loading...
مرجع دانلود بازی
آخرین ارسال های انجمن
مبین رمضانی بازدید : 400 دوشنبه 08 مهر 1392 نظرات (0)

QuestRun یک بازی جدید در سبک RPG و نقش آفرینی است که در سال ۲۰۱۳ توسط Cuve Games برای  پلتفرم PC عرضه شده است . شما باید در بازی QuestRun شخصیت های قهرمان خود را بسازید و با دشمنان خود به مبارزه بپردازید. تلاش کنید در بازی از قهرمان های مختلف و انواع مختلف استراتژی استفاده کنید تا بازی برای شما لذت بخش باشد. در بازی آیتم های زیادی برای بکارگیری و برای نابودی دشمنانتان وجو دارد برای مثلا ۳ تا ۶ حیوان مختلف در مبارزه با دشمنان شما را در طول بازی یاری میکنند.

شما باید در بازی با نابود کردن دشمنانتان سکه ها را جمع آوری کنید تا بتوانید آیتمی را خریداری و آزاد کنید. بازی با حجم کمی که دارد دارای گرافیک کارتونی و انیمیشنی زیبایی است که میتواند شما را ساعت ها جذب بازی کند. هم اکنون میتوانید بازی QuestRun را به طور مستقیم و رایگان از سایت ما دریافت نمایید.

مبین رمضانی بازدید : 269 دوشنبه 08 مهر 1392 نظرات (1)

در قسمت Campaign می توان از بین نژاد های الف های شب رو، انسان، الف های نجیب زاده، لشگر مردگان و  Orc ها یکی را انتخاب کرد و داستان بازی را پیش برد. البته در صورتی که Orc ها را انتخاب کنید شاهد داستان جداگانه ای خواهید بود که ربطی به داستان اصلی ندارد. همچنین عناصر نقش آفرینی در آن بیش از عناصر یک بازی استراتژی همزمان است. برای Warcraft 3 The Frozen Throne پچ ها و آپدیت های مختلفی ارائه شده و به راحتی می توان بازی را بی نقص خطاب کرد. علاوه بر بخش تک نفره، بخش چند نفره فوق العاده قوی هم در بازی تدارک دیده شده است که بسیار معتاد کننده است. بازی وارکرافت 3 یک پکیج کامل از یک بازی استراتژی، نقش آفرینی و چند نفره است که مانند دیگر بازی های Blizzard، از داستان زیبایی هم بهره می برد. لازم به ذکر است با نصب این نسخه می توانید نسخه Reign of Chaos را نیز تجربه کنید.

مبین رمضانی بازدید : 226 دوشنبه 08 مهر 1392 نظرات (0)

در این هفته عنوان FIFA 14 توانست در صدر جدول پرفروش ترین بازی های انگلستان قرار گیرد. در این نمودار عنوان GTA V با توجه به محبوبیتی که در میان گیمرها دارد در رتبه ی دوم قرار گرفت. در این میان رقیب عنوان FIFA 14 یعنی PES 2014 در این نمودار در رتبه ی چهارم قرار گرفت و باتوجه به این موضوع به نظر می رسد عنوان PES 2014 از زمان انتشار تا به امروز فروش خوبی را تجربه نکرده است. در ادامه شما می توانید این نمودار را به طور کامل مشاهده کنید.

مبین رمضانی بازدید : 273 یکشنبه 07 مهر 1392 نظرات (0)

تصاویر جدیدی از گیم پلی بازی شبگرد منتشر شد که این تصاویر برای مراحل تازه درون این بازی ایرانی میباشند . شبگرد آخرین اثر شرکت پردیس گیم، با رویکردی متفاوت نسبت به بازی‌های این شرکت ساخته شده و بر روی پلتفرم کامپیوتر‌های شخصی در تابستان ۹۲ منتشر خواهد شد. در ادامه میتوانید این تصاویر را در دی ال گیمز مشاهده کنید .

مبین رمضانی بازدید : 342 یکشنبه 07 مهر 1392 نظرات (0)

Dogfight 1942 یک بازی شبیه ساز هدایت هوانبردهای جنگی می باشد که در زمان جنگ جهانی دومی در انواع ماموریت های خطرناک از آن ها استفاده می شد. شما می بایست سکان هدایت این هواپیماها را برعهده بگیرید و مراحل بازی را به سلامت پست سر بگذارید. هدف هایی که شما می بایست نابود کنید ممکن است برروی هوا ، آب و یا در زمین باشند. همه هواپیما ها در مدل های معتبر و با توجه به مبارزه های جنگی مربوط به جنگ جهانی دوم طراحی شده اند تا بازی به واقعیت نزدیک تر باشد. این نسخه که جدیدا منتشر شده شامل تمام DLC های منتشر شده برای این بازی می باشد.

مبین رمضانی بازدید : 253 یکشنبه 07 مهر 1392 نظرات (0)

The Amazing Spiderman نام جدیدترین نسخه از بازی مرد عنکبوتی است که از روی فیلمی با همین نام ساخته شده است و توسط کمپانی محبوب Activision عرضه شده است . بازی The Amazing Spiderman عنوانی Open World است که محیط بسیار بزرگی را در اختیار بازیباز قرار میدهد که شهری بزرگ و با جزئیاتی فراوان است . میتوانید در بازی The Amazing Spiderman به صورت آزادانه به گشت و گذار در شهر بپردازید و به همراه مرد عنکبوتی بر فراز آسمان خراشهای شهر حرکت کنید .

مبین رمضانی بازدید : 270 یکشنبه 07 مهر 1392 نظرات (0)

Tom Clancys نام یکی از نویسندهای محبوب بازیهای رایانه ای است که بازیهای موفقی در سبک اکشن مانند Splinter Cell و Hawx را کارنامه دارد و سری بازیهای قدرتمند او توسط کمپانی یوبی سافت منتشر میشود . امروز یکی دیگر از بازیهای زیبای Tom Clancys را که با نام Ghost Recon Future Soldier در سال ۲۰۱۲ عرضه شده را با لینک مستقیم برای دانلود قرار میدهیم . در بازی Ghost Recon Future Soldier داستان زمانی از دنیا روایت میشود که مخالفان داخلی دولت روسیه علیه این کشور یک جنگ داخلی گسترده راه انداخته اند و در خال از بین بردن حکومت حاک در روسیه هستند .

اینجاست که گروهی از ارتش آمریکا برای سامان بخشیدن به اوضاع و پاکسازی منطقه از آشوبگران به فرماندهی کاپیتان ادوارد کاچنکو به روسیه فرستاده میشوند .

مبین رمضانی بازدید : 294 یکشنبه 07 مهر 1392 نظرات (0)

Valdis Story Abyssal City یک بازی جدید در سبک  اکشن ماجرایی است که در سال ۲۰۱۳  توسط Endless Fluff Games برای  پلتفرم کامپیوترعرضه شده است. داستان بازی Valdis Story Abyssal City درباره ی دو الهه است و به بیش از چهل سال قبل بر میگردد الهه ای به نام Valids توسط دخترش به نام Myrgato که الهه ی تاریکی بود کشته میشود. در این بین خواهر Myrgato یعنی Alagath که الهه نور است رو به رویش قرار میگیرد و از همان موقع جنگ بین این دو آغاز میشود. این الهه ها برای تامین انرژی خود از روح انسانها استفاده میکنند. الهه تاریکی این روح هایی که بدست آورده را به شیاطینی بد ذات و الهه ی نور از روح هایی که بدست آورده را فرشته تبدیل میکرد.

مبین رمضانی بازدید : 273 یکشنبه 07 مهر 1392 نظرات (0)

PESEdit 2014 Patch نام پچ معتبر و معروفی است که هر چند ماه یکبار برای بازی پر طرفدار PES 2014 منتشر می شود که در آن نغییرات ایجاد شده در فوتبال و همچنین ضعف های این بازی را برطرف می کند ، چند سالی است که با ارائه نسخه های مختلف این گروه آبدیت های متعددی را در طول یکسال به کاربرانش به صورت رایگان عرضه می کند تا نقاط ضعف این بازی محبوب را تا حدود زیادی پوشش دهد ، برای نمونه تغییراتی که در سیستم ساختاری تیم ها داده می شود یا آخرین نقل و انتقالات و یا تکمیل نام تیم ها به درستی و چهره ها از جمله مواردی هستند که گروه PES Edit آن ها را مورد ویرایش خود قرار می دهد. ورزشگاه های جدید اضافه می شوند و نام بازیکنان در تمامی کشورها به صورت صحیح درج می شود ، حتی بازیکنان قدیمی مانند مارادونا یا پله و یا زیدان به واسطه تغییرات ارائه شده از سوی این گروه با چهره های اصلی قدم به زمین ورزشگاه می گذارند. دانلود PESEdit 2014 را می توانید در ادامه مطلب انجام دهید.

مبین رمضانی بازدید : 372 یکشنبه 07 مهر 1392 نظرات (0)

این بار با یک افسانه ی فوق العاده خیالی رو به رو هستید. کاملا مشخص است که این بازی ساخته و پرداخته ی ذهن یک آدم خلاق بوده واگر مثبت اندیش باشیم می توانیم بگوییم نویسنده در این بازی به جد توانسته داستان بازی را به گونه ای روایت کند که کمتر کسی بتواند آن را درک کند ! این سرزمین دارای یک دنیای باستانی و مرموز پر از جنگل های با شکوه، مرداب های مبهم، غارهای عمیق و ویرانه های باستانی است…

تعداد صفحات : 82

درباره ما
اولین مرجع دانلود بازی و تریلر و کد تقلب بازی ها در بین سایت های ایرانی برای ارائه نظرات خود با ما تماس بگیرید ramezanimobin@gmail.com
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    آیا مایل به ادامه کار سایت هستید؟
    شرکت های بزرگ سازنده بازی

    آمار سایت
  • کل مطالب : 812
  • کل نظرات : 72
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 638
  • آی پی امروز : 78
  • آی پی دیروز : 98
  • بازدید امروز : 1,349
  • باردید دیروز : 210
  • گوگل امروز : 732
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 2,171
  • بازدید ماه : 1,836
  • بازدید سال : 39,459
  • بازدید کلی : 444,775
  • به زودی

    8 مهر

    NBA 2K14

    8 مهر

    Flashback

    8 مهر

    Arma Tactics

    9 مهر

    Air Conflicts Vietnam

    نرم افزار های مورد نیاز