loading...
مرجع دانلود بازی
آخرین ارسال های انجمن
مبین رمضانی بازدید : 268 شنبه 06 مهر 1392 نظرات (1)

Bethesda Softworks تریلری جدید و بسیار زیبا و دیدنی از بازی ترسناک در حال ساخت The Evil Within منتشر کرده است که می توانید در ادامه با سه کیفیت متفاوت دانلود نمایید .

مبین رمضانی بازدید : 216 شنبه 06 مهر 1392 نظرات (1)

 

مایکروسافت بالاخره به شایعات اخیر پایان داد و رسما اعلام کرد که بازی Dead Rising 3 به هیچ عنوان برای کنسول Xbox 360 عرضه نخواهد شد . برای دریافت اطلاعات بیشتر به ادامه مطلب رجوع نمایید .

مبین رمضانی بازدید : 221 شنبه 06 مهر 1392 نظرات (0)

پنجمین نسخه از سری بازی های Ghost Recon با نام کامل Ghost Recon Future Soldier در سال 2010 عرضه شد. این نسخه همان طور که از اسمش پیداست، جنگ های مدرن و استفاده از تکنولوژی های آینده نگرانه را در جنگ ها به تصویر می کشد. داستان اصلی بازی سرباز آینده از سال 2024 میلادی شروع می شود؛ جایی که چهار نفر از اعضای حرفه ای گروه Ghost به کشور نیکاراگوئه فرستاده می شوند تا جلوی خرید و فروش اسلحه را در منطقه بگیرند. اما انفجار بمبی کارگزاری شده باعث کشته شدن آن ها می شود و گروهی متشکل از چهار نفر دیگر برای بررسی صحنه فرستاده می شوند. بازیکنان در نقش یکی از این چهار نفر بازی را شروع می کنند و داستان را ادامه می دهند. اساس گیم پلی بازی سوم شخص تاکتیکی است که تمرکزش روی کاور گیری و شلیک از پشت موانع طبیعی است.

مبین رمضانی بازدید : 201 شنبه 06 مهر 1392 نظرات (1)

بازی Rise of Venice یکی دیگر از بازی های استراتژیک است که توسط کمپانی Kalypso Media برای PC منتشر شده است. ونیز در اوج قدرت خود در زمان رنسانس به سر می برد و جز شهرهای زیبای آن زمان تلقی می شود . ونیز به رکن اصلی و مرکز فرهنگی اروپا مشهور است و مهمترین معاملات بین اروپای غربی و شهرهای حاشیه دریای مدیترانه از طریق این شهر اتفاق می افتد. داستان بازی از آنجا شروع می شود که شما به عنوان یک مرد جوان در حال تلاش برای رسیدن به قدرت، ثروت و موفقیت هستید و قصد ساختن یک امپراطوری تجاری بزرگ در سرتا سر طرابلس، رم، اسکندریه، قسطنطنیه و بسیاری از شهرهای دیگر را دارید .

مبین رمضانی بازدید : 316 شنبه 06 مهر 1392 نظرات (1)

‫بالاخره انتظارها به سر رسید و نسخه کامل بازی FIFA 14  توسط کمپانی EA برای PSP منتشر شد. یکی از محبوب ترین عنوانهایی که هر ساله در سبک ورزشی عرضه می شود، سری عنوانهای FiFa می باشد. این عنوان همه ساله و در تاریخی تقریبآ معین توسط EA Sports منتشر میگردد. عنوانی که با پیشرفت و اضافه کردن ویژگی های تحسین برانگیز آمده تا این بار واقعیت را برایتان معنا دهد. پس خودتان را آماده کنید زیرا انقلاب فوتبالی به معنای واقعی کلمه با FIFA 14 در راه است. Pro Shot , Teammate Intelligence و Variable Dribble Touches جزو ویژگی های جدیدی هستند که امسال EA در بازاریابی خود برای این عنوان مانور بسیاری بر روی آن داده است. شاید تاثیر گذاری این ویژگی ها ی جدید در مقایسه با گذشته کم تر قابل توجه به نظر برسد اما با این حال شرکت EA امیدوار است که با چنین بروز رسانی هایی بتوانند موفق ترین قسمت در تاریخ فرنچاینز ورزشی FIFA را تا به امروز نشان دهند.

مبین رمضانی بازدید : 300 شنبه 06 مهر 1392 نظرات (0)

Just Dance 2014 نسخه ی جدید بازی پرطرفدار Just Dance شرکت بزرگ Ubisoft می باشد که به تازگی برای کنسول XBOX360 منتشر شده است. این بازی عنوانی در سبک DANCE و MUSIC می باشد که میتواند شما رو تا مدت ها سرگرم کنند. نسخه جدید این بازی دارای ۴۶ آهنگ جدید می باشد و همچنین دارای گرافیک بهتر نسبت به نسخه های پیشین خود است. یکی از ویژگی های جالب این بازی میتوان به بازی کردن گروهی این بازی اشاره کرد. فرقی نمی کند که شما یک رقصنده ی حرفه ای باشید و یا یک فرد آماتور در هنر رقص، مهم این است که Just Dance 2014 این فرصت را به شما می دهد تا علاوه بر لذت بردن از یک عنوان ریتمیک نکات جدیدی را از دنیای بی کران رقص بیاموزید. در ضمن این بازی فقط با Kinect قابل بازی هستش و با دسته های معمولی قابل بازی کردن نیست.

مبین رمضانی بازدید : 159 شنبه 06 مهر 1392 نظرات (1)

Just Dance 2014 نسخه ی جدید بازی پرطرفدار Just Dance شرکت بزرگ Ubisoft می باشد که به تازگی برای کنسول PS3 منتشر شده است. این بازی عنوانی در سبک DANCE و MUSIC می باشد که میتواند شما رو تا مدت ها سرگرم کنند. نسخه جدید این بازی دارای ۴۶ آهنگ جدید می باشد و همچنین دارای گرافیک بهتر نسبت به نسخه های پیشین خود است. یکی از ویژگی های جالب این بازی میتوان به بازی کردن گروهی این بازی اشاره کرد. فرقی نمی کند که شما یک رقصنده ی حرفه ای باشید و یا یک فرد آماتور در هنر رقص، مهم این است که Just Dance 2014 این فرصت را به شما می دهد تا علاوه بر لذت بردن از یک عنوان ریتمیک نکات جدیدی را از دنیای بی کران رقص بیاموزید. در ضمن این بازی فقط با Move قابل بازی هستش و با دسته های معمولی قابل بازی کردن نیست.

مبین رمضانی بازدید : 540 شنبه 06 مهر 1392 نظرات (0)

 Spec Ops The Line نام یکی از بازیهای اکشن محصول کمپانی قدرتمند ۲k Games است که در سال ۲۰۱۲ برای پلتفرمهای PC,PS3 و XBOX360 عرضه شد و توانست به فروش خوبی دست پیدا کند. در بازی Spec Ops The Line داستان یک فرمانده آمریکایی روایت میشود که طی اتفاقاتی که در دبی می افتد برای آرام کردن اوضاع به آنجا فرستاده میشود . اما پس از مدتی در آنجا گرفتار شده و درخواست نیروی کمکی از آمریکا میکند . اینجاست که شما به همراه گروه دو نفره خود برای نجات فرمانده وارد عمل میشوید و میان طوفان شنی که دوبی را دربر گرفته است وارد این شهر میشوید .

مبین رمضانی بازدید : 247 شنبه 06 مهر 1392 نظرات (0)

بازی The Adventures Of Tintin یکی از بهترین بازی های اکشن ماجرایی کمپانی غول پیکر Ubisoft است . این کمپانی هر ساله بازی ها زیبایی را در ژانرهای مختلف روانه بازار میکند که اکثر این بازی ها از منتقدان نمره های عالی را کسب میکنند, که یکی از آن بازی ها بازی زیبای The Adventures Of Tintin است که فکر کنم همگی با شخصیت اصلی آن که تن تن نام دارد در انیمیشن ها و کتاب ها مه دیده و خوانده ایم آشنا هستیم. شخصیت های اصلی در بازی به دو زبان روسی و انگلیسی صحبت میکنند که میتواند جذابیت بازی را دوچندان کند.

مبین رمضانی بازدید : 354 شنبه 06 مهر 1392 نظرات (0)

امروز تصمیم گرفتیم دومین نسخه از سری بازیهای آنچارتد را که با نام Uncharted 2 Among Thieves  در سال ۲۰۰۹ عرضه شد و توانست به عنوان بهترین بازی سال انتخاب شود را با لینک مستقیم برای دانلود قرار دهیم . بازی Uncharted 2 Among Thieves نسبت به نسخه قابلی بازی از همه لحاظ پیشرفت داشته و تبدیل به یک عنوان بی نقص با اکشن نفس گیر و هیجان بسیار بالا شده . بازی Uncharted 2 Among Thieves از جایی شروع میشود که دریک در یک قطار در حال سقوط در حالی که خون زیادی از او رفته است به هوش می آید و اینجاست که باید سعی کنید هر چه زودتر جان خود را نجات دهید و یکبار دیگر ماجراجویی خود را با دریک آغاز نمایید . بازی Uncharted 2 Among Thieves دارای بیش از ۹۰ دقیقه میان پرده است که نشان دهنده عمیق بودن داستان و دیالوگهای فراوانی است که در بازی رد و بدل میشود .

تعداد صفحات : 82

درباره ما
اولین مرجع دانلود بازی و تریلر و کد تقلب بازی ها در بین سایت های ایرانی برای ارائه نظرات خود با ما تماس بگیرید ramezanimobin@gmail.com
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    آیا مایل به ادامه کار سایت هستید؟
    شرکت های بزرگ سازنده بازی

    آمار سایت
  • کل مطالب : 812
  • کل نظرات : 72
  • افراد آنلاین : 5
  • تعداد اعضا : 638
  • آی پی امروز : 97
  • آی پی دیروز : 98
  • بازدید امروز : 1,375
  • باردید دیروز : 210
  • گوگل امروز : 732
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 2,197
  • بازدید ماه : 1,862
  • بازدید سال : 39,485
  • بازدید کلی : 444,801
  • به زودی

    8 مهر

    NBA 2K14

    8 مهر

    Flashback

    8 مهر

    Arma Tactics

    9 مهر

    Air Conflicts Vietnam

    نرم افزار های مورد نیاز