loading...
مرجع دانلود بازی
آخرین ارسال های انجمن
مبین رمضانی بازدید : 227 شنبه 06 مهر 1392 نظرات (0)

 Pac Man Championship Edition DX Plus نسخه جدید بازی پک من است که در سال ۲۰۱۳ توسط Namco Bandai Games ساخته و توسط Mine Loader Software برای  پلتفرم PC عرضه شده است . بازی Pac Man یک بازی معروف ارکید سگا است که در بین بازی بازهای ایرانی محبوبیت زیادی دارد و حالا در جدیدترین نسخه آن که با اضافه کردن DLC ، موزیک و گرافیک جدید به بازی و همچنین دستاوردها و مدال ها جدید به آن حال خوای تازه ای پیدا کرده است.

مبین رمضانی بازدید : 341 شنبه 06 مهر 1392 نظرات (0)

One Finger Death Punch  یک بازی کم حجم جدید در سبک اکشن است که در سال ۲۰۱۳ برای  پلتفرم کامپیوتر عرضه شده است . همیشه فیلم های رزمی چینی و کنگ فو از طرفداران زیادی برخوردار بوده و امروز یک بازی زیبا در همین سبک سیاق برایتان آماده کرده ایم که امیدواریم از آن لذت ببرید. بازی One Finger Death Punch یکی از محبوترین بازی های آنلاین کنسول XBOX است که طرفداران زیادی را به خود جلب کرده بود و حالا این بازی برای کامپیوتر نیز منتشر شده است. این بازی به صورت دوبعدی و بیشتر شبیه بازی معرف Shank است که خیلی ها اعتقاد دارند که یک بازی اعتیادآور است.

مبین رمضانی بازدید : 279 شنبه 06 مهر 1392 نظرات (0)

احتمال می رود که کنسول خانگی جدید سونی یعنی PS4 برای امنیت بیشتر و مبارزه با هک به سیستم جدیدی برای لود کردن دیسک مجهز است. این سیستم توسط سونی ثبت اختراع شده است و
اولین بار در ماه آگوست سال ۲۰۱۱ معرفی شد امّا تا به حال بر روی هیچ یک از محصولات سونی دیده نشده است ولی احتمال می رود که PS4 از این سیستم استفاده خواهد کرد.

مبین رمضانی بازدید : 250 شنبه 06 مهر 1392 نظرات (0)

نسخه جدید سری بازی‌های بسکتبالی NBA با نام NBA 2K14 به عنوان فرنچایز جدید این بازی پرآوازه می‌باشد. با وجود بیش از ۳۸ بازی ورزشی که در سال عرضه می‌شوند و عناوینی که برای بهترین‌های این بازی‌ها انتخاب می‌شود، یک بار دیگر سری بازی‌های محبوب NBA لقب برترین شبیه‌ساز بازی‌ها را برای یک‌بار دیگر به خود اختصاص داد. امسال، کمپانی ۲K تمامی نیروی خود را همراه با یکی از اثرگذارترین عوامل خود با نام LeBron James در پیاده‌سازی هرچه بهتر لیگ قهرمانان به‌کار می‌گیرد. با وجود موسیقی‌های متن بسیار هیجان‌انگیز بازی که توسط King انتخاب شده، کنترل بازی که توسط ویژگی جدید Pro Stick اصلاحات زیادی داشته، افزودن قابلیت Signature Skills، افزایش تکنیک‌های دفاع که شامل دانک‌های تدافعی هستند و بسیاری از موارد دیگر، بازی NBA 2K14 یک‌بار دیگر خود را برای برافراشتن سری برتر بازی‌های ورزشی آماده کرده است.

مبین رمضانی بازدید : 229 جمعه 05 مهر 1392 نظرات (0)

نسخه ی قبلی این بازی را فکر می کنم اکثرا بازی کردید.این بازی یه بازی فکری و پرسش و پاسخه که نسخه ی یکش طرفدارای زیادی داره.باید ببینیم این بازی چیکار میکنه.

مبین رمضانی بازدید : 219 جمعه 05 مهر 1392 نظرات (0)

یوبیسافت تریلر جدیدی از بازی Assassin’s Creed IV : Black Flag با نام infamous pirates منتشر کرده است که می توانید در ادامه مطلب با سه کیفیت متفاوت دانلود نمایید . صداپیشه شخصیت اصلی بازی (Edward Kenway) روی این تریلر توضیح خواهد داد .

مبین رمضانی بازدید : 258 جمعه 05 مهر 1392 نظرات (0)

ساعاتی پیش تصاویری از بازی Forza Motorsport 5 در سایت منتشر کردیم و اکنون نیز نوبت به تریلری از گیم پلی این بازی زیبای انحصاری Xbox One رسیده است که هم اکنون می توانید با دو کیفیت متفاوت در ادامه مطلب دانلود نمایید .

مبین رمضانی بازدید : 210 جمعه 05 مهر 1392 نظرات (3)

Square-Enix تریلر جدیدی از بازی Thief منتشر کرده است که The Bank Heist Preorder  نام دارد و مرحله ای از بازی را به نمایش می گذارد که تنها برای کسانی که بازی را پیش خرید می کنند قابل دسترسی خواهد بود . برای دانلود این تریلر در سه کیفیت متفاوت به ادامه مطلب رجوع نمایید.

مبین رمضانی بازدید : 250 جمعه 05 مهر 1392 نظرات (0)

بازیShadow Warrior که مدتی پیش برای کنسول های نسل بعدی رونمایی شده بود به تازگی نسخه PC این بازی توسط کمپانی Devolver Digital منتشر شده است. این عنوان توسط استدیو Flying Wild Hog ساخته شده است. این بازی بسیار زیبا و با گرافیکی بی نظیر طراحی شده است، در بازی Shadow Warrior شما باید برای زنده ماندن تمامی هیولاها و دشمنان خودتان را از بین ببرید در غیر این صورت آنها شما را نابود خواهند کرد. همچنین از ویژگی های این بازی میتوان به تنوع اسلحه ها، صحنه های سینماتیک و صدا گذاری زیبا اشاره کرد.

مبین رمضانی بازدید : 220 جمعه 05 مهر 1392 نظرات (1)

Ridge Racer Unbounded نام یکی از بازیهای ماشین سواری و مساببقه ای است که در سال ۲۰۱۲ توسط کمپانی قدرتمند Namco برای پلتفرمهای مختلف عرضه شده و سبکی شبیه به بازی Burnout را درون خود جای داده است . در بازی Ridge Racer Unbounded شما نقش یک راننده را ایفا خواهید کرد که باید سعی کنید با انجام مسابقات مختلف در جاده های متفاوت شهر باید مقام اول را کسب کنید و با بدست آوردن ماشینهای قدرتمند و پیشروی در مسابقات تبدیل به بهترین راننده در دنیا شوید . گرافیک بازی Ridge Racer Unbounded در سطح خوبی قرار دارد و محیط شهر و طراحی ماشینها خوب از آب درآمده اند و راهای مخفی مختلفی در طول مراحل قرار داده شده اند که با عبور از آنها میتوانید خود را از رقبا پیش بیندازید . همانطور که گفتیم بازی Ridge Racer Unbounded شباهت زیادی به سری بازیهایBurnout دارد و باید سعی کنید با ضربه زدن به حریفان و خارج کردن آنها از رده مسابقات برای برنده شدن در مسابقه نیترو بدست آورید و سرعت خود را بالا ببرید . اگر از علاقمندان به بازیهای ماشین سورای هستید فرصت دانلود بازی زیبای Ridge Racer Unbounded را با لینک مستقیم از دی ال گیمز از دست ندهید .

تعداد صفحات : 82

درباره ما
اولین مرجع دانلود بازی و تریلر و کد تقلب بازی ها در بین سایت های ایرانی برای ارائه نظرات خود با ما تماس بگیرید ramezanimobin@gmail.com
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    آیا مایل به ادامه کار سایت هستید؟
    شرکت های بزرگ سازنده بازی

    آمار سایت
  • کل مطالب : 812
  • کل نظرات : 72
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 638
  • آی پی امروز : 109
  • آی پی دیروز : 124
  • بازدید امروز : 239
  • باردید دیروز : 1,431
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 732
  • بازدید هفته : 2,492
  • بازدید ماه : 2,157
  • بازدید سال : 39,780
  • بازدید کلی : 445,096
  • به زودی

    8 مهر

    NBA 2K14

    8 مهر

    Flashback

    8 مهر

    Arma Tactics

    9 مهر

    Air Conflicts Vietnam

    نرم افزار های مورد نیاز