loading...
مرجع دانلود بازی
آخرین ارسال های انجمن
مبین رمضانی بازدید : 321 سه شنبه 02 مهر 1392 نظرات (0)

Saints Row تنها بازی Open-World نیست که همراه قدرت های خارق العاده باشد. ظاهرا شما در بازی GTA V هم میتوانید کاراکتر های اصلی بازی را به پرواز در آورید. اما فقط نیاز به یک کد تقلب دارید که در ادامه مطلب خواهید دید.

مبین رمضانی بازدید : 271 سه شنبه 02 مهر 1392 نظرات (0)

امروز یکی دیگر از نسخه های سری بازیهای زیبای Little Big Planet Karting را برای دانلود آماده کرده ایم که در سال ۲۰۱۱ توسط سونی با نام Little Big Planet Karting پا به عرصه بازیهای رایانه ای گذاشت تا بازیبازها یکبار دیگر با کاراکترهای جذاب این بازی به رقابت بپردازند . در Little Big Planet Karting بر خلاق نسخه های قبلی بازی Little Big Planet , کاملا بازی از سبک پلاتفرمر فاصله گرفته و همانطور که از نام آن مشخص است وارد مسابقات کارتینگ شده و اینبار باید سعی کنید با ساخت کاراکتر دلخواه Sackboy و آماده سازی ماشین قدرتمند , خود را برای یک رقابت تمام عیار در پیستهای مختلف آماده کنید و مسابقات را یکی پس از دیگری پشت سر بگذارید . از ویژگیهای بازی Little Big Planet Karting میتوان به گرافیک بی نظیر آن و طراحی زیبای پیست مسابقات و ماشینهای مختلف اشاره کرد که به زیبایی انجام رفته است . سازگاری با Playstation Move از دیگر ویژگیهای بازی Little Big Planet Karting است که هماهنگی جالبی بین Move و حرکات Sackboyها وجود دارد . اگر از علاقمندان به بازیهای کودکانه و ماشین سواری هستید فرصت دانلود بازی زیبای Little Big Planet Karting را با لینک مستقیم از دی ال گیمز از دست ندهید .

مبین رمضانی بازدید : 219 سه شنبه 02 مهر 1392 نظرات (0)

FEZ یک بازی جدید در سبک ماجرایی پلتفرمر است که در سال ۲۰۱۳ توسط استودیو بازیسازی Polytron Corporation ساخته و توسط شرکت Trapdoor  برای پلتفرم کامپیوتر عرضه شده است. داستان بازی FEZ درباره ی شخصیتی به نام گومز است که این شخصیت حالت دو بعدی دارد و در دنیای دو بعدی زندگی میکند و طی سفری ماجراجویه به مکانی سه بعدی سفر میکند.حالا او در برخورد با اشیا و ساختارهای سه بعدی با تعاریف جدیدی رو به رو می شود و در طی بازی شما را با معماهای دشواری مواجه می کند. شما باید در این جهان سه بعدی هیجان انگیز به کاوش بپردازید ، معماها و پازل ها را حل کرده ، گنجینه های پنهان را پیدا کنید.شما باید کاری کنید که گومز به درک درستی از این جهان برسد و برای رسیدن به این حقایق نیازمند به جست و جو و بررسی دارید. هم اکنون می توانید بازی FEZ را به طور مستقیم و رایگان از سایت دی ال گیمز دریافت نمایید.

مبین رمضانی بازدید : 180 سه شنبه 02 مهر 1392 نظرات (0)

نقد های بازی FIFA 14 در حال منتشر شدن در اینترنت هستند ولی تا الان نمرات کمی از طرف سایت ها اعلام شده است. این نمرات را می توانید در پایین مشاهده کنید.

مبین رمضانی بازدید : 187 سه شنبه 02 مهر 1392 نظرات (0)

این آمار و ارقام از سوی شرکت اجرایی این نمایشگاه یعنی Computer Entertainment Supplier’s Association گرفته شده است. تعداد بازدید کنندگان امسال نسبت به سال ۲۰۱۲ که عدد ۲۲۳ هزار و ۷۵۳ نفر بود افزایش ۴۶ هزار نفری داشته است.

مبین رمضانی بازدید : 197 سه شنبه 02 مهر 1392 نظرات (0)

تعداد بازیکنان بخش آنلاین بازی GTA V موسوم به GTA V Online از ۱۶ نفر به ۳۲ نفر رسید. گزارشی خبر از این می دهد که با بازگشت مدهای قدیمی این سری، بیش از ۵۰۰ مأموریت برای انجام دادن در بازی موجود است.

درباره GTA ,
مبین رمضانی بازدید : 202 سه شنبه 02 مهر 1392 نظرات (0)

Verdict Day یک عنوان روباتیک و محبوب است که حوادث آینده و جنگ هایی را بر سر منابع ارزشمند طبیعی در آینده را نشان می دهد.این عنوان دارای یک بخش چند نفره زیبا و غنی می باشد که شمل می توانید با دوستان خود به بازی کردن این عنوان و تسخیر مناطق و منابع مختلف بپردازید و اما اگر شما بازی کردن به صورت تک نفره و آفلاین را ترجیح می دهید سازندگان در این بازی AI ها و یا هوش مصنوعی هایی را برای بازی کردن این عنوان به صورت تک نفره نیز برای شما قرار داده اند. لازم به ذکر است که این عنوان شامل یک بخش و حالت اپراتو {Operator mode} می شود که به شما زاویه دیدی از بالا می دهد یا به اصطلاح بازی را تبدیل به حالت top-down game می کند که به شما اجازه ی مشاهده ی کابین افراد و گیمر های دیگر و نیز علامت گذاری اهداف و نقاط مختلف را به صورت real-time را می دهد..

مبین رمضانی بازدید : 201 سه شنبه 02 مهر 1392 نظرات (0)

همانند سال گذشته، نمی توان درباره FIFA 14 مطلب نوشت، اما آن را با نسخه قبلی اش مقایسه نکرد. قابلیت های جدیدی به نام های Pro Shot ،Teammate Intelligence و Variable Dribble Touches به بازی اضافه شده اند که تغییرات بسیار بزرگی را در این سری ایجاد خواهند کرد. از این رو، به نظر می رسد که FIFA 14 بزرگترین تغییرات را نسبت به نسخه قبلی در خودش قرار داده باشد. EA امیدوار است که بتواند با این روند، همچنان FIFA را موفق ترین فوتبال این نسل نگه دارد. آقای نیک چنون (Nick Channon) تهیه کننده این بازی می گوید: "هدف اصلی در FIFA 14 این است که بازیکنان بتوانند گل های بسیار خوبی بزنند و این موضوع تنها مربط به شوت کردن نمی شود.
بلکه بازی به شکلی ساخته شده که شما فرصت بهتری برای شوت کردن و گل زدن پیدا کنید. در بازی های قبلی، زمانی که می خواستید در بین مدافعان فضای خوبی پیدا کنید، باید زیاد عقب و جلو می رفتید که این کار کمی تکراری می شد و سرانجام بازیکنان می توانستند گل های نه چندان خوبی بزنند. این چیزی است که ما می خواستیم در این بازی تغییر دهیم." در FIFA 13 ما با First Touch روبرو شدیم و اکنون این قابلیت به سیستم دریبل های بازی نیز منتقل شده است. در این نسخه، توپ به شکل خودکار در زمان دویدن به پای بازیکنان نمی چسبد و کنترل توپ به مهارت های فردی بازیکن نیز بستگی دارد.

مبین رمضانی بازدید : 201 دوشنبه 01 مهر 1392 نظرات (0)

همگی با سری بازی های Angry Birds آشنا هستیم به تازیگی سری جدید از بازی Angry Birds منتشر شد به نامعنوان Angry Birds : Star Wars II و باید بگم که اکثر ما آخرین سری Angry Birds : Star Wars I را بازی کرده ایم ، بعد از منتشر شدن این عنوان نمراتی هم منتشر شده که شما میتوانید نمرات نسبتا خوب این بازی محبوب را در ادامه ی مطالب مشاهده فرمایید .

تعداد صفحات : 82

درباره ما
اولین مرجع دانلود بازی و تریلر و کد تقلب بازی ها در بین سایت های ایرانی برای ارائه نظرات خود با ما تماس بگیرید ramezanimobin@gmail.com
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    آیا مایل به ادامه کار سایت هستید؟
    شرکت های بزرگ سازنده بازی

    آمار سایت
  • کل مطالب : 812
  • کل نظرات : 72
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 638
  • آی پی امروز : 92
  • آی پی دیروز : 98
  • بازدید امروز : 1,368
  • باردید دیروز : 210
  • گوگل امروز : 732
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 2,190
  • بازدید ماه : 1,855
  • بازدید سال : 39,478
  • بازدید کلی : 444,794
  • به زودی

    8 مهر

    NBA 2K14

    8 مهر

    Flashback

    8 مهر

    Arma Tactics

    9 مهر

    Air Conflicts Vietnam

    نرم افزار های مورد نیاز