور که در عکس ها میتوان دید این خودرو به بهترین شکل ممکن تبدیل شده است و ایراد گرفتن از آن کمی سخت است ! به همین خاطر ما به شما سفارش می کنیم این اتومبیل شیک و بی نظیر یعنی BMW M5 E60 را حتما دانلود کرده و به بازی خود اضافه کنید.

درباره GTA ,
مبین رمضانی بازدید : 213 پنجشنبه 04 مهر 1392 نظرات (0)

بازی Gangster Granny یک بازی ساده و سرگرم‌کننده است که در آن شما در نقش یک مادربزرگ عصبانی او را در راه فرار از زندان کمک می‌کنید! در این حین هرکس بخواهد جلوی مادربزرگ را برای دستبرد زدن به بزرگترین بانک شهر بگیرد باید از سر راه برداشته شود! در بازی اسلحه‌های گوناگونی وجود دارد که با انجام دادن بازی همه‌ی آن‌ها قابل دسترسی خواهند بود. در کل ۹ مرحله نیز در بازی وجود دارد که البته به‌خاطر سبک خاصی که این بازی دارد می‌توانید بارها و بارها بدون اینکه خسته شوید آن‌ها را بازی کنید. لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این بازی به iOS 6.0 و بالاتر نیاز دارید.

مبین رمضانی بازدید : 289 پنجشنبه 04 مهر 1392 نظرات (0)

بازی Day One Garrys Incident یک عنوان شوتر و ماجراجویی می باشد که توسط کمپانی Wild Games Studio به طور انحصاری برای PC ساخته شده است همچنین این بازی برای ساخت خود از موتور گرافیکی قدرتمند بهره گرفته است. به گفته ی سازنده ی این عنوان ، شما در محیط های ترسناکی قرار خواهید گرفت و با جایگیری در محیط های تاریخی ، به جستجوی راجب تمدن های مربوط به آن محیط خواهید پرداخت و درک خود را برای همیشه نسبت به جهان تغییر خواهید داد. داستان بازی درباره گری (Gary) یک پدر خوب و خانواده دار است و تنها به فکر زندگی و آینده ی خانواده اش است. او طی یک پرواز با یک هواپیمای تفریحی بر فراز آسمان های جنگل آمازون ، خانواده اش را از دست می دهد. در اینجا تنها هدف او ، نجات یافتن از این جنگل مرموز و خوفناک است.

مبین رمضانی بازدید : 243 پنجشنبه 04 مهر 1392 نظرات (0)

قطعا شطرنج یکی از محبوبترین رشته های ورزشی محسوب میشود که طرفداران زیادی سرتاسر دنیا دارد و تاکنون بازیهای زیادی برای شبیه سازی آن روانه بازار شده است . Pure Chess  نام یکی از بهترین بازیهای شطرنج است که چندی پیش برای کنسول PS3 بر روی شبکه PSN قرار گرفته است . Pure Chess در شبیه سازی شطرنج بسیار موفق عمل کرده و عنوانی با جزئیات فراوان است . در بازی Pure Chess میتوانید با رقبای مختلف در شطرنج به رقابت بپردازید و بازی در محیطهای مختلف و با تخته های متفاوت شطرنج را تجربه کنید . اگر از علاقمندان به ورزش شطرنج هستید فرصت دانلود بازی زیبای Pure Chess را با لینک مستقیم از دی ال گیمز از دست ندهید .

مبین رمضانی بازدید : 309 پنجشنبه 04 مهر 1392 نظرات (0)

امروز برای شما خودروی زیبای نیسان GT-R را برای دانلود آماده کرده ایم. این اتومبیل بی نظیر علاوه بر ظاهر زیبا و جذاب خود دارای گرافیک بسیار عالی است و جزییات بسیار دقیقی دارد. این خودرو علاوه بر ویژگی هایی که ذکر شد ، قابلیت پینت جاب پذیری نیز دارد ؛ یعنی دارای تمپلیت بوده و شما هم به دلخواه میتوانید برای آن پینت جاب بسازید و خودروی خود را زیبا تر کنید. پس اگر به داشتن این خودروی زیبا یعنی نیسان GT-R در بازی خود علاقه دارید ، حتما آن را دانلود کنید.

برای دانلود اختصاصی از دی ال گیمز به ادامه مطلب رجوع فرمایید…

مبین رمضانی بازدید : 198 پنجشنبه 04 مهر 1392 نظرات (0)

قبلا خرده فروش Gameseek انگلیس و Zavvi بازی GTA V‌ را برای PC لیست کرده بودند و تاریخ عرضه آن را حدودی بین 22 نوامبر و 6 دسامبر تعیین کرده بودند. حال اینکه چرا این تاریخ عرضه‌های فرق دارند ممکن است بخاطر سیستم عرضه دیرتر بازی‌ها در برخی کشورهای اروپایی دانست.

درباره GTA ,

تعداد صفحات : 82

درباره ما
اولین مرجع دانلود بازی و تریلر و کد تقلب بازی ها در بین سایت های ایرانی برای ارائه نظرات خود با ما تماس بگیرید ramezanimobin@gmail.com
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    آیا مایل به ادامه کار سایت هستید؟
    شرکت های بزرگ سازنده بازی

    آمار سایت
  • کل مطالب : 812
  • کل نظرات : 72
  • افراد آنلاین : 4
  • تعداد اعضا : 638
  • آی پی امروز : 68
  • آی پی دیروز : 124
  • بازدید امروز : 127
  • باردید دیروز : 1,431
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 732
  • بازدید هفته : 2,380
  • بازدید ماه : 2,045
  • بازدید سال : 39,668
  • بازدید کلی : 444,984
  • به زودی

    8 مهر

    NBA 2K14

    8 مهر

    Flashback

    8 مهر

    Arma Tactics

    9 مهر

    Air Conflicts Vietnam

    نرم افزار های مورد نیاز